38СтатусФОП

У цього запиту дуже багато відповідей, тому вони розміщені на кількох сторінках:

Щербата Наталя Михайлівна

Доброго дня!
Міністерство юстиції (МЮ)
вул. Архітектора Городецького, буд. 13, м. Київ, 01001, е-mail: [email address]; [email address]
Щербата Наталя Михайлівна, людина з інвалідністю 2 групи, пенсійне посвідчення АА №427988, видане 15.04.02 УСЗН в Замостянському р-ні м. Вінниці, посвідчення водія ВХК 454298, видане 19.08.22 ТСЦ 546
21037, м. Вінниця, житло (квартира)
Прошу підтвердити отримання цього електронного листа за призначенням відповідно до приписів ст.7 Розділу ІІІ «Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання», затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 №1886/5.
Я вимагаю застосування та виконання, при розгляді та вирішенні цього звернення, приписів Європейської Конвенції про захист прав людини та основних свобод (ЄКПЛ) та рішень Європейського Суду з прав людини (ЄСПЛ) як національного закону та джерел національного права відповідно.
Цей письмовий електронний лист підписаний мною електронним (цифровим) підписом відповідно до приписів закону шляхом додавання до електронних даних, що складають текст листа, даних (інформації) в текстовій електронній формі, – а саме власноручного підпису у вигляді мого власного прізвища та ініціалів друкованими літерами такого вигляду: «Н.М. Щербата».
Цей лист містить звернення з метою реалізації моїх прав людини.
Цей лист містить 23 запити на доступ до офіційних документів=публічної інформації.
Цей лист містить 2 запити на доступ до моїх персональних даних та їх захист.
Цей лист містить 23 заяви, включно на отримання інформації, необхідної для реалізації моїх прав людини.
Цей лист містить 21 заяву про надання первинної безоплатної правової допомоги у формі надання правової інформації.
Відповідно до ст.ст.8, 10 Європейської Конвенції про захист прав людини, ст.ст.1, 2, 6 Конвенції Ради Європи про доступ до офіційних документів, ст.ст.32, 34.2 Конституції України, законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», «Про звернення громадян», «Про безоплатну правову допомогу» прошу надати мені інформацію, необхідну для реалізації та захисту моїх прав людини, правову інформацію, мої персональні дані; офіційні документи=публічну інформацію, включно про себе, ЩО СТАНОВИТЬ СУСПІЛЬНИЙ ІНТЕРЕС (є суспільно-необхідною інформацією), необхідну мені для виявлення порушень прав людини, зловживання владою, ризиків для здоров'я людей, і яку я маю намір оприлюднити для суспільства, а саме:
1. Який порядок, передбачений законом, ЗНЯТТЯ людини З РЕЄСТРАЦІЇ ФОП (ПОЗБАВЛЕННЯ СТАТУСУ підприємця), якщо вона зареєстрована як ФОП задовго до унормування та створення Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, і ніколи в цей реєстр внесена не була?
1.1. Якими приписами права врегульоване це питання?
1.2. Прошу навести усі релевантні приписи права, та такі дані по кожному з них:
1.2.1. автор;
1.2.2. назва;
1.2.3. реєстраційний номер;
1.2.4. дата реєстрації;
1.2.5. прямий інтернет-лінк на оприлюднення.
2. Якщо людина не має і ніколи не мала свідоцтва нового єдиного зразка про державну реєстрацію ФОП, чи має вона на даний час юридичний статус ФОП?
2.1. Якими приписами права врегульоване це питання?
2.2. Прошу навести усі релевантні приписи права, та такі дані по кожному з них:
2.2.1. автор;
2.2.2. назва;
2.2.3. реєстраційний номер;
2.2.4. дата реєстрації;
2.2.5. прямий інтернет-лінк на оприлюднення.
3. Якщо зареєстрований ФОП припинив підприємницьку діяльність задовго до унормування та створення Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, свідоцтва нового єдиного зразка ніколи не отримував, чи є така особа на даний час, за приписами національного права, ФОП?
3.1. Якими приписами права врегульоване це питання?
3.2. Прошу навести усі релевантні приписи права, та такі дані по кожному з них:
3.2.1. автор;
3.2.2. назва;
3.2.3. реєстраційний номер;
3.2.4. дата реєстрації;
3.2.5. прямий інтернет-лінк на оприлюднення.
4. Вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації цього листа.
5. Належно засвідчену факсимільну копію (фотокопію оригіналу) цього листа з реквізитами його вхідної реєстрації.
6. Для уникнення непорозумінь та різнопрочитань прошу при наданні відповідей на цього листа та запитаної ним інформації вказувати, на який саме номер запиту (заяви) в цьому листі надається кожна відповідь та інформація.
7. Я забороняю надсилати мені спам – незапитувану інформацію-сміття, яка не відповідає на мої прямі запитання цього листа, і доставку якої мені доводиться додатково оплачувати власними коштами без моєї на те згоди.
Відповідно до ст.7 закону України «Про інформацію»: «2. Ніхто не може обмежувати права особи у виборі форм і джерел одержання інформації, за винятком випадків, передбачених законом».
Порядок засвідчення копій документів визначений Національним стандартом України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2020).
Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів:
- слів «Згідно з оригіналом» (без лапок),
- найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища,
- дати засвідчення копії.
У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій».
Приклад:
Згідно з оригіналом
Менеджер із персоналу Особистий підпис Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ
Дата Відбиток печатки
Відмітку про засвідчення копії документа проставляють нижче реквізиту «Підпис» на лицьовому боці останнього аркуша копії документа.
Підпис відповідальної особи засвідчують на документі відбитком печатки організації. Відбиток печатки ставлять так, щоб він охоплював останні кілька літер назви посади особи, яка підписала документ.
За вищевказаним способом засвідчуватись повинна кожна сторінка документа.
Також у випадку, якщо документ складається з кількох сторінок, то копії знімаються зі всіх сторінок, які потім можна засвідчити і у такий спосіб: прошити разом, напис ”Копія” ставиться на першій із прошитих сторінок, кінчики ниток має бути заклеєно клаптиком паперу так, щоб нитки виглядали з-під цього паперу. Обов’язково зверху цього паперу робиться напис: ”Пронумеровано і прошнуровано (кількість аркушів цифрою і прописом) аркушів”, вказується посада особи, яка завіряє копію, її підпис, прізвище, ініціали й дата. Все це скріплюється печаткою таким чином, щоб частина відбитку була проставлена на приклеєному клаптику паперу, а частина - на самому аркуші копії документа.
Різні документи, які не складають єдиного цілісного документу, між собою не зшиваються.
Відповідь та запитану інформацію в оригіналах чи в цифрових (електронних) факсимільних копіях (фотокопіях з оригіналів) – сканованих копіях документів, які відповідають оригіналам документів та придатні для сприйняття їх змісту (мають містити чітке зображення повного складу тексту документа та його реквізитів), належно засвідчених відповідно до приписів пункту 5.26 ДСТУ 4163-2020, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 01.07.2020 №144, прошу надати мені на електронну адресу, з якої отриманий цей лист. Я не даю згоди на використання будь-яких інших моїх контактних даних для мети комунікації за цим листом.
08.02.23
Підпис: Н.М. Щербата
З повагою,
Щербата Наталя Михайлівна

Міністерство юстиції України

08-02-2023 12:30, Щербата Наталя Михайлівна написав:

показати цитоване

Ваш інформаційний запит зареєстровано 08.02.2023 за № ПІ-Щ-429.
--
З повагою, відділ інформаційно-довідкового забезпечення Управління
забезпечення та документообігу Міністерства юстиції України.

Міністерство юстиції України

1 Attachment

[ Email has no body, please see attachments ]

Щербата Наталя Михайлівна

Доброго дня!
Міністерство юстиції (МЮ)
вул. Архітектора Городецького, буд. 13, м. Київ, 01001, е-mail: [email address]
звертається: Щербата Наталя Михайлівна, людина з інвалідністю 2 групи, пенсійне посвідчення АА №427988, видане 15.04.02 УСЗН в Замостянському р-ні м. Вінниці, посвідчення водія ВХК 454298, видане 19.08.22 ТСЦ 546
21005, м. Вінниця, житло (квартира) з присвоєною адресою
38-1СтатусФОПповторно
Прошу підтвердити отримання цього електронного листа за призначенням відповідно до приписів ст.7 Розділу ІІІ «Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання», затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 №1886/5.
Я вимагаю застосування та виконання, при розгляді та вирішенні цього звернення, приписів Європейської Конвенції про захист прав людини та основних свобод (ЄКПЛ) та рішень Європейського Суду з прав людини (ЄСПЛ) як національного закону та джерел національного права відповідно.
Цей письмовий електронний лист підписаний мною електронним (цифровим) підписом відповідно до приписів закону шляхом додавання до електронних даних, що складають текст листа, даних (інформації) в текстовій електронній формі, – а саме власноручного підпису у вигляді мого власного прізвища та ініціалів друкованими літерами такого вигляду: «Н.М. Щербата».
Цей лист містить звернення з метою реалізації моїх прав людини.
Цей лист містить запити на доступ до офіційних документів=публічної інформації.
Цей лист містить запити на доступ до моїх персональних даних та їх захист.
Цей лист містить заяви, включно на отримання інформації, необхідної для реалізації моїх прав людини.
Цей лист містить заяву про надання первинної безоплатної правової допомоги у формі надання правової інформації, консультацій і роз'яснень з правових питань.
І. Факти
1. 08.02.23 через сервіс Доступ до правди я подала до МЮ листа 38СтатусФОП, яким просила надати мені, зокрема, публічну правову інформацію та первинну правову допомогу щодо правового статусу особи, зареєстрованої як ФОП за старим законодавством (наприклад, в 1997 році). Вся переписка за листом оприлюднена за посиланням https://dostup.pravda.com.ua/request/38s....
2. 14.02.23 листом від 13.02.2023 №16796/ПІ-Щ-429/19.1.4 перший заступник міністра юстиції Горовець Євгеній Миколайович надав мені розлогу відповідь з наведенням старого та нового законодавства в питанні. Дякую йому за це!
2.1. Однак, на жодне з моїх питань я не знайшла, на жаль, відповіді в листі. Тому що є старе законодавство, і є нове, які, схоже, не стикуються між собою. Тому я просила і прошу надати мені і публічну правову інформацію, і первинну правову допомогу.
2.2. Оскільки питання, очевидно, складне, на даний час я прошу також надати і первинну правову допомогу у формі консультацій і роз'яснень з правових питань, які МЮ зобов'язаний надавати громадянам за приписами ст.9.1.1) закону України «Про безоплатну правову допомогу» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3460....
2.2.1. Для цього детальніше про факти: Людина зареєстрована як ФОП за старим законодавством. Задовго до прийняття нового закону вона де-факто припинила займатися підприємницькою діяльністю, і з цієї причини не перереєструвалася за новим законом і не отримала свідоцтва – це їй не було потрібно. Тобто, за новим законом людина не є ФОП, оскільки її немає в Реєстрі. Реєстраційні органи не проводять процедуру закриття ФОП, поки людина не перереєструвалась за новим законом. Але ж минуло 25 років! Чи є вона ФОП взагалі? Якщо так, то як ліквідувати цей ФОП? І чи може податкова на даний час, ПІСЛЯ УХВАЛЕННЯ НОВОГО ЗАКОНУ, брати на облік таку особу як ФОП за старими реєстраційними документами? А відтак, і вимагати звітності та сплати податків? За тими законами, які були наведені в листі мені МЮ, схоже, людина, не перереєструвавшись, втратила статус ФОП, не має права займатися підприємницькою діяльністю за старою реєстрацією, і так само не має права стати на облік в податковій за старою реєстрацією. Але чітко така відповідь в листі не прослідковується, це лише припущення.
ІІ. Вимоги
3. Відповідно до ст.ст.8, 10 Європейської Конвенції про захист прав людини, ст.ст.1, 2, 6 Конвенції Ради Європи про доступ до офіційних документів, ст.ст.32, 34.2 Конституції України, законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», «Про звернення громадян», «Про безоплатну правову допомогу» ПОВТОРНО прошу надати мені консультацію та роз’яснення законодавства, інформацію, необхідну для реалізації та захисту моїх прав людини, правову інформацію, мої персональні дані; офіційні документи=публічну інформацію, включно про себе, ЩО СТАНОВИТЬ СУСПІЛЬНИЙ ІНТЕРЕС (є суспільно-необхідною інформацією), необхідну мені для виявлення порушень прав людини, зловживання владою, ризиків для здоров'я людей, і яку я маю намір оприлюднити для суспільства, а саме:
3.1. Чи має людина на сьогодні юридичний статус ФОП, зареєстрований в 1997 році за старим законодавством, якщо вона задовго до нового законодавства 2002 року фактично припинила підприємницьку діяльність, не перереєструвалась за новим законодавством і не бажає перереєстровуватись, не внесена до Реєстру і не має відповідного свідоцтва про державну реєстрацію ФОП?
3.2. Якими приписами права врегульоване це питання?
3.3. Прошу навести усі релевантні приписи права, та такі дані по кожному з них:
3.3.1. автор;
3.3.2. назва;
3.3.3. реєстраційний номер;
3.3.4. дата реєстрації;
3.3.5. прямий інтернет-лінк на оприлюднення.
3.4. Який порядок, передбачений законом, ЗНЯТТЯ людини З РЕЄСТРАЦІЇ ФОП (ПОЗБАВЛЕННЯ СТАТУСУ підприємця), якщо вона зареєстрована як ФОП задовго до унормування та створення Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, і ніколи в цей реєстр внесена не була?
3.5. Якими приписами права врегульоване це питання?
3.6. Прошу навести усі релевантні приписи права, та такі дані по кожному з них:
3.6.1. автор;
3.6.2. назва;
3.6.3. реєстраційний номер;
3.6.4. дата реєстрації;
3.6.5. прямий інтернет-лінк на оприлюднення.
3.7. Чи може сьогодні людина, зареєстрована як ФОП в 1997 році за старим законодавством, а) братися на облік в ДПС та б) займатися підприємницькою діяльністю?
3.8. Якими приписами права врегульоване це питання?
3.9. Прошу навести усі релевантні приписи права, та такі дані по кожному з них:
3.9.1. автор;
3.9.2. назва;
3.9.3. реєстраційний номер;
3.9.4. дата реєстрації;
3.9.5. прямий інтернет-лінк на оприлюднення.
3.10. Вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації цього листа.
3.11. Належно засвідчену факсимільну копію (фотокопію оригіналу) цього листа з реквізитами його вхідної реєстрації.
6. Для уникнення непорозумінь та різнопрочитань прошу при наданні відповідей на цього листа та запитаної ним інформації вказувати, на який саме номер запиту (заяви) в цьому листі надається кожна відповідь та інформація.
Відповідно до ст.7 закону України «Про інформацію»: «2. Ніхто не може обмежувати права особи у виборі форм і джерел одержання інформації, за винятком випадків, передбачених законом».
Відповідь та запитану інформацію в оригіналах чи в цифрових (електронних) факсимільних копіях (фотокопіях з оригіналів) – сканованих копіях документів, які відповідають оригіналам документів та придатні для сприйняття їх змісту (мають містити чітке зображення повного складу тексту документа та його реквізитів), належно засвідчених відповідно до приписів пункту 5.26 ДСТУ 4163-2020, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 01.07.2020 №144, прошу надати мені на електронну адресу, з якої отриманий цей лист. Я не даю згоди на використання будь-яких інших моїх контактних даних для мети комунікації за цим листом.
27.02.23
Підпис: Н.М. Щербата
З повагою,
Щербата Наталя Михайлівна

Міністерство юстиції України

27-02-2023 13:07, Щербата Наталя Михайлівна написав:

показати цитоване

Ваш лист зареєстровано 27.02.2023 за № ПІ-Щ-697.
--
З повагою, відділ інформаційно-довідкового забезпечення Управління
забезпечення та документообігу Міністерства юстиції України.

Міністерство юстиції України

1 Attachment

[ Email has no body, please see attachments ]