36Ел.відповіді

У цього запиту дуже багато відповідей, тому вони розміщені на кількох сторінках:

Щербата Наталя Михайлівна

Доброго дня!
1. Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області (ВОПФУ)
2. Керівнику ВОПФУ
21100, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 7, [email address]
Щербата Наталя Михайлівна, людина з інвалідністю 2 групи, пенсійне посвідчення АА №427988, видане 15.04.02 УСЗН в Замостянському р-ні м. Вінниці, посвідчення водія ВХК 454298, видане 19.08.22 ТСЦ 546
21005, м. Вінниця, житло (квартира)
Прошу підтвердити отримання цього електронного листа за призначенням відповідно до приписів ст.7 Розділу ІІІ «Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання», затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 №1886/5.
Я вимагаю застосування та виконання, при розгляді та вирішенні цього звернення, приписів Європейської Конвенції про захист прав людини та основних свобод (ЄКПЛ) та рішень Європейського Суду з прав людини (ЄСПЛ) як національного закону та джерел національного права відповідно.
Цей письмовий електронний лист підписаний мною електронним (цифровим) підписом відповідно до приписів закону шляхом додавання до електронних даних, що складають текст листа, даних (інформації) в текстовій електронній формі, – а саме власноручного підпису у вигляді мого власного прізвища та ініціалів друкованими літерами такого вигляду: «Н.М. Щербата».
Цей лист містить звернення з метою реалізації моїх прав людини.
Цей лист містить 12 запитів на доступ до офіційних документів=публічної інформації.
Цей лист містить 2 запитів на доступ до моїх персональних даних та їх захист.
Цей лист містить 12 заяв, включно на отримання інформації, необхідної для реалізації моїх прав людини.
Протягом багатьох років Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області (ВОПФУ) та його посадові особи відмовляють мені та членам моєї родини в наданні, на вказані нами наші електронні адреси, публічної інформації про себе та наших власних персональних даних, мотивуючи конфіденційністю запитаних даних та забороною їх поширення.
Відповідно до ст.ст.8, 10 Європейської Конвенції про захист прав людини, ст.ст.1, 2, 6 Конвенції Ради Європи про доступ до офіційних документів, ст.ст.32, 34.2 Конституції України, законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», «Про звернення громадян», прошу надати мені інформацію, необхідну для реалізації та захисту моїх прав людини, мої персональні дані; офіційні документи=публічну інформацію, включно про себе, ЩО СТАНОВИТЬ СУСПІЛЬНИЙ ІНТЕРЕС (є суспільно-необхідною інформацією), необхідну мені для виявлення порушень прав людини, зловживання владою, ризиків для здоров'я людей, і яку я маю намір оприлюднити для суспільства, а саме:
1. Чи існують національні приписи права, які забороняють ВОПФУ надання запитувачам, на їх електронні адреси, публічної інформації ПРО СЕБЕ та ЇХ персональних даних як конфіденційної інформації?
1.1. Якщо так, існують, прошу навести:
1.1.1. авторів, назви та дати ухвалення таких приписів права,
1.1.2. номери релевантних статей таких приписів права,
1.1.3. прямі інтернет-лінки на оприлюднення таких приписів права.
1.2. Якщо так, існують, прошу навести визначені законом випадки (конкретні фактичні обставини), при наявності яких ВОПФУ забороняється надання запитувачам, на їх електронні адреси, публічної інформації ПРО СЕБЕ та ЇХ персональних даних як конфіденційної інформації.
2. Чи існують національні приписи права, які визначають надання ВОПФУ запитувачам, на їх електронні адреси, публічної інформації про себе та їх персональних даних ПРОТИПРАВНИМ ПОШИРЕННЯМ інформації, включно конфіденційної?
2.1. Якщо так, існують, прошу навести:
2.1.1. авторів, назви та дати ухвалення таких приписів права,
2.1.2. номери релевантних статей таких приписів права,
2.1.3. прямі інтернет-лінки на оприлюднення таких приписів права.
2.2. Якщо так, існують, прошу навести визначені законом випадки (конкретні фактичні обставини), при наявності яких надання ВОПФУ запитувачам, на їх електронні адреси, публічної інформації про себе та їх персональних даних визнається ПРОТИПРАВНИМ ПОШИРЕННЯМ інформації, включно конфіденційної
3. Вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації цього листа.
4. Належно засвідчену факсимільну копію (фотокопію оригіналу) цього листа з реквізитами його вхідної реєстрації.
5. Для уникнення непорозумінь та різнопрочитань прошу при наданні відповідей на цього листа та запитаної ним інформації вказувати, на який саме номер запиту (заяви) в цьому листі надається кожна відповідь та інформація.
6. Я забороняю засипати мене спамом – незапитуваною непотрібною мені інформацією, яка не відповідає на мої прямі запитання цього листа.
Відповідно до ст.7 закону України «Про інформацію»: «2. Ніхто не може обмежувати права особи у виборі форм і джерел одержання інформації, за винятком випадків, передбачених законом».
Порядок засвідчення копій документів визначений Національним стандартом України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2020).
Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів:
- слів «Згідно з оригіналом» (без лапок),
- найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища,
- дати засвідчення копії.
У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій».
Приклад:
Згідно з оригіналом
Менеджер із персоналу Особистий підпис Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ
Дата Відбиток печатки
Відмітку про засвідчення копії документа проставляють нижче реквізиту «Підпис» на лицьовому боці останнього аркуша копії документа.
Підпис відповідальної особи засвідчують на документі відбитком печатки організації. Відбиток печатки ставлять так, щоб він охоплював останні кілька літер назви посади особи, яка підписала документ.
За вищевказаним способом засвідчуватись повинна кожна сторінка документа.
Також у випадку, якщо документ складається з кількох сторінок, то копії знімаються зі всіх сторінок, які потім можна засвідчити і у такий спосіб: прошити разом, напис ”Копія” ставиться на першій із прошитих сторінок, кінчики ниток має бути заклеєно клаптиком паперу так, щоб нитки виглядали з-під цього паперу. Обов’язково зверху цього паперу робиться напис: ”Пронумеровано і прошнуровано (кількість аркушів цифрою і прописом) аркушів”, вказується посада особи, яка завіряє копію, її підпис, прізвище, ініціали й дата. Все це скріплюється печаткою таким чином, щоб частина відбитку була проставлена на приклеєному клаптику паперу, а частина - на самому аркуші копії документа.
Різні документи, які не складають єдиного цілісного документу, між собою не зшиваються.
Відповідь та запитану інформацію в оригіналах чи в цифрових (електронних) факсимільних копіях (фотокопіях з оригіналів) – сканованих копіях документів, які відповідають оригіналам документів та придатні для сприйняття їх змісту (мають містити чітке зображення повного складу тексту документа та його реквізитів), належно засвідчених відповідно до приписів пункту 5.26 ДСТУ 4163-2020, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 01.07.2020 №144, прошу надати мені на електронну адресу, з якої отриманий цей лист. Я не даю згоди на використання будь-яких інших моїх контактних даних для мети комунікації за цим листом.
08.02.23
Підпис: Н.М. Щербата
З повагою,
Щербата Наталя Михайлівна

Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області

Зареєстровано 08.02.2023 10:22:17, реєстраційний №77/11

Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області

3 Attachments

[ Email has no body, please see attachments ]

Щербата Наталя Михайлівна

Доброго дня!
1. Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області (ГУПФУВО)
2. Керівнику ГУПФУВО
21100, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 7, [email address]

звертається: Щербата Наталя Михайлівна, людина з інвалідністю 2 групи, пенсійне посвідчення АА №427988, видане 15.04.02 УСЗН в Замостянському р-ні м. Вінниці, посвідчення водія ВХК 454298, видане 19.08.22 ТСЦ 546
21005, м. Вінниця, житло (квартира)
36-1Ел.відповідіПОВТОРНО
Прошу підтвердити отримання цього електронного листа за призначенням відповідно до приписів ст.7 Розділу ІІІ «Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання», затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 №1886/5.
Я вимагаю застосування та виконання, при розгляді та вирішенні цього звернення, приписів Європейської Конвенції про захист прав людини та основних свобод (ЄКПЛ) та рішень Європейського Суду з прав людини (ЄСПЛ) як національного закону та джерел національного права відповідно.
Цей письмовий електронний лист підписаний мною електронним (цифровим) підписом відповідно до приписів закону шляхом додавання до електронних даних, що складають текст листа, даних (інформації) в текстовій електронній формі, – а саме власноручного підпису у вигляді мого власного прізвища та ініціалів друкованими літерами такого вигляду: «Н.М. Щербата».
Цей лист містить звернення з метою реалізації моїх прав людини.
Цей лист містить 21 запит на доступ до офіційних документів=публічної інформації.
Цей лист містить 9 запитів на доступ до моїх персональних даних та їх захист.
Цей лист містить 22 заяви про вчинення дій та на отримання інформації, необхідної для реалізації моїх прав людини.
І. Факти
1. Протягом багатьох років Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області (ГУПФУВО) та його посадові особи відмовляють мені та членам моєї родини в наданні, на вказані нами наші електронні адреси, публічної інформації про себе та наших власних персональних даних, мотивуючи конфіденційністю запитаних даних та забороною їх поширення.
2. З цієї причини ще 08.02.23 через сервіс Доступ до правди я подала до ГУПФУВО листа 36Ел.відповіді і просила надати мені релевантну питанню інформацію, необхідну для реалізації та захисту моїх прав людини, мої персональні дані; офіційні документи=публічну інформацію, включно ПРАВОВУ. Вся переписка за моїм листом розміщена за посиланням https://dostup.pravda.com.ua/request/36i....
3. Листом від 13.02.23 №0200-0202-8/13799 заступник начальника ГУПФУВО Лариса Дика (виконавець Ольга Кухар 504543) повідомили мені, серед іншого, таке: «Якщо відповідь на звернення містить інформацію з обмеженим доступом, то така відповідь надсилається поштовим відправленням за адресою, зазначеною у пенсійній (обліковій) справі одержувача як його місце проживання (місцеперебування), а у разі розбіжностей у повідомленнях заявником відомостях про особу з даними пенсійної (облікової) справи або неможливості ідентифікувати особу заявника надсилається відмова у задоволені звернення із зазначеним причин такої відмови». Як на підставу такого алгоритму дій автори послалися на Положення про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України, затверджене постановою правління Пенсійного фонду України від 30.07.2015 №13-1, зареєстроване в Міністерстві юстиції України 18.08.2015 за №991/27436 (далі- Положення №13-1) (розміщено в мережі Інтернет за посиланням https: //zakon. rada. qov.ua/lavs/show/z0991-15#Text). При цьому надали завідомо недійсний лінк, оскільки такого не існує в природі.
3.1. Жодної запитаної мною ПРАВОВОЇ інформації та відповіді щодо неї мені так і не надано вчасно.
4. Роз’яснюю, що будь-які відомчі документи, включно ПФУ, включно зареєстровані в МЮ, не є приписами права і не можуть змінювати встановлений законами порядок, скасовувати чи обмежувати наявні права людини. Їх компетенція – ВИКОНУВАТИ закон. У випадку відхилення від наданих повноважень прийняті документи є злочинним наказом, який ніхто не має права виконувати. Виконання такого документу є виконанням злочинного наказу. Схоже, в системі ПФУ багато років діє організована злочинна група, одні фігуранти якої видають злочинні накази, а інші їх, замість оскарження, злочинно виконують.
ІІ. Вимоги
5. Відповідно до ст.ст.8, 10 Європейської Конвенції про захист прав людини, ст.ст.1, 2, 6 Конвенції Ради Європи про доступ до офіційних документів, ст.ст.32, 34.2 Конституції України, законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», «Про звернення громадян», прошу надати мені інформацію, необхідну для реалізації та захисту моїх прав людини, мої персональні дані; офіційні документи=публічну інформацію, включно ПРАВОВУ, включно про себе, ЩО СТАНОВИТЬ СУСПІЛЬНИЙ ІНТЕРЕС (є суспільно-необхідною інформацією), необхідну мені для виявлення порушень прав людини, зловживання владою, ризиків для здоров'я людей, і яку я маю намір оприлюднити для суспільства, а саме:
5.1. ПОВТОРНО – Надати мені відповідь та запитану інформацію на усі 12 запитів на доступ до офіційних документів=публічної інформації, 2 запити на доступ до моїх персональних даних та їх захист, 12 заяв, включно на отримання інформації, необхідної для реалізації моїх прав людини, поданих моїм листом від 08.02.23 36Ел.відповіді.
5.2. Які ЗАКОНИ (НЕ вказівки ПФУ, включно НЕ Положення 13-1), застосовані ГУПФУВО до мене, забороняють ГУПФУВО надання запитувачам, на їх електронні адреси, публічної інформації ПРО СЕБЕ та ЇХ персональних даних як конфіденційної інформації?
5.2.1. Чи існують такі ЗАКОНИ? Так чи ні?
5.3. Які ЗАКОНИ (НЕ вказівки ПФУ, включно НЕ Положення 13-1), застосовані ГУПФУВО до мене, визначають надання ВОПФУ запитувачам, на їх електронні адреси, публічної інформації про себе та їх персональних даних ПРОТИПРАВНИМ ПОШИРЕННЯМ інформації, включно конфіденційної?
5.3.1. Чи існують такі ЗАКОНИ? Так чи ні?
5.4. Які ЗАКОНИ (НЕ вказівки ПФУ, включно НЕ Положення 13-1), застосовані ГУПФУВО до мене, встановили, що, «Якщо відповідь на звернення містить інформацію з обмеженим доступом, то така відповідь надсилається поштовим відправленням за адресою, зазначеною у пенсійній (обліковій) справі одержувача як його місце проживання (місцеперебування), а у разі розбіжностей у повідомленнях заявником відомостях про особу з даними пенсійної (облікової) справи або неможливості ідентифікувати особу заявника надсилається відмова у задоволені звернення із зазначеним причин такої відмови»?
5.4.1. Чи існують такі ЗАКОНИ? Так чи ні?
5.5. Вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації цього листа.
5.6. Належно засвідчену факсимільну копію (фотокопію оригіналу) цього листа з реквізитами його вхідної реєстрації.
6. Для уникнення непорозумінь та різнопрочитань прошу при наданні відповідей на цього листа та запитаної ним інформації вказувати, на який саме номер запиту (заяви) в цьому листі надається кожна відповідь та інформація.
7. Я забороняю засипати мене спамом – незапитуваною непотрібною мені інформацією, яка не відповідає на мої прямі запитання цього листа.
8. У випадку відсутності запитаних ЗАКОНІВ як підстави актів ГУПФУВО прошу провести службове розслідування системної та систематичної діяльності причетних посадових осіб ГУПФУВО та подати його матеріали правоохоронним органам для досудового слідства вчинених щодо мене як потерпілої злочинів та передачі справи до суду.
9. Надати мені усі матеріали проведеного в цій справі службового розслідування.
Відповідно до ст.7 закону України «Про інформацію»: «2. Ніхто не може обмежувати права особи у виборі форм і джерел одержання інформації, за винятком випадків, передбачених законом».
Порядок засвідчення копій документів визначений Національним стандартом України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2020).
Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів:
- слів «Згідно з оригіналом» (без лапок),
- найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища,
- дати засвідчення копії.
У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій».
Приклад:
Згідно з оригіналом
Менеджер із персоналу Особистий підпис Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ
Дата Відбиток печатки
Відмітку про засвідчення копії документа проставляють нижче реквізиту «Підпис» на лицьовому боці останнього аркуша копії документа.
Підпис відповідальної особи засвідчують на документі відбитком печатки організації. Відбиток печатки ставлять так, щоб він охоплював останні кілька літер назви посади особи, яка підписала документ.
За вищевказаним способом засвідчуватись повинна кожна сторінка документа.
Також у випадку, якщо документ складається з кількох сторінок, то копії знімаються зі всіх сторінок, які потім можна засвідчити і у такий спосіб: прошити разом, напис ”Копія” ставиться на першій із прошитих сторінок, кінчики ниток має бути заклеєно клаптиком паперу так, щоб нитки виглядали з-під цього паперу. Обов’язково зверху цього паперу робиться напис: ”Пронумеровано і прошнуровано (кількість аркушів цифрою і прописом) аркушів”, вказується посада особи, яка завіряє копію, її підпис, прізвище, ініціали й дата. Все це скріплюється печаткою таким чином, щоб частина відбитку була проставлена на приклеєному клаптику паперу, а частина - на самому аркуші копії документа.
Різні документи, які не складають єдиного цілісного документу, між собою не зшиваються.
Відповідь та запитану інформацію в оригіналах чи в цифрових (електронних) факсимільних копіях (фотокопіях з оригіналів) – сканованих копіях документів, які відповідають оригіналам документів та придатні для сприйняття їх змісту (мають містити чітке зображення повного складу тексту документа та його реквізитів), належно засвідчених відповідно до приписів пункту 5.26 ДСТУ 4163-2020, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 01.07.2020 №144, прошу надати мені на електронну адресу, з якої отриманий цей лист. Я не даю згоди на використання будь-яких інших моїх контактних даних для мети комунікації за цим листом.
15.02.23
Підпис: Н.М. Щербата
З повагою,
Щербата Наталя Михайлівна

Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області

3 Attachments

[ Email has no body, please see attachments ]