34Офлайн-навчання

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Щербата Наталя Михайлівна, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Щербата Наталя Михайлівна

Доброго дня!
1. Міністерство освіти і науки України (МОН)
2. Керівнику МОН
01135, м. Київ, пр. Перемоги, 10, ел.пошта: [email address], [email address]

Щербата Наталя Михайлівна, людина з інвалідністю 2 групи, посвідчення водія ААЩ №000548, видане 27.04.1978р. ДАІ МВС – УВС Вінницької області
місце проживання: 21005, м. Вінниця, житло (квартира)
Прошу підтвердити отримання цього електронного листа за призначенням відповідно до приписів ст.7 Розділу ІІІ «Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання», затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 №1886/5.
Я вимагаю застосування та виконання, при розгляді та вирішенні цього звернення, приписів Європейської Конвенції про захист прав людини та основних свобод (ЄКПЛ) та рішень Європейського Суду з прав людини (ЄСПЛ) як національного закону та джерел національного права відповідно.
Цей письмовий електронний лист підписаний мною електронним (цифровим) підписом відповідно до приписів закону шляхом додавання до електронних даних, що складають текст листа, даних (інформації) в текстовій електронній формі, – а саме власноручного підпису у вигляді мого власного прізвища та ініціалів друкованими літерами такого вигляду: «Н.М. Щербата».
Цей лист містить запити на доступ до офіційних документів=публічної інформації.
Цей лист містить заяви на отримання інформації, необхідної мені для реалізації моїх прав людини.
Цей лист містить запити на доступ до моїх персональних даних та їх захист.
Цей лист містить звернення з метою реалізації моїх прав людини.
При об’єднанні кількох звернень в одному листі я керувалася приписами ст.19.1 Конституції України, яка дозволяє мені, які і будь-якій іншій людині, робити все, що прямо не заборонене законом. Оскільки жодним законом України ні прямо, ні опосередковано не заборонене об’єднання в одному документі кількох таких вимог, я користуюся своїм конституційним правом і подаю їх в одному листі.
Роз’яснюю, що, відповідно до ст.3 закону України «ПРО СВОБОДУ ПЕРЕСУВАННЯ ТА ВІЛЬНИЙ ВИБІР МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ В УКРАЇНІ», «…місце проживання – житло, розташоване на території адміністративно-територіальної одиниці, в якому особа проживає…». Місцем мого проживання є житло (квартира) в м. Вінниці.
1. За приписами права прав людини, що є міжнародним українським правом, зокрема, ст.1 ЄКПЛ, яка діє в Україні як національний закон з 03.08.1997 року, держава Україна гарантує кожному, хто перебуває під її юрисдикцією, права і свободи, визначені в розділі I ЄКПЛ. Це означає, що держава Україна (влада), взявши на себе такі зобов'язання перед українським народом, ЗАБЕЗПЕЧУЄ НАДАННЯ НА ПРАКТИЦІ кожному всієї повноти передбачених ЄКПЛ та практикою ЄСПЛ прав людини. Для цього держава Україна надає кожному щонайменше 4 доступи до кожного права: ЮРИДИЧНИЙ, ФІНАНСОВИЙ, ФІЗИЧНИЙ та ІНФОРМАЦІЙНИЙ. Ненадання хоча б одного з необхідних доступів означає відмову в наданні доступу до права в цілому, тобто, порушення прав людини. При цьому людина не має жодного ОБОВ'ЯЗКУ перед державою (владою) для уможливлення отримання своїх прав людини.
2. За приписами Конституції України, органи державної влади та їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
2.1. Це означає, що права людини регулюються в Україні виключно Конституцією та законами України, а виконавча влада має виконували ЛИШЕ Конституцію та закони України, та діяти ЛИШЕ в межах повноважень, передбачених Конституцією та законами України.
3. Вже чотири місяці в Україні триває страшна війна з росією. За цей час русня знищила чи зруйнувала біля третини інфраструктури країни, включно житло, навчальні заклади усіх рівнів, дороги та інші комунікаційні споруди. Частина населених пунктів окупована загарбниками. Лінія фронту, де проходять бойові дії, проходить по території України більш ніж на 2,5 тис. кілометрів. За прогнозами окремих українських та зарубіжних фахівців, війна матиме довготривалий характер, і може продовжуватись роками.
3.1. За офіційною статистикою, понад 8 млн. українців втекли зі своїх домівок в 2022 році від війни, з них біля 3 млн. – на інші території України, понад 5 млн. – за кордон, і в даний час перебувають як біженці в різних країнах світу. Серед них багато школярів, студентів та інших отримувачів освіти.
4. Нещодавно в ЗМІ оприлюднена інформація про рішення МОН запровадити з 01.09.22 у всіх навчальних закладах країни виключно офлайн-навчання. Це означає, що МОН пропрацювало усі наявні проблеми, які перешкоджають такому навчанню, та знайшло засоби чи запровадило заходи, які усувають чи нівелюють наведені вище перешкоди.
5. З метою збереження життя та здоров’я, включно психічного, усіх українських здобувачів освіти прошу забезпечити на час війни з росією можливість отримання ними освітніх послуг онлайн.
5.1. Прошу надати мені та оприлюднити на власному сайті рішення МОН, ухвалене за цим моїм зверненням.
6. Відповідно до ст.ст.8, 10 Європейської Конвенції про захист прав людини, ст.ст.1, 2, 6 Конвенції Ради Європи про доступ до офіційних документів, що діє як національний закон з 11.06.20, ст.ст.32, 34.2 Конституції України, законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», «Про звернення громадян», прошу надати мені інформацію, необхідну для реалізації моїх прав людини; мої персональні дані, офіційні документи=публічну інформацію, включно про себе, ЩО СТАНОВИТЬ СУСПІЛЬНИЙ ІНТЕРЕС (є суспільно-необхідною інформацією), необхідну мені для виявлення порушень прав людини, зловживання владою, ризиків для здоров'я людей, і яку я маю намір оприлюднити для суспільства, а саме:
6.1. Хто і в якій формі ухвалив рішення про офлайн-навчання в усіх навчальних закладах України з 01.09.22?
6.1.1. Прошу повідомити автора вказаного рішення, його назву та реєстраційний номер, джерело (прямий лінк) його оприлюднення в інтернеті.
6.1.2. Прошу надати належно засвідчену факсимільну копію (фотокопію оригіналу) вказаного рішення.
6.2. Якими засобами та в який спосіб МОН забезпечило з 01.09.22 офлайн-навчання школярів, студентів та інших здобувачів освіти, які втекли з дому від війни і тимчасово перебувають в інших регіонах України?
6.3. Якими засобами та в який спосіб МОН забезпечило з 01.09.22 офлайн-навчання школярів, студентів та інших здобувачів освіти, які втекли з дому від війни і тимчасово перебувають в інших країнах світу?
6.4. Якими засобами та в який спосіб МОН забезпечило з 01.09.22 офлайн-навчання школярів, студентів та інших здобувачів освіти на тимчасово окупованих територіях України?
6.5. Якими засобами та в який спосіб МОН забезпечило з 01.09.22 офлайн-навчання школярів, студентів та інших здобувачів освіти там, де приміщення навчальних закладів знищені, зруйновані чи пошкоджені руснею та не можуть забезпечити проведення навчального процесу офлайн?
6.6. Якими засобами та в який спосіб МОН забезпечило з 01.09.22 офлайн-навчання школярів, студентів та інших здобувачів освіти в районах проведення бойових дій?
6.7. Чи передбачило МОН можливість отримання школярами, студентами та іншими здобувачами освіти з 01.09.22 освітніх послуг онлайн? Так чи ні?
6.7.1. Якщо так, прошу повідомити, в яких випадках та в якому порядку?
6.7.2. Якщо ні, прошу повідомити, в який спосіб реально можна отримати освітні послуги в Україні офлайн, а) тимчасово перебуваючи на іншій від розташування навчального закладу території країни? б) тимчасово перебуваючи біженцем за межами України? в) якщо територія розташування навчального закладу тимчасово окупована руснею? г) якщо приміщення навчальних закладів знищені, зруйновані чи пошкоджені руснею та не можуть забезпечити проведення навчального процесу офлайн? д) якщо на території розташування навчального закладу проводяться бойові дії?
6.8. Приписи права (ЛИШЕ статті Конституції України, закони України), застосовані МОН в якості 1) процесуальних та 2) матеріальних правових підстав, при ухваленні усіх релевантних власних рішень.
6.9. Вхідний реєстраційний номер та дати вхідної реєстрації цього листа.
6.10. Належно засвідчену факсимільну копію (фотокопію оригіналу) цього листа, з реквізитами вхідної реєстрації.
7. Якщо цей лист перенаправлятиметься іншим адресатам, прошу надати мені листи про перенаправлення та докази вручення їх новим адресатам, а також усі адреси цих нових адресатів.
Відповідно до ст.7 закону України «Про інформацію»: «2. Ніхто не може обмежувати права особи у виборі форм і джерел одержання інформації, за винятком випадків, передбачених законом».
Роз'яснюю, що порядок засвідчення копій документів визначений пунктом 5.26 Національного стандарту України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2020, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 01.07.2020 №144, https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v014...
За вказаним нормативно-правовим актом, відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів:
- слів «Згідно з оригіналом» (без лапок),
- найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища,
- дати засвідчення копії.
У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій».
Приклад:
Згідно з оригіналом
Менеджер із персоналу Особистий підпис Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ
Дата Відбиток печатки
Відмітку про засвідчення копії документа проставляють нижче реквізиту «Підпис» на лицьовому боці останнього аркуша копії документа.
Підпис відповідальної особи засвідчують на документі відбитком печатки організації. Відбиток печатки ставлять так, щоб він охоплював останні кілька літер назви посади особи, яка підписала документ.
За вищевказаним способом засвідчуватись повинна кожна сторінка документа.
Також у випадку, якщо документ складається з кількох сторінок, то копії знімаються зі всіх сторінок, які потім можна засвідчити і у такий спосіб: прошити разом, напис ”Копія” ставиться на першій із прошитих сторінок, кінчики ниток має бути заклеєно клаптиком паперу так, щоб нитки виглядали з-під цього паперу. Обов’язково зверху цього паперу робиться напис: ”Пронумеровано і прошнуровано (кількість аркушів цифрою і прописом) аркушів”, вказується посада особи, яка завіряє копію, її підпис, прізвище, ініціали й дата. Все це скріплюється печаткою таким чином, щоб частина відбитку була проставлена на приклеєному клаптику паперу, а частина - на самому аркуші копії документа.
Різні документи, які не складають єдиного цілісного документу, між собою не зшиваються.
Відповідь та запитану інформацію в оригіналах чи в цифрових (електронних) факсимільних копіях (фотокопіях з оригіналів) – сканованих копіях документів, які відповідають оригіналам документів та придатні для сприйняття їх змісту (мають містити чітке зображення повного складу тексту документа та його реквізитів), належно засвідчених відповідно до приписів пункту 5.27 ДСТУ 4163-2020, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 01.07.2020 №144, прошу надати мені на електронну адресу, з якої отриманий цей лист. Я не даю згоди на використання будь-яких інших моїх контактних даних для мети комунікації за цим листом.
23.06.22
Підпис: Н.М. Щербата
З повагою,
Щербата Наталя Михайлівна

Informzapyt, Міністерство освіти і науки України

1 Attachment

На Ваш лист від 23.06.2022 року повідомляємо таке.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи
державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи
зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що
передбачені Конституцією та законами України.

Частина перша статті 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації»
визначає, що публічна інформація – це відображена та задокументована
будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана
або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх
обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у
володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної
інформації, визначених цим Законом.

Відповідно до положень пункту 1 постанови Пленуму Вищого адміністративного
суду України від 29 вересня 2016 року № 10 «Про практику застосування
адміністративними судами законодавства про доступ до публічної інформації»
(далі – постанова Пленуму) визначальним для публічної інформації є те, що
вона заздалегідь зафіксована будь-якими засобами та на будь-яких носіях та
знаходилась у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників
публічної інформації. Не є інформаційним запитом звернення, для відповіді
на яке необхідно створити інформацію, крім випадків, коли розпорядник
інформації не володіє запитуваною інформацією, але зобов’язаний нею
володіти.

Окрім того, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини другої статті 2
Закону України «Про доступ до публічної інформації» цей Закон не
поширюється на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються
спеціальним законом, Законом України «Про звернення громадян».

 

Відповідно до абзацу другого пункту 3.4. постанови Пленуму повідомляємо,
що Ваш лист буде розглянуто Міністерством освіти і науки України як
звернення громадянина відповідно до вимог Закону України «Про звернення
громадян».

 

 

Відділ планування, зв’язків з громадськістю та доступу до публічної
інформації

директорату європейської інтеграції, бюджетування та узгодження політик

 

 

показати цитоване

Олександра Петриченко,

1 Attachment