321СкаргаВодоканалРозрахунок23

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Щербата Наталя Михайлівна, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Щербата Наталя Михайлівна

Доброго дня!
1. Держпродспоживслужба (ДПСС)
2. Керівнику ДПСС
01001, м. Київ, вул. Б.Грінченка, 1 (044) 279 12 70 [email address], [email address]

звертається: Щербата Наталя Михайлівна, людина з інвалідністю 2 групи, посвідчення водія ВХК 454298, видане 19.08.22 ТСЦ 546
21005, м. Вінниця, житло (квартира) з присвоєною адресою

321СкаргаВодоканалРозрахунок23

Прошу підтвердити отримання цього електронного листа за призначенням відповідно до приписів ст.7 Розділу ІІІ «Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання», затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 №1886/5.
Я вимагаю застосування та виконання, при розгляді та вирішенні цього звернення, приписів Європейської Конвенції про захист прав людини та основних свобод (ЄКПЛ) та рішень Європейського Суду з прав людини (ЄСПЛ) як національного закону та джерел національного права відповідно.
Відповідно до закону України “Про електронні довірчі послуги”,
“Стаття 1. Визначення термінів
У цьому Законі терміни вживаються в такому значенні:
12) електронний підпис - електронні дані, які додаються підписувачем до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються ним як підпис;
13) електронні дані - будь-яка інформація в електронній формі”.
Цей припис права означає, що вільне обрання форми, змісту та вигляду електронного підпису є виключним правом людини (підписувача), і жодний чиновник не вправі обмежувати її в цьому праві, включно не вправі визначати, яким саме має бути електронний підпис дописувача.
Відповідно до однієї з сучасних наукових енциклопедій, «На сьогодні ВИКОРИСТОВУЮТЬ такі види Е.п.: 1) простий текстовий підпис в електронному листі; 2) активація на веб-сайті відповідного напису або встановлення в запропонованому пункті меню сайту «прапорця», що означає намір взяти на себе певні зобов’язання; 3) цифрове зображення відсканованого рукописного підпису, який приєднується до електронного документа; 4) особистий ідентифікаційний номер PIN-код (скор. від англ. Personal Identification Number — особистий номер); 5) код, що його автор повідомлення використовує для ідентифікації самого себе; 6) особистий біометричний ідентифікатор (напр., відбиток пальця чи сітківки ока); 7) електронний цифровий підпис, що створюється шляхом використання криптографічного відкритого ключа» («Фармацевтична енциклопедія»).
Цей письмовий електронний лист підписаний мною електронним (цифровим) підписом (найпоширенішим в практиці), відповідним приписам ст.ст.1.12), 1.13) закону України “Про електронні довірчі послуги”, шляхом додавання до електронних даних, що складають текст листа, даних (інформації) в текстовій електронній формі, – а саме мого власноручного підпису, виконаного особисто мною машинописним «Щербата».
Місцем мого і доньки Щербатої А.В. проживання є спільне житло (квартира) в м. Вінниці з присвоєною адресою, яка є нашою конфіденційною інформацією і, за приписами Конституції України, не підлягає збиранню та використанню.
Цей лист містить звернення з метою реалізації та захисту моїх прав людини.
Цей лист містить запити на доступ до офіційних документів=публічної інформації.
Цей лист містить запити на доступ до моїх персональних даних та їх захист.
Цей лист містить заяви, включно на отримання інформації, необхідної для реалізації моїх прав людини.
Цей лист містить звернення про захист моїх порушених прав.
І. Факти
1. Ще 17.10.23 як споживач послуг КП "Вінницяоблводоканал" я подала йому 12 листів із схожими запитами/заявами на доступ до публічної інформації, на доступ до персональних даних, на отримання інформації, необхідної для захисту моїх прав людини та попросила надати документи, які підтверджують надання моїй родині послуг водопостачання за різні роки, включно і листа 278Розрахунок23. Поштовий робот підтвердив доставку листа адресату 17.10.23 о 19:57 та відкриття листа отримувачем 18.10.23 о 07:59.
1.1. В порушення приписів ст.7 Розділу ІІІ «Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання», затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 №1886/5, КП "Вінницяоблводоканал" не підтвердило отримання мого електронного листа за призначенням, як я просила.
1.2. В листі я просила надати мені (цитата):
«1. Фактично нараховану кількість та вартість водопостачання мого домогосподарства в 2023 році в розрізі місяців із зазначенням тарифів та наявності/відсутності лічильника та його показників.
2. Фактично нараховану кількість та вартість водовідведення мого домогосподарства в 2023 році в розрізі місяців із зазначенням тарифів та наявності/відсутності лічильника та його показників.
3. Усі розрахунки прошу надати у вигляді окремого офіційного документу (довідки тощо) у двох форматах: 1) у файлі пдф та 2) у формі будь-якого табличного редактора, зокрема, у файлі Excel, придатному для подальшої обробки даних. При цьому прошу вказати назву застосованого табличного редактора та розширення файлу.
4. Вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації цього листа.
5. Належно засвідчену факсимільну цифрову (електронну) копію (фотокопію з оригіналу) цього листа з реквізитами його вхідної реєстрації.» (кінець цитати).
2. Листом від 19.10.23 відділ діловодства та архів КП "Вінницяоблводоканал" повідомив мені таке: «Доброго дня. Усі Ваші звернення отримані та передані на опрацювання. Очікуйте на відповідь».
2.1. Однак ніяка відповідь не надійшла. До сьогодні.
3. Не маючи жодної відповіді, 01.11.23 я подала КП "Вінницяоблводоканал" повторні листи, включно і 278-1Розрахунок23ПОВТОРНО. Поштовий робот підтвердив доставку листа адресату 01.11.23 о 08.18 та відкриття листа отримувачем 01.11.23 о 08:21.
3.1. В порушення приписів ст.7 Розділу ІІІ «Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання», затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 №1886/5, КП "Вінницяоблводоканал" знову не підтвердило отримання мого електронного листа за призначенням, як я просила.
3.2. В повторному листі я повторно просила надати мені (цитата):
«1. ПОВТОРНО – Фактично нараховану кількість та вартість водопостачання мого домогосподарства в 2023 році в розрізі місяців із зазначенням тарифів та наявності/відсутності лічильника та його показників.
2. ПОВТОРНО – Фактично нараховану кількість та вартість водовідведення мого домогосподарства в 2023 році в розрізі місяців із зазначенням тарифів та наявності/відсутності лічильника та його показників.
3. ПОВТОРНО – Усі розрахунки прошу надати у вигляді окремого офіційного документу (довідки тощо) у двох форматах: 1) у файлі пдф та 2) у формі будь-якого табличного редактора, зокрема, у файлі Excel, придатному для подальшої обробки даних. При цьому прошу вказати назву застосованого табличного редактора та розширення файлу.
4. Вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації цього листа.
5. Належно засвідчену факсимільну цифрову (електронну) копію (фотокопію з оригіналу) цього листа з реквізитами його вхідної реєстрації» (кінець цитати).
3.3. Станом на тепер жодна відповідь та запитана інформація мені не надані. Водночас, 25.10.23 КП "Вінницяоблводоканал" надіслало мені на домашню та електронну адреси листи-відповіді за двома іншими моїми листами від 19.10.23.
4. Наведені факти є нечесною агресивною підприємницькою практикою КП "Вінницяоблводоканал", забороненою законом, порушенням мого та доньки права на приватне життя та неприхованим зловживанням правами, забороненим ст.17 Європейської Конвенції про захист прав людини та основних свобод.
ІІ. Повідомлення
5. Повідомляю ДПСС та її керівника про вчинені порушення для негайного адекватного реагування та усунення цих порушень за власною ініціативою.
ІІІ. Вимоги
А. Про вчинення дій – скарга та заява
6. Прошу ДПСС та її керівника:
6.1. Провести перевірку та службове розслідування наведених фактів та встановити усіх посадових осіб КП "Вінницяоблводоканал", відповідальних за вказані тут порушення.
6.2. Надати мені усі матеріали перевірки та службового розслідування наведених в цьому листі фактів.
6.3. Повідомити мені усіх посадових осіб КП "Вінницяоблводоканал", відповідальних за вказані тут порушення, включно щодо мене як потерпілої.
6.4. Повідомити мені назви посад, прізвища, імена та по-батькові, службові телефони та персональні службові електронні адреси усіх посадових осіб ДПСС, яким доручений розгляд та вирішення цієї скарги.
6.5. Витребувати від КП "Вінницяоблводоканал" усі запитані мною документи та негайно надати їх мені.
6.6. Повідомити мені назви посад, прізвища, імена та по-батькові, службові телефони та персональні службові електронні адреси усіх посадових осіб ДПСС, яким доручена перевірка цього листа.
6.7. Завчасно повідомити мені час та місце розгляду цієї скарги.
6.8. Розглянути та вирішити цю скаргу в моїй присутності та за моєї участі невідкладно, але не пізніше встановленого законом 15-денного строку.
6.9. Негайно поновити мої порушені права шляхом забезпечення надання мені КП "Вінницяоблводоканал" усієї запитаної, але ненаданої інформації.
6.10. Притягти до встановленої законом відповідальності усіх посадових осіб КП "Вінницяоблводоканал", відповідальних за наведені тут факти порушень.
6.11. Надати мені усі рішення ДПСС про притягнення до встановленої законом відповідальності усіх посадових осіб КП "Вінницяоблводоканал", відповідальних за наведені тут факти порушень.
6.12. Стягнути на мою користь солідарно з КП "Вінницяоблводоканал" та його керівника за наведені тут факти порушень 90 220,8 грн, включно:
6.12.1. Майнову шкоду в розмірі 1 073,6 х 3 = 3 220,8 грн. вартості складення листів 278Розрахунок23, 278-1Розрахунок23ПОВТОРНО та цієї скарги, обрахованої за аналогією права про оплату праці адвоката при наданні ним безоплатної правової допомоги.
6.12.2. Немайнову (моральну) шкоду в розмірі 2 000 грн. за протиправне, в порушення приписів ст.7 Розділу ІІІ «Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання», затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 №1886/5, непідтвердження КП "Вінницяоблводоканал" до сьогодні отримання 2х моїх електронних листів за призначенням: 278Розрахунок23 та 278-1Розрахунок23ПОВТОРНО.
6.12.3. Немайнову (моральну) шкоду за ненадання вчасно відповідей на 5 запитів на доступ до публічної інформації про себе в кожному з 2х моїх листів, в розмірі 850 грн. х 5 х 2 = 8 500 грн. За орієнтир розрахунку взята оцінка державою суспільної шкоди від ненадання публічної інформації – штраф в сумі 850 грн. стягується з порушника в дохід бюджету за кожен факт такого порушення. Очевидно, що потерпілий більше потерпає від вчиненого проти нього порушення, ніж суспільство загалом.
6.12.4. Немайнову (моральну) шкоду за ненадання запитаної 5ма запитами публічної інформації про себе в кожному з 2х моїх листів, в розмірі 850 грн. х 5 х 2 = 8 500 грн. За орієнтир розрахунку взята оцінка державою суспільної шкоди від ненадання публічної інформації – штраф в сумі 850 грн. стягується з порушника в дохід бюджету за кожен факт такого порушення.
6.12.5. Немайнову (моральну) шкоду за ненадання запитаних 5ма запитами моїх персональних даних в кожному з 2х моїх листів, в розмірі 5 100 грн. х 5 х2 = 51 000 грн. За орієнтир розрахунку взята оцінка державою суспільної шкоди від ненадання людині персональних даних – штраф в МІНІМАЛЬНІЙ сумі 5 100 грн. (і до 17 000 грн.) стягується з порушника-посадовця в дохід бюджету за перший факт такого порушення.
6.12.6. Немайнову (моральну) шкоду за ненадання відповідей на 5 заяв про надання інформації про себе, необхідної для реалізації та захисту моїх прав людини, в кожному з 2х моїх листів, в розмірі 850 грн. х 5 х 2 = 8 500 грн. За орієнтир розрахунку взята оцінка державою суспільної шкоди від порушення приписів про розгляд та вирішення звернень громадян – штраф в сумі 850 грн. стягується з порушника в дохід бюджету за кожен факт такого порушення.
6.12.7. Немайнову (моральну) шкоду за ненадання запитаної 5ма заявами про надання мені інформації про себе, необхідної для реалізації та захисту моїх прав людини, в кожному з 2х моїх листів, в розмірі 850 грн. х 5 х 2 = 8 500 грн. За орієнтир розрахунку взята оцінка державою суспільної шкоди від порушення приписів про розгляд та вирішення звернень громадян – штраф в сумі 850 грн. стягується з порушника в дохід бюджету за кожен факт такого порушення.
6.13. Надати мені усі ухвалені за цим листом рішення ДПСС.
6.14. Оприлюднити офіційно на сайті ДПСС усі ухвалені за цим листом рішення.
6.15. Надати мені прямі інтернет-лінки на офіційне оприлюднення на сайті ДПСС усіх ухвалених за цим листом рішень.
6.16. Надати мені письмову відповідь на цього листа.
Б. Про доступ до суду
7. Прошу ДПСС та її керівника, при неможливості ІЗ ЗАКОННИХ ПІДСТАВ поновлення наших порушених КП "Вінницяоблводоканал" прав:
7.1. Невідкладно подати до суду позов ДПСС про захист моїх та моєї доньки Щербатої Анастасії Віталіївни, людини з інвалідністю з дитинства 2 групи, законним представником якої я є, як родини споживачів-інвалідів, прав людини, порушених КП "Вінницяоблводоканал", а саме:
7.2. від нечесної агресивної підприємницької практики, забороненої законом;
7.3. на приватне життя, гарантоване ст.8 ЄКПЛ;
7.4. неприхованого зловживання правами, забороненого ст.17 ЄКПЛ.
7.5. Включити до позову усі наведені в цьому листі факти порушень КП "Вінницяоблводоканал".
7.6. Включити до судових позовних вимог усі вимоги про поновлення наших прав, включені до цього листа.
7.7. Надати мені належно засвідчені копії усіх документів, поданих за цим листом до суду та отриманих від суду.
7.8. При потребі додаткових документів для подання позову до суду усі наявні документи будуть надані на першу ж вимогу.
В. Про надання первинної правової допомоги
8. Прошу ДПСС та її керівника надати мені первинну правову допомогу у формі складення щонайменше 54 скарги від мого імені як потерпілої та жертви:
8.1. до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини (УПЛ) – щонайменше 50 скарг про складення та подання до суду протоколів про адміністративні порушення, вчинені відповідальними посадовими особами КП "Вінницяоблводоканал", та/чи вжиття заходів реагування, а саме:
8.1.1. про ненадання вчасно відповідей на 5 запитів в кожному з 2х моїх листів на доступ до публічної інформації про себе – 10 скарг;
8.1.2. про ненадання вчасно інформації на 5 запитів в кожному з 2х моїх листів на доступ до публічної інформації про себе – 10 скарг;
8.1.3. про ненадання вчасно доступу до моїх персональних даних на 5 запитів в кожному з 2х моїх листів – 10 скарг;
8.1.4. про ненадання вчасно відповідей на 5 заяв в кожному з 2х моїх листів про надання інформації про себе – 10 скарг;
8.1.5. про ненадання вчасно інформації на 5 заяв в кожному з 2х моїх листів про надання інформації про себе – 10 скарг;
8.2. до Вінницької обласної військової адміністрації – 1 скаргу про поновлення моїх порушених прав та про притягнення до встановленої законом відповідальності усіх посадових осіб КП "Вінницяоблводоканал", відповідальних за наведені тут факти порушень;
8.3. до НКРЕКП – 1 скаргу про поновлення моїх порушених прав та про притягнення, за наведені тут факти порушень, КП "Вінницяоблводоканал" та його відповідальних посадових осіб до встановленої законом відповідальності,
8.4. до Антимонопольного комітету – 1 скаргу про поновлення моїх порушених прав та про притягнення, за наведені тут факти порушень, КП "Вінницяоблводоканал" та його відповідальних посадових осіб до встановленої законом відповідальності,
8.5. до відповідального міністерства – 1 скаргу про поновлення моїх порушених прав та про притягнення, за наведені тут факти порушень, КП "Вінницяоблводоканал" та його відповідальних посадових осіб до встановленої законом відповідальності.
8.6. Повідомити мені назви посад, прізвища, імена та по-батькові, службові телефони та персональні службові електронні адреси усіх посадових осіб ДПСС, яким доручено складення мені цих скарг.
8.7. Складені тексти (проекти) цих скарг надіслати мені на електронну адресу, з якої отриманий цей лист.
Г. Про надання інформації
9. Відповідно до ст.ст.8, 10 Європейської Конвенції про захист прав людини, ст.ст.1, 2, 6 Конвенції Ради Європи про доступ до офіційних документів, ст.ст.32, 34.2 Конституції України, законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», «Про звернення громадян», прошу надати мені інформацію, необхідну для реалізації та захисту моїх прав людини, мої персональні дані; офіційні документи=публічну інформацію, включно про себе, ЩО СТАНОВИТЬ СУСПІЛЬНИЙ ІНТЕРЕС (є суспільно-необхідною інформацією), забезпечує реалізацію моїх конституційних прав, свобод і обов'язків; необхідну мені для виявлення порушень прав людини, зловживання владою, ризиків для здоров'я людей, і яку я маю намір оприлюднити для суспільства, а саме:
9.1. Яким приписом права (закон тощо) передбачено, що уповноважені органи влади (які саме) подавають до суду позови щодо захисту прав споживачів?
9.1.1. Прошу навести авторів, назви, реєстраційні номери та дати реєстрації, джерела інтернет-оприлюднення усіх релевантних приписів права.
9.2. Назви посад, прізвища, імена та по-батькові, службові телефони та персональні службові електронні адреси усіх посадових осіб ДПСС, яким доручена перевірка цього листа.
9.3. Надати мені усі матеріали перевірки та службового розслідування наведених в цьому листі фактів.
9.4. Повідомити мені усіх посадових осіб КП "Вінницяоблводоканал", відповідальних за вказані тут порушення, включно щодо мене як потерпілої.
9.5. Витребувати від КП "Вінницяоблводоканал" усі запитані мною документи та негайно надати їх мені.
9.6. Повідомити мені назви посад, прізвища, імена та по-батькові, службові телефони та персональні службові електронні адреси усіх посадових осіб ДПСС, яким доручений розгляд та вирішення цієї скарги.
9.7. Завчасно повідомити мені час та місце розгляду цієї скарги.
9.8. Надати мені усі ухвалені за цим листом письмові рішення ДПСС.
9.9. Надати мені прямі інтернет-лінки на офіційне оприлюднення на сайті ДПСС усіх ухвалених за цим листом рішень.
9.10. Надати мені письмову відповідь на цього листа.
9.11. Вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації цього листа.
9.12. Належно засвідчену факсимільну цифрову (електронну) копію (фотокопію з оригіналу) цього листа з реквізитами його вхідної реєстрації.
10. Якщо цей лист пересилатиметься належному адресату, прошу надати мені повну назву такого адресату, його поштову та електронну адреси та документальні докази факту, часу та способу надсилання (вручення) цього листа за належністю.
11. Для уникнення непорозумінь та різнопрочитань прошу при наданні відповідей на цього листа та запитаної ним інформації вказувати, на який саме номер запиту (заяви) в цьому листі надається кожна відповідь та інформація.
Відповідно до ст.7 закону України «Про інформацію»: «2. Ніхто не може обмежувати права особи у виборі форм і джерел одержання інформації, за винятком випадків, передбачених законом».
Порядок засвідчення копій документів визначений Національним стандартом України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2020).
Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів:
- слів «Згідно з оригіналом» (без лапок),
- найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища,
- дати засвідчення копії.
У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій».
Приклад:
Згідно з оригіналом
Менеджер із персоналу Особистий підпис Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ
Дата Відбиток печатки
Відмітку про засвідчення копії документа проставляють нижче реквізиту «Підпис» на лицьовому боці останнього аркуша копії документа.
Підпис відповідальної особи засвідчують на документі відбитком печатки організації. Відбиток печатки ставлять так, щоб він охоплював останні кілька літер назви посади особи, яка підписала документ.
За вищевказаним способом засвідчуватись повинна кожна сторінка документа.
Також у випадку, якщо документ складається з кількох сторінок, то копії знімаються зі всіх сторінок, які потім можна засвідчити і у такий спосіб: прошити разом, напис ”Копія” ставиться на першій із прошитих сторінок, кінчики ниток має бути заклеєно клаптиком паперу так, щоб нитки виглядали з-під цього паперу. Обов’язково зверху цього паперу робиться напис: ”Пронумеровано і прошнуровано (кількість аркушів цифрою і прописом) аркушів”, вказується посада особи, яка завіряє копію, її підпис, прізвище, ініціали й дата. Все це скріплюється печаткою таким чином, щоб частина відбитку була проставлена на приклеєному клаптику паперу, а частина - на самому аркуші копії документа.
Різні документи, які не складають єдиного цілісного документу, між собою не зшиваються.
Відповідь та запитану інформацію в оригіналах чи в цифрових (електронних) факсимільних копіях (фотокопіях з оригіналів) – сканованих копіях документів, які відповідають оригіналам документів та придатні для сприйняття їх змісту (мають містити чітке зображення повного складу тексту документа та його реквізитів), належно засвідчених відповідно до приписів пункту 5.26 ДСТУ 4163-2020, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 01.07.2020 №144, прошу надати мені на електронну адресу, з якої отриманий цей лист. Я не даю згоди на використання будь-яких інших моїх контактних даних для мети комунікації за цим листом.
Оскільки сервіс Доступ до правди не надає заявнику опції приєднання додатків, докази надіслані з моєї приватної конфіденційної електронної адреси на електронні адреси ДПСС [email address], [email address], а саме:
листом 320СкаргаВодоканалЛічильникДокази – довідки МСЕК моя та доньки, свідоцтво про народження доньки;
листом 321СкаргаВодоканалРозрахунок23Докази – мої листи 278Розрахунок23 та 278-1Розрахунок23ПОВТОРНО; лист від 19.10.23 відділу діловодства та архіву КП "Вінницяоблводоканал".
15.11.23
Підпис: Н.М. Щербата
З повагою,
Щербата Наталя Михайлівна

econsumer-info, Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів

. -4071 15.11.2023

══════════════════════════════════════════════════════════════════════════

: <[FOI #119651 email]>
: 15 2023 . 16:47
: econsumer-info <[Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів request email]>
: - 32123
 
!
        1. ()
2.
        01001, . , . ., 1 (044) 279 12 70 [Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів request email],
[email address

:    , 2 , 454298, 19.08.22 546
        21005, . ³, ()

32123

.7 , ̳ 11.11.2014 1886/5.
, , () () .
³ ,
1.
:
12) - , ;
13) - - 쳔.
, , (), , , .
³ , ..: 1) ; 2) - , ; 3) , ; 4) PIN- (. . Personal Identification Number
); 5) , ; 6) (., ); 7) , ( ).
() ( ), ..1.12), 1.13) , , , () , , .
̳ .. () . ³ , , , .
.
= .
.
, , .
.
.
1. 17.10.23 "³" 12 / , , , , , 27823. 17.10.23 19:57 18.10.23 07:59.
1.1. .7 , ̳ 11.11.2014 1886/5, "³" , .
1.2. ():
1. 2023 / .
2. 2023 / .
3. ( ) : 1) 2) - , , Excel, . .
4. .
5. () ( ) . ( ).
2. 19.10.23 "³" : . . .
2.1. . .
3. , 01.11.23 "³" , 278-123. 01.11.23 08.18 01.11.23 08:21.
3.1. .7 , ̳ 11.11.2014 1886/5, "³" , .
3.2. ():
1. 2023 / .
2. 2023 / .
3. ( ) : 1) 2) - , , Excel, . .
4. .
5. () ( ) ( ).
3.3. . , 25.10.23 "³" - 19.10.23.
4. "³", , , .17 .
.
5. .
.
.
6. :
6.1. "³", .
6.2. .
6.3. "³", , .
6.4. , , -, , .
6.5. "³" .
6.6. , , -, , .
6.7. .
6.8.  , 15- .
6.9. "³" 񳺿 , .
6.10. "³", .
6.11. "³", .
6.12. "³" 90 220,8 , :
6.12.1. 1 073,6 3 = 3 220,8 . 27823, 278-123 , 㳺 .
6.12.2. () 2 000 . , .7 , ̳ 11.11.2014 1886/5, "³" 2 : 27823 278-123.
6.12.3. () 5 2 , 850 . 5 2 = 8 500 . 850 . . , , .
6.12.4. () 5 2 , 850 . 5 2 = 8 500 . 850 . .
6.12.5. () 5 2 , 5 100 . 5 2 = 51 000 . ̲ͲͲ 5 100 . ( 17 000 .) - .
6.12.6. () 5 , , 2 , 850 . 5 2 = 8 500 . 850 . .
6.12.7. () 5 , , 2 , 850 . 5 2 = 8 500 . 850 . .
6.13. .
6.14. .
6.15. - .
6.16. .
.
7. , ϲ "³" :
7.1.  ³볿, 2 , , -, , "³", :
7.2. , ;
7.3. , .8 ;
7.4. , .17 .
7.5. "³".
7.6. , .
7.7. ﳿ , .
7.8. .
.
8. 54 :
8.1. () 50 , "³", / , :
8.1.1. 5 2 10 ;
8.1.2. 5 2 10 ;
8.1.3. 5 2 10 ;
8.1.4. 5 2 10 ;
8.1.5. 5 2 10 ;
8.2. ³ 1 "³", ;
8.3. 1 , , "³" ,
8.4. 1 , , "³" ,
8.5. 1 , , "³" .
8.6. , , -, , .
8.7. () , .
.
9. ³ ..8, 10 , ..1, 2, 6 , ..32, 34.2 , , , , , , , ; = , , ϲ ( - ), , ';
, , ' , , :
9.1. ( ) , ( ) ?
9.1.1. , , , - .
9.2. , , -, , .
9.3. .
9.4. "³", , .
9.5. "³" .
9.6. , , -, , .
9.7. .
9.8. .
9.9. - .
9.10. .
9.11. .
9.12. () ( ) .
10. , , , () .
11. , () .
³ .7 : 2. ͳ , , .
, - ( 4163-2020).
³ ﳿ :
- ( ),
- , , , ,
- ﳿ.
, , ﳿ , ( , , ) .
:

в
³
³ ﳿ ϳ ﳿ .
ϳ . ³ , , .
.
, , ﳿ , : , , , - . : ( ) , , , , , . , , - ﳿ .
г , , .
³ () ( ) , ( ), 5.26 4163-2020, 01.07.2020 144, , . - .
,  [Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів request email], [email address], :
320˳ , ;
32123   27823 278-123; 19.10.23 "³".
15.11.23
ϳ:  ..
,

-------------------------------------------------------------------

, .
[FOI #119651 email]

Is [Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів request email] the wrong address for Freedom of Information
requests to ? If so, please contact us using this form:
[1]https://dostup.pravda.com.ua/change_requ...

! -

-------------------------------------------------------------------

References

Visible links
1. https://dostup.pravda.com.ua/change_requ...

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]