306дп17Субсидія_перс_дані

Щербата Наталя Михайлівна

Доброго дня!

22.03.17 я звернулась до Департаменту соціальної політики Вінницької міської ради (далі – ДСП ВМР) із заявою та запитом №263ізпд-17 про надання мені доступу до моїх персональних даних та їх захист, про надання мені необхідної інформації та надання мені публічної інформації про призначення та виплату мені субсидії.
Відповідь чомусь надіслав мені виконком Вінницької міської ради (далі – ВКВМР) листом від 28.03.17, з посиланням на моє звернення №263ізпд-17, хоча я до цієї установи не зверталася. Питання мого листа є в виключній компетенції ДСП ВМР, і не відносяться до компетенції ВКВМР. Я не давала згоди на передачу моїх персональних даних щодо мого листа будь-яким третім особам, і ніхто не звертався до мене за такою згодою. Факт передачі моїх персональних даних мені став зрозумілим лише з самого листа.
У вказаному листі ВКВМР, серед іншого, інформується про призначення мені субсидії на сплату вивезення сміття в листопаді 2016 року, але повідомляється: «Субсидія в листопаді 2016 року не нарахована, так як ОСББ "Пирогова 107А" не надало до Департаменту соціальної політики копію договору з КП "ЕкоВін" про надання послуг». Однак, наскільки мені відомо, ОСББ "Пирогова 107А" ніколи не мало і не має відношення до вивезення сміття, і таких повноважень власники йому взагалі не надавали. Натомість, протягом багатьох років сміття з усього міста монопольно вивозить КП "ЕкоВін" – підконтрольна міській владі фірма, свавільно свого часу нав'язана вінничанам ще Гройсманом без будь-яких конкурсів, без згоди вінничан та без укладення з ними договорів. Мої гроші за вивезення сміття в листопаді 2016 року, як і в усі наступні місяці, сплачені саме КП "ЕкоВін" без жодного договору, а несплачену за цей місяць субсидію КП "ЕкоВін" повішало на мене як мій власний борг, що до сьогодні відображається в рахунках.
Також, з 01.04.17 по всій Україні підвищена ціна на природний газ, і рахунок на сплату виставлений мені за новою ціною, однак, субсидія не перерахована та не доплачена ні мені, і нікому з інших субсидіантів в м. Вінниці. В повідомленні ДСП ВМР мені про субсидію від 01.05.17 вказане таке: «ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО СУБСИДІЮ №327845. Вам призначено субсидію для відшкодування витрат на оплату ЖКП на період з ЖОВТНЯ місяця 2016 року по КВIТЕНЬ місяць 2017 року включно в СУМI - 2570.26 грн. щомісячно, в т.ч. утр. буд. 130.04 (89.82 кв.м), ОПАЛЕННЯ 1768.99 (316.17 куб.м), х. вода 87.97 (16 куб.м), ГАЗ 313.32 (56 куб.м)…»
Відповідно до ст.ст.8, 10 Європейської Конвенції про захист прав людини, ст.34.2 Конституції України, законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», прошу надати мені публічну інформацію, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ СУСПІЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ, необхідну мені для виявлення порушень прав людини, зловживання владою, ризиків для здоров'я людей, і яку я маю намір оприлюднити для суспільства, а саме:
1. Хто персонально з посадових осіб ДСП ВМР, коли конкретно, в який спосіб та для якої мети передав мої персональні дані щодо мого звернення №263ізпд-17 до ВКВМР?
2. Чи запитував ДСП ВМР мою згоду на передачу моїх персональних даних щодо мого звернення №263ізпд-17 до третіх осіб, включаючи ВКВМР?
2.1. Якщо запитував, коли саме та яким листом (реєстраційний номер та дата вихідної реєстрації листа).
2.2. Прошу надати мені належну факсимільну копію (фотокопію оригіналу) листа ДСП ВМР до мене за згодою на передачу моїх персональних даних щодо мого звернення №263ізпд-17 до третіх осіб, включаючи ВКВМР.
3. Чи отримував ДСП ВМР мою згоду на передачу моїх персональних даних будь-яким третім особам, включаючи ВКВМР?
3.1. Якщо отримував, коли саме та яким листом (вхідний реєстраційний номер та дата вхідної реєстрації в ДСП ВМР мого листа зі згодою).
3.2. Прошу надати мені належну факсимільну копію (фотокопію оригіналу) мого листа до ДСП ВМР зі згодою на передачу моїх персональних даних щодо мого звернення №263ізпд-17 до третіх осіб, включаючи ВКВМР.
4. Хто персонально з посадових осіб ДСП ВМР, коли конкретно, та в який спосіб ухвалив рішення про відмову в нарахуванні та виплаті мені та усім субсидіантам, з якими я мешкаю в одному будинку, субсидії для сплати вивезення сміття в листопаді 2016 року? Прошу повідомити найменування посад, прізвище, ім'я та по-батькові вказаних посадових осіб, а також найменування, вихідний реєстраційний номер та дату вихідної реєстрації рішення ДСП ВМР про відмову в нарахуванні та виплаті мені та усім субсидіантам, з якими я мешкаю в одному будинку, субсидії для сплати вивезення сміття в листопаді 2016 року.
5. Які ПРАВОВІ підстави застосовані ДСП ВМР для ухвалення рішення про відмову в нарахуванні та виплаті мені та усім субсидіантам, з якими я мешкаю в одному будинку, субсидії для сплати вивезення сміття в листопаді 2016 року з огляду на відсутність факту подання ОСББ "Пирогова 107А" договору з КП "ЕкоВін"?
5.1. Які саме закони порушило ОСББ "Пирогова 107А", не подавши договору з КП "ЕкоВін"?
5.2. Які саме закони порушила я як отримувач субсидії, фактом неподання ОСББ "Пирогова 107А" договору з КП "ЕкоВін", що потягло негативні правові наслідки у вигляді покладення КП "ЕкоВін" на мене та на усіх субсидіантів, з якими я мешкаю в одному будинку, боргу ДСП ВМР з субсидії?
6. Прошу надати мені належні факсимільні копії (фотокопії оригіналів) звернення ДСП ВМР до ОСББ "Пирогова 107А" про подання договору з КП "ЕкоВін", відповіді ОСББ "Пирогова 107А" з цього питання та рішення ДСП ВМР про відмову в нарахуванні та виплаті мені субсидії для сплати вивезення сміття в листопаді 2016 року.
7. Хто персонально з посадових осіб ДСП ВМР, коли конкретно, та в який спосіб ухвалив рішення про перерахування моєї та усіх субсидіантів, з якими я мешкаю в одному будинку, субсидії на вивезення сміття напряму КП "ЕкоВін", починаючи з грудня 2016 року до сьогодні?
7.1. Які документи КП "ЕкоВін" подало ДСП ВМР, що стали підставою для перерахування моєї та усіх субсидіантів, з якими я мешкаю в одному будинку, субсидії на вивезення сміття напряму КП "ЕкоВін"?
7.2. Прошу надати мені належні факсимільні копії (фотокопії оригіналів) усіх документів, поданих КП "ЕкоВін" до ДСП ВМР, що стали підставою для перерахування моєї та усіх субсидіантів, з якими я мешкаю в одному будинку, субсидії на вивезення сміття напряму КП "ЕкоВін" за період з грудня 2016 по травень 2017 року.
7.3. Прошу надати мені належні факсимільні копії (фотокопії оригіналів) усіх рішень про перерахування моєї та усіх субсидіантів, з якими я мешкаю в одному будинку, субсидії на вивезення сміття напряму КП "ЕкоВін", починаючи з грудня 2016 року до сьогодні.
8. Прошу повідомити, хто та з яких джерел має сплачувати КП "ЕкоВін" борг ДСП ВМР за не перераховані субсидії за листопад 2016 року.
9. Чи проведений ДСП ВМР перерахунок субсидій для вінничан, включаючи мене, у зв'язку з загальнодержавним підвищенням ціни на природний газ з 01.04.17? Так чи ні?
9.1. Якщо так, прошу надати мені належні факсимільні копії (фотокопії оригіналів) усіх рішень ДСП ВМР про перерахунок субсидії у зв'язку з загальнодержавним підвищенням ціни на природний газ з 01.04.17.
9.2. Якщо ні, прошу повідомити мені правові та фактичні підстави відсутності перерахунку, та перелік усіх посадових осіб ДСП ВМР, включаючи найменування їх посад, прізвища, імена та по-батькові, відповідальних за проведення усіх перерахунків субсидій.
9.3. Якщо ні, прошу повідомити, за якою саме ціною на газ в гривні мені нарахована субсидія на газ в квітні 2017 року в сумі 2082,31 грн. за 372,17 м3 газу?
10. Якщо перерахунок не проведений, прошу повідомити, хто та з яких джерел має сплачувати борг у вигляді збільшеної з 01.04.17, але не врахованої при наданні субсидії, вартості газу.
11. Прошу надати належну електронну (цифрову) факсимільну копію (фотокопію з оригіналу) цього мого звернення, з реквізитами його вхідної реєстрації ДСП ВМР.
12. Відповідь та запиту інформацію прошу надати мені на ту адресу, з якої ДСП ВМР отримає це звернення. Я не даю згоди на переписку зі мною щодо цього звернення із застосуванням будь-яких інших моїх контактних даних.
Роз'яснюю, що
а) порушення права на доступ до публічної інформації, включаючи ненадання чи неповне надання інформації, просрочку в наданні інформації тягнуть персональну відповідальність КОЖНОЇ винної посадової особи за ст.212-3.1, 2 КУпАП у вигляді адміністративного штрафу від 425 до 850 грн. за КОЖНИЙ факт порушення та від 1 020 до 1 360 грн. за КОЖНИЙ ПОВТОРНИЙ протягом року факт порушення, а також відшкодування за рахунок такої винної посадової особи судового збору в сумі 320 грн.;
б) обмеження доступу до інформації тягне персональну відповідальність КОЖНОЇ винної посадової особи за ст.212-3.4 КУпАП у вигляді адміністративного штрафу від 1 020 грн. до 1 360 грн. за КОЖНИЙ факт порушення, а також відшкодування за рахунок такої винної посадової особи судового збору в сумі 320 грн.;
в) систематичні порушення власних посадових обов'язків шляхом навмисного протиправного ненадання запитаної публічної інформації, неповне надання інформації, ненадання інформації запитаної форми, надання не засвідчених чи неналежно засвідчених копій запитаних документів, обмеження доступу до інформації, протиправну передачу запитів на доступ до публічної інформації стороннім особам кваліфікуються як зловживання владою або службовим становищем, тобто умисне, з метою одержання будь-якої неправомірної вигоди для самої себе чи іншої фізичної або юридичної особи використання службовою особою влади чи службового становища всупереч інтересам служби, якщо воно завдало істотної шкоди охоронюваним законом правам, свободам та інтересам окремих громадян або державним чи громадським інтересам, або інтересам юридичних осіб, і тягнуть кримінальну відповідальність КОЖНОЇ винної посадової особи за ст.364 КК України та караються арештом на строк до шести місяців або обмеженням волі на строк до трьох років, або позбавленням волі на той самий строк, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, із штрафом від двохсот п'ятдесяти до семисот п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян; те саме діяння, якщо воно спричинило тяжкі наслідки, карається позбавленням волі на строк від трьох до шести років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, зі штрафом від п’ятисот до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
г) відповідно до прецедентної практики Європейського Суду з прав людини, що є ДЖЕРЕЛОМ ПРАВА для України, зокрема, у справі «Скордіно та інші проти Італії» (№1) («Scordino and others v. Italy» (№1)), скарга №36813/97, Велика Палата ЄСПЛ в рішенні від 29.03.2006 року (http://hudoc.echr.coe.int/eng?i=001-72925), оцінюючи розмір присудженої заявникам національними судами моральної шкоди, серед іншого, вказала на таке:
«213. Even if the method of calculation provided for in domestic law does not correspond exactly to the criteria established by the Court, an analysis of the case-law should enable the courts of appeal to award sums that are not unreasonable in comparison with the awards made by the Court in similar cases».
Офіційного перекладу українською цього рішення Суду немає. Але враховуючи, що зазвичай українські чиновники не «петрають» англійською, наводиться відповідний витяг з наявного офіційного перекладу вказаного рішення Суду Російською Федерацією (http://docs.pravo.ru/document/view/19382...) російською як загальнозрозумілою усім українцям мовою, а саме:
«213. Даже если метод произведения расчетов, предусмотренный во внутригосударственном законодательстве, точно не соответствует установленным Европейским судом критериям, то анализ прецедентной практики Европейского суда должен предоставлять апелляционным судам возможность назначать суммы компенсаций, которые не являются необоснованными по сравнению с компенсациями, присуждаемыми Европейским судом в аналогичных случаях».
Це означає, що в усіх випадках порушень прав людини, яким є і порушення права на доступ до інформації, на національному рівні реальна моральна шкода (в тому числі і при розгляді позовів до винних посадових осіб про порушення доступу до інформації, і при вирішенні питань про притягнення до кримінальної відповідальності винних посадових осіб) обраховується в розмірах, застосовуваних в рішеннях Європейського Суду з прав людини проти держави (в даному випадку – проти держави Україна). А це – тисячі і десятки тисяч євро, в гривневому еквіваленті, за КОЖНИЙ факт порушення.

З повагою,

Наталя Щербата

Кузмінська Алла Петрівна, Департамент соціальної політики Вінницької міської ради

1 Attachment

Сообщение готово к отправке со следующим вложенным файлом или ссылкой:

Повідомлення (3)

Кузмінська Алла Петрівна, Департамент соціальної політики Вінницької міської ради

1 Attachment

ВідділЗвернень, Департамент соціальної політики Вінницької міської ради

3 Attachments