272Оприлюднення

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Щербата Наталя Михайлівна, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Щербата Наталя Михайлівна

Доброго дня!
1. Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області (ГУПФУВО)
2. Керівнику ГУПФУВО
21100, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 7, email: [email address]

звертається: Щербата Наталя Михайлівна, посвідчення водія ВХК 454298, видане 19.08.22 ТСЦ 546
21005, м. Вінниця, житло (квартира)

272Оприлюднення

Прошу підтвердити отримання цього електронного листа за призначенням відповідно до приписів ст.7 Розділу ІІІ «Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання», затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 №1886/5.
Я вимагаю застосування та виконання, при розгляді та вирішенні цього звернення, приписів Європейської Конвенції про захист прав людини та основних свобод (ЄКПЛ) та рішень Європейського Суду з прав людини (ЄСПЛ) як національного закону та джерел національного права відповідно.
Цей письмовий електронний лист підписаний мною електронним (цифровим) підписом відповідно до приписів закону шляхом додавання до електронних даних, що складають текст листа, даних (інформації) в текстовій електронній формі, – а саме власноручного підпису у вигляді мого власного прізвища та ініціалів друкованими літерами такого вигляду: «Н.М. Щербата».
Місцем мого проживання є житло (квартира) в м. Вінниці з присвоєною адресою, яка є моєю конфіденційною інформацією.
Цей лист містить звернення з метою реалізації моїх прав людини.
Цей лист містить запити на доступ до офіційних документів=публічної інформації.
Цей лист містить запити на доступ до моїх персональних даних та їх захист.
Цей лист містить заяви на отримання інформації, необхідної для реалізації моїх прав людини.
Факти
1. 09.08.23 через сервіс Доступ до правди я подала до ГУПФУВО листа з назвою «Інформаційний запит – 198СтажІнвалідність», який містив звернення з метою реалізації моїх прав людини, запити на доступ до офіційних документів=публічної інформації, запити на доступ до моїх персональних даних та їх захист, заяви на отримання інформації, необхідної для реалізації моїх прав людини. За посиланням https://dostup.pravda.com.ua/request/198... оприлюднена вся переписка за листом.
1.1. Серед іншого, в п. 11 листа я просила надати прямі лінки на офіційне оприлюднення на сайті ГУПФУВО усіх рішень про зарахування мені додаткового стажу.
2. 16.08.23 заступник начальника Головного управління Дика Лариса Миколаївна, виконавиця Ольга Кухар 660960 надіслали паперову копію адресованого мені, але не отриманого мною електронного листа від 15.08.23 №0200-0202-8/80501. Вказана копія оприлюднена для вільного доступу до неї кожного за посиланням https://docs.google.com/document/d/1dDvO.... Оскільки національне право не передбачає надання запитувачам та заявникам копій відповідей замість оригіналів, це означає, що відповідь мені не надана.
2.1. В цій копії мені повідомили, що ГУПФУВО взагалі не оприлюднювало рішення як акти індивідуальної дії відносно мене.
3. Це означає, що протягом понад 12 років ГУПФУВО саботує закони України щодо обов'язкового оприлюднення рішень, порушуючи в такий спосіб мої права людини та суспільний устрій.
Вимоги
4. Прошу негайно:
4.1. Повідомити мені загальну кількість рішень щодо мене, ухвалених ГУПФУВО за час дії закону про обов'язковість їх оприлюднення, в розрізі років та місяців.
4.2. Повідомити мені авторів, назви, реєстраційні номери та дати ухвалення рішень щодо мене, ухвалених ГУПФУВО за час дії закону про обов'язковість їх оприлюднення, в розрізі років та місяців.
4.3. Офіційно оприлюднити усі рішення щодо мене, ухвалені ГУПФУВО за час дії закону про обов'язковість їх оприлюднення.
4.4. Повідомити мені загальну кількість офіційно оприлюднених ГУПФУВО рішень щодо мене, в розрізі років та місяців.
4.5. Повідомити мені авторів, назви, реєстраційні номери та дати ухвалення офіційно оприлюднених ГУПФУВО рішень щодо мене, в розрізі років та місяців.
4.6. Надати мені прямі лінки на офіційне оприлюднення ГУПФУВО усіх рішень щодо мене.
4.7. Повідомити мені усіх посадових осіб ГУПФУВО, відповідальних за офіційне оприлюднення ГУПФУВО усіх рішень щодо мене, та їх керівників, включно назву посади, прізвище, ім'я та по-батькові, період відповідальності, службові телефон та електронну адресу, місце проживання кожної особи.
Відповідно до ст.ст.8, 10 Європейської Конвенції про захист прав людини, ст.ст.1, 2, 6 Конвенції Ради Європи про доступ до офіційних документів, ст.ст.32, 34.2 Конституції України, законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», «Про звернення громадян», прошу надати мені інформацію, необхідну для реалізації та захисту моїх прав людини, мої персональні дані; офіційні документи=публічну інформацію, включно про себе, ЩО СТАНОВИТЬ СУСПІЛЬНИЙ ІНТЕРЕС (є суспільно-необхідною інформацією), забезпечує реалізацію моїх конституційних прав, свобод і обов'язків; необхідну мені для виявлення порушень прав людини, зловживання владою, ризиків для здоров'я людей, і яку я маю намір оприлюднити для суспільства, а саме:
5. Загальну кількість рішень щодо мене, ухвалених ГУПФУВО за час дії закону про обов'язковість їх оприлюднення, в розрізі років та місяців.
6. Авторів, назви, реєстраційні номери та дати ухвалення рішень щодо мене, ухвалених ГУПФУВО за час дії закону про обов'язковість їх оприлюднення, в розрізі років та місяців.
7. Загальну кількість офіційно оприлюднених ГУПФУВО рішень щодо мене, в розрізі років та місяців.
8. Авторів, назви, реєстраційні номери та дати ухвалення офіційно оприлюднених ГУПФУВО рішень щодо мене, в розрізі років та місяців.
9. Прямі лінки на офіційне оприлюднення ГУПФУВО усіх рішень щодо мене.
10. Повідомити мені усіх посадових осіб ГУПФУВО, відповідальних за офіційне оприлюднення ГУПФУВО усіх рішень щодо мене, та їх керівників, включно назву посади, прізвище, ім'я та по-батькові, період відповідальності, службові телефон та електронну адресу, місце проживання кожної особи.
11. Вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації цього листа.
12. Належно засвідчену факсимільну копію (фотокопію оригіналу) цього листа з реквізитами його вхідної реєстрації.
13. Для уникнення непорозумінь та різнопрочитань прошу надавати відповіді та запитану інформацію ОКРЕМО на кожний один запит (заяву) цього листа та вказувати, на який саме номер запиту (заяви) в цьому листі надається КОЖНА ОКРЕМА відповідь та інформація.
Відповідно до ст.7 закону України «Про інформацію»: «2. Ніхто не може обмежувати права особи у виборі форм і джерел одержання інформації, за винятком випадків, передбачених законом».
Порядок засвідчення копій документів визначений Національним стандартом України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2020).
Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів:
- слів «Згідно з оригіналом» (без лапок),
- найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища,
- дати засвідчення копії.
У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій».
Приклад:
Згідно з оригіналом
Менеджер із персоналу Особистий підпис Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ
Дата Відбиток печатки
Відмітку про засвідчення копії документа проставляють нижче реквізиту «Підпис» на лицьовому боці останнього аркуша копії документа.
Підпис відповідальної особи засвідчують на документі відбитком печатки організації. Відбиток печатки ставлять так, щоб він охоплював останні кілька літер назви посади особи, яка підписала документ.
За вищевказаним способом засвідчуватись повинна кожна сторінка документа.
Також у випадку, якщо документ складається з кількох сторінок, то копії знімаються зі всіх сторінок, які потім можна засвідчити і у такий спосіб: прошити разом, напис ”Копія” ставиться на першій із прошитих сторінок, кінчики ниток має бути заклеєно клаптиком паперу так, щоб нитки виглядали з-під цього паперу. Обов’язково зверху цього паперу робиться напис: ”Пронумеровано і прошнуровано (кількість аркушів цифрою і прописом) аркушів”, вказується посада особи, яка завіряє копію, її підпис, прізвище, ініціали й дата. Все це скріплюється печаткою таким чином, щоб частина відбитку була проставлена на приклеєному клаптику паперу, а частина - на самому аркуші копії документа.
Різні документи, які не складають єдиного цілісного документу, між собою не зшиваються.
Відповідь та запитану інформацію в оригіналах чи в цифрових (електронних) факсимільних копіях (фотокопіях з оригіналів) – сканованих копіях документів, які відповідають оригіналам документів та придатні для сприйняття їх змісту (мають містити чітке зображення повного складу тексту документа та його реквізитів), належно засвідчених відповідно до приписів пункту 5.26 ДСТУ 4163-2020, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 01.07.2020 №144, прошу надати мені в установлений законом 5-денний строк на електронну адресу, з якої отриманий цей лист. При наданні інформації на цю електронну адресу прошу вилучити мою конфіденційну інформацію – мої паспортні дані та домашню адресу. Також прошу надати відповідь та запитану інформацію на мою приватну електронну адресу, надану ГУПФУВО раніше і наявну в моїй пенсійній справі. Я не даю згоди на використання будь-яких інших моїх контактних даних для мети комунікації за цим листом.
17.10.23
Підпис: Н.М. Щербата
З повагою,

Щербата Наталя Михайлівна

Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області

Зареєстровано 17.10.2023 15:40:01, реєстраційний №1020/11

Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області

3 Attachments

[ Email has no body, please see attachments ]