Укрзалізниця каже, що скасувала цілодобову телефонну довідку «з метою покращення інформаційного обслуговування громадян»

27 Жовтня 2015 14:43

На інформаційний запит користувача «Доступу до правди» про причини скасування цілодобової телефонної довідки Департамент пасажирських перевезень далекого сполучення повідомив, що:

- телефонна довідка (044) 503 7005 працює в режимі відокремленого підрозділу Український центр з обслуговування пасажирів на залізничному транспорті Південно-Західної залізниці;

- найбільша кількість дзвінків припадає у час 7:00 – 21:00.

«З 21:00 до 7:00 кількість телефонних дзвінків зовсім незначна, тому для можливості дізнатися інформацію та з метою покращення інформаційного обслуговування громадян додатково відкрито  платну телефонну лінію – багатоканальний телефон 0 900 908005. Вартість повної хвилини розмови коштує абоненту 4 грн. 50 коп.», - йдеться у відповіді.

Також залізничники повідомляють, що відкриття додаткової цілодобової платної телефонної лінії обумовлено необхідністю відшкодування витрат на обслуговування ліній зв’язку, оплати праці персоналу тощо.

Читати відповідь повністю

 

«Доступ до правди»