У КМДА запровадили нову систему контролю за опрацюванням запитів

20 Червня 2017 15:00

Київська міська державна адміністрація запровадила нову систему контролю опрацювання запитів і моніторингу якості відповідей на них. Про це повідомляє офіційний сайт КМДА.

Суть її полягає в тому, що відтепер щотижнево працівники відділу забезпечення доступу до публічної інформації здійснюватимуть моніторинг роботи структурних підрозділів із запитами, стан виконання, а також якість надання відповідей. У разі, якщо відповідь на запит є неповною, або ж структурний підрозділ всупереч законодавству взагалі не надає інформацію, відділ забезпечення доступу до публічної інформації направляє виконавцям зауваження та рекомендації щодо того чи іншого запиту

Загальний звіт щодо надходження запитів на публічну інформацію щомісяця оприлюднюється на офіційному веб-порталі, а статистика відпрацювання запитів і врахування зауважень подається керівництву КМДА. Така система дозволяє не лише контролювати дотримання 5-денного терміну, відведеного законодавством на відповідь, а й уникнути випадків неправомірних відмов або надання неповної відповіді структурними підрозділами КМДА.

У 2016 році до Київської міської державної адміністрації надійшло 5147 запитів на доступ до публічної інформації. 99,3% цих запитів було задоволено. Цього року, станом на 19 червня, ми вже отримали 2136 запитів і близько 4% зараз на виконанні різних структурних підрозділів.

Відділ забезпечення доступу до публічної інформації також працює над спеціальною навчальною програмою для працівників структурних підрозділів КМДА, які відповідальні за реалізацію ЗУ «Про доступ до публічної інформації». До програми тренінгу, який запланований на осінь, увійдуть кейси з вирішення тих проблем організації доступу до інформації, які найчастіше виникають під час роботи із запитами.

 Читайте також: репортаж про доступ  із КМДА «Відповідає Київ: як київська влада працює з публічною інформацією».

 

 

«Доступ до правди»