У Чернівцях на інформкампанію на популяризацію бюджетної ініціативи заклали 30 тисяч гривень

2 Листопада 2016 13:16

У цьогорічному бюджеті на інформаційну кампанію з популяризації програми бюджетної ініціативи чернівчан передбачено 30 тис грн. Про це стало відомо з відповіді Фінансового управління Чернівецької міської ради на запит користувача «Доступу до правди».

Йдеться про програму реалізації бюджету ініціатив жителів Чернівців, яка була затверджена рішенням Чернівецької міської ради від 12 травня 2016 року. Виконання програми розраховано на 2016-2020 роки.

Зокрема, вже були надані послуги з виконання відео- та аудіо-ролику, а також надання ефірного часу на телеканалі «Чернівці» та радіо «Блиск». Згідно з актом, загальна вартість послуги склала 4 900 грн, виконавцем було ТОВ «МТРК «Чернівці».  

Формування бюджету ініціатив чернівчан здійснюються за рахунок коштів міського бюджету в обсязі до 1% доходів загального фонду міського бюджету без урахування трансфертів.

Як повідомляє веб-сайт міської ради Чернівців, 1 липня розпочато прийом проектних пропозицій чернівчан для участі у конкурсі на отримання коштів для їх впровадження за рахунок бюджету участі.
На реалізацію малого проекту  виділяється до 300 тис грн, великого проекту – до 1 млн грн. На впровадження проектів чернівчан у бюджеті міста планують передбачити до 7 млн грн.

Читати відповідь та запит повністю 

«Доступ до правди»