Після втручання Омбудсмана ДП НАІС перенаправило запит належним розпорядникам. Строк очікування відповіді – 8 місяців

8 Листопада 2017 11:14

Державне підприємство «Національні інформаційні системи», що підпорядковується Міністерству юстиції,  перенаправило запит журналістки «Доступу до правди» належним розпорядникам через вісім місяців після його отримання. Про це йдеться у листі державного підприємства.

«На виконання вимоги Уповноваженого з прав людини, копії вашого запиту від 20.03.2017 було направлено всім розробникам зазначеного програмного забезпечення для розгляду та надання запитуваної вами інформації», - йдеться у листі.

Запит був перенаправлений лише після того, як Омбудсман відкрив провадження проти держпідприємства та надіслав роз’яснення.

Журналістка «Доступу до правди» у березні 2017 року запитувала обсяг коштів, які були залучені для створення сервісу «Онлайн-будинок юстиції» та копії відповідних документів, які це засвідчують, штатний розпис відділу, який працює із сайтом та відповідальних за технічне обслуговування сервісу.

У відповіді ДП НАІС спочатку повідомило, що не є розпорядником такої інформації, а у наступному листі зазначили, що над сайтом працює «невичерпна кількість осіб».

В офіційному листі ДП НАІС зазначає, що повідомить про отримання відповіді від розробників.

«Доступ до правди»

 

Читайте також: «Шість метрів над рівнем Мін’юсту: коли заплутати простіше, ніж дати відповідь»