Міська рада Калуша знову відмовилася надавати копії протоколів, бо секретарі їх пишуть від руки й одразу здають в архів

25 Травня 2017 12:54

Міська рада Калуша Івано-Франківської області у відповідь на запит повідомила, що надати копії протоколів засідань постійних комісій не може через те, що секретар їх пише вручну, більше того – ці протоколи вже передано в архів. Про це повідомляє активіст Любомир Кава на своїй сторінці у мережі Фейсбук.

«Ми намагалися отримати інформацію про те, хто входив в комісії по розміщені  дитячих майданчиків у місті, а для цього отримати протоколи, яким чином обирались місця їх встановлення. Не минуло і двох місяців, як протокол №1 з визначення місць розміщення дитячих майданчиків у мікрорайонах міста Калуш від 16.03.2017 вже заархівували», - йдеться у дописі активіста.

Нагадаємо, медіа-юрист ГО «Платформа прав людини» Олександр Бурмагін уже коментував ситуацію, що склалася у Калуші і вважає, що відповідь міської ради неправомірна:

«Відповідно до ст.22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» відмова вважатиметься правомірною, якщо розпорядник не володіє і не зобов’язаний володіти запитуваною інформацією згідно власних повноважень. Отже, незалежно від того, яким чином створюється документ, руками, не руками, створили його чи ні, якщо він має бути і він відкритий за режимом доступу – на запит він має бути наданий. Будь-які інші аргументи щодо ненадання не відповідатимуть вимогам закону. Стосовно архівації: за 2016-й рік документи мають бути в раді. Строк зберігання, передача в архів документів органів місцевого самоврядування врегулювано на рівні підзаконних актів Кабінету Міністрів України і цей термін три роки», – прокоментував юрист.

Як раніше Олександр Бурмагін пояснював читачам «Доступу до правди», питання строку і порядку зберігання різних видів документів будь-якого органу ОМС внормовано у переліку типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 17 квітня 2012 р. за № 571/20884). У п.330 зазначеного Переліку передбачено, що будь-які договори, угоди (аудиторські, господарські, операційні тощо) зберігаються три роки. Причому, ці три роки починають обраховуватись після закінчення строку дії договору.

«Доступ до правди»