Бездіяльність органів місцевого самоврядування, поліції, Соціальної Служби та Служби по неблагополучним сімїям, що призводять до фактичного порушення моїх прав, як людини

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Кириченко Оксана, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Кириченко Оксана

Доброго дня!
Звертається до вас жителька с. Нові Яриловичі Чернігівської області зі скаргою на неправомірні дії моєї сісідки Степанової Фатіми, що мешкає у моєму домі 67 по вуд. 30-річчя Перемоги у квартирі 4 та на бездіяльність органів місцевого самоврядування (робітників Новояриловецького старостинського округу і Добрянської ОТГ), поліції, Соціальної Служби та Служби по неблагополучним сімїям Ріпкінського району, що призводять до фактичного порушення моїх прав, як людини.
06.04.2020 року я застала дитину Степанової Фатіми за справлянням нужди попід під'їздом. Викликала поліцію та склала акт.
19.04.2020 року діти тої ж Степанової Фатіми вчиняли галас у сусудній квартирі. Я викликала поліцію. Наряд виїжджав двічі, аби зупинити галас.
Оскільки згідно Закону про благоустрій населених пунктів (Документ №2807-IV від 10.06.2017) за санітарний стан та шум відповідають органи місцевого самоврядування, то 21.04.2020 року із відповідними скаргами на дії Степанової Фатіми я звернулась до Новояриловецького старостинського округу. У ході розмови Людмила Кулик, Янковська Світлана та Коновалова Г. П.:
1) відмовили мені у реєстрації звернень;
2) наказали мені їхати під час карантину, за відсутності міжміського сполучення, у сусіднє селище Добрянка, що знаходиться за 12 від Нових Яриловичів;
3) почали захищати правопорушницю Степанову Фатіму, та навіть вказали мені, що "Усім лайно пахне - лише вам смердить";
4) почали розпитувати, навіщо я взагалі переїжджала до села 4,5 років тому, якщо мені заважає, що хтось справляє нужду попід під'їздом;
5) взагалі поводились так, ніби то я є правопорушницею порядку та благоустрою.
Того ж дня я зателефонувала на Урядову Лінію та зареєструвала Скаргу під №10538218, на яку я досі не отримала адекватної відповіді. У свій час скаргу було подовжено за номерами №10538218/Д2, №10538218/Д3 та зареєстровано звернення КИ-10749331 щодо неотримання відповіді.
Від представників Новояриловецького старостинського округу я отримала "відписку", на яку поскаржилась електронним зверненням №КИ-10647745, яке розписали на Чернігівську обладміністрацію та Національну поліцію України. Розглядати його чомусь надали начальнику Служби у справах дітей районної державної адміністрації Ріпкінського району Чернігівської області Савенко В.О. та директорці Ріпкінського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Сидоренко Л. В. За свого візиту вони припустилися багатьох упущень, які можна характеризувати лише як неправомірні дії, підбурювання інших людей на протиправні дії та бездіяльність по нагальним питанням. Скарга на дії представників Служб була оформлена електронним зверненням КИ-10741862.
Окрім того на Степанову Фатіму за виховання у дітей асоціальних та аморальних навичок було у телефонному режимі сформовано звернення №10611320, на яке жодна із зазаначених Служб по справах дітей не відреагувала. Також я не отримала відповідей від поліції за скаргами №КИ-10647745/Д1 та №10708332.
Кожним разом я отримувала відповіді лише від Ріпкінської райадміністрації, яка у своїх Листах зазначала, що "не наділена повноваженнями, які передбачають заходів стосовно посадових осіб органів місцевого самоврядування та зобов'язання їх вчиняти певні дії".
Коли я звернулась до Чернігівської обладміністрації направити усі мої скарги до тих осіб, що "мають певні повноваження", мене було повідомлено, що "звернення... направлені за належністю... [та] перебувають на стадії розгляду".
Детально вивчивши Закон про місціве самоврядування знайшла Статтю 20 "Державний контроль за діяльністю органів і посадових осіб місцевого самоврядування
Державний контроль за діяльністю органів і посадових осіб місцевого самоврядування може здійснюватися лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, і не повинен призводити до втручання органів державної влади чи їх посадових осіб у здійснення органами місцевого самоврядування наданих їм власних повноважень."
Отже, згідно цієї статті ЖОДНА інстанція - ані поліція, ані райрада, ані облрада не можуть втручатись у дії Новояриловецького старостинського округу чи Добрянскького ОТГ, до якого належать, навіть якщо його робітники діють всупереч закону, як це сталося у моєму випадку.

Пане Президент, оскільки всі можливі заходи реагування мною вичерпані, а скаржитись до суду на невиконання функціональних обов'язків робітників Новояриловецького старостинського округу вважаю безглуздим за відсутності відповідної законодавчої бази
ПРОШУ:
1. Сприяти внесенню у Закон про місціве самоврядування відповідних правок, аби:
а) людина не почувала себе безправною у вільній країні, потерпаючи від нахабства та свавілля обраних чи призначених робітників органів місцевого самоврядування, адже їх хамське поводження пригнічує гідність особистості;
б) людина могла залучити третю сторону (прокуратуру чи інший контролюючий орган) до вирішення конфлікту між особистістю та іншими представниками громади чи обраними чи призначеними робітниками органів місцевого самоврядування, бо наразі не існує важелів, що можуть спинити обрану чи призначену особу на посаді в органах місцевого самоврядування від протиправних чи протизаконних дій;
в) обрані чи призначені особи мали відповідати за свої дії чи бездіяльність на законих підставах, а не лише "за поглядом громади", аби їх можна було б притягти до відповідальності прозорим шляхом, БО ЗАКОН ЄДИНИЙ ДЛЯ ВСІХ, а безкарність провокує навіть кристально чистих людей на певних посадах на свавілля та порушення закону.
2. Сприяти обладнанню поліцейських патрулів вимірювачами децибелів, аби останні по виїзді могли з'ясувати припустимість шуму у спальному району.
3. Сприяти вирішенню усіх перелічених вище звернень на Урядову лінію по суті, без "відписок" чи подання неправдивої інформації у листах-відповідях. Наразі я потерпаю від антисанітарії вчиняємоє моєю сусідкої під час карантину, від її постіних образ та матів, від травлі із боку представників Соціальної Служби та Служби по неблагополучним сімїям, бездіяльності органів місцевого самоврядування та поліції. 28.06.2020 року знов стався прикрий випадок, коли я опівдні застала дитину Степанової Фатіми пісяючою попід під'їздом. Я знов викликала наряд поліції та звернулась на Урядову лінію телефоном, де зареєстрували чергове звернення №10850364.

З повагою,

Кириченко Оксана Олександрівна

Управління доступу до публічної інформації, Офіс Президента України

Шановні заявники!
Інформуємо, що адреса електронної пошти [Офіс Президента України request email] призначена лише для подання письмових запитів на інформацію.
Відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» публічна інформація – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Електронні звернення громадян в Офісі Президента України приймаються шляхом заповнення відповідної електронної форми. На сторінці «Звернення громадян» Офіційного інтернет-представництва Президента України (https://www.president.gov.ua/appeals/app...) розміщено інтернет-посилання на вказану форму, текст посилання: «Подати електронне звернення (для громадян)».
Дякуємо за розуміння.
Департамент з питань звернень громадян

показати цитоване