186Відмова

Щербата Наталя Михайлівна

Доброго дня!
1. Національний банк України (НБУ)
2. Керівнику НБУ
01601, Київ-8, вул. Інститутська, 9, 11-б, Телефон: 0 800 505 240
ел. пошта [email address], [email address]

Щербата Наталя Михайлівна, людина з інвалідністю 2 групи, посвідчення водія ВХК 454298, видане 19.08.22 ТСЦ 546
21005, м. Вінниця, житло (квартира)
186Відмова
Прошу підтвердити отримання цього електронного листа за призначенням відповідно до приписів ст.7 Розділу ІІІ «Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання», затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 №1886/5.
Я вимагаю застосування та виконання, при розгляді та вирішенні цього звернення, приписів Європейської Конвенції про захист прав людини та основних свобод (ЄКПЛ) та рішень Європейського Суду з прав людини (ЄСПЛ) як національного закону та джерел національного права відповідно.
Цей письмовий електронний лист підписаний мною електронним (цифровим) підписом відповідно до приписів закону шляхом додавання до електронних даних, що складають текст листа, даних (інформації) в текстовій електронній формі, – а саме власноручного підпису у вигляді мого власного прізвища та ініціалів друкованими літерами такого вигляду: «Н.М. Щербата».
Місцем мого проживання є житло (квартира) в м. Вінниці з присвоєною адресою, яка є моєю конфіденційною інформацією.
Цей лист містить звернення з метою реалізації моїх прав людини.
Цей лист містить запити на доступ до офіційних документів=публічної інформації.
Цей лист містить запити на доступ до моїх персональних даних та їх захист.
Цей лист містить заяви на отримання інформації, необхідної для реалізації моїх прав людини.
Я звернулась до одного з комерційних банків м. Вінниці для отримання банківської послуги з проведення операції купівлі-продажу готівкової валюти і подала паспорт. Банк усно відмовив і повідомив, що такі операції за паспортом не проводяться – лише за мобільним телефоном. Не маючи вибору, я змушена була повідомити номер телефону, але мені знову усно відмовили, мотивуючи наявністю обмежень по номеру. Які причини обмеження, відмовились пояснити. Жодних документів про факти двох відмов не надали.
Наскільки мені відомо, нормативне врегулювання питань стосунків банків з користувачами їх послуг та захист прав споживачів банківських послуг віднесене до компетенції НБУ.
Відповідно до ст.ст.8, 10 Європейської Конвенції про захист прав людини, ст.ст.1, 2, 6 Конвенції Ради Європи про доступ до офіційних документів, ст.ст.32, 34.2 Конституції України, законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», «Про звернення громадян», прошу надати мені інформацію, необхідну для реалізації та захисту моїх прав людини, мої персональні дані; офіційні документи=публічну інформацію, включно про себе, ЩО СТАНОВИТЬ СУСПІЛЬНИЙ ІНТЕРЕС (є суспільно-необхідною інформацією), необхідну мені для виявлення порушень прав людини, зловживання владою, ризиків для здоров'я людей, і яку я маю намір оприлюднити для суспільства, а саме:
1. Якими приписами права врегульоване питання надання банківської послуги з проведення операції купівлі-продажу готівкової валюти?
1.1. Прошу навести авторів, назви, реєстраційні номери та дати реєстрації, джерела інтернет-оприлюднення усіх релевантних приписів права.
2. Які документи застосовують банки для ідентифікації особи, що звернулась за наданням банківської послуги з проведення операції купівлі-продажу готівкової валюти?
2.1. Якими приписами права врегульоване це питання? Прошу навести авторів, назви, реєстраційні номери та дати реєстрації, джерела інтернет-оприлюднення усіх релевантних приписів права.
3. Чи має банк право вимагати персональний номер телефону та застосовувати його при наданні банківської послуги з проведення операції купівлі-продажу готівкової валюти?
3.1. Якими приписами права врегульоване це питання? Прошу навести авторів, назви, реєстраційні номери та дати реєстрації, джерела інтернет-оприлюднення усіх релевантних приписів права.
4. Що таке «обмеження» надання банківської послуги? Прошу надати загальну кількість та повний перелік законодавчо встановлених обмежень надання банківських послуг.
4.1. Якими приписами права врегульоване це питання? Прошу навести авторів, назви, реєстраційні номери та дати реєстрації, джерела інтернет-оприлюднення усіх релевантних приписів права.
5. Який порядок ухвалення банком та вручення клієнту рішень про встановлення обмежень надання банківських послуг та їх причини?
5.1. Якими приписами права врегульоване це питання? Прошу навести авторів, назви, реєстраційні номери та дати реєстрації, джерела інтернет-оприлюднення усіх релевантних приписів права.
6. Як документується банком відмова в наданні банківських послуг?
6.1. Якими приписами права врегульоване це питання? Прошу навести авторів, назви, реєстраційні номери та дати реєстрації, джерела інтернет-оприлюднення усіх релевантних приписів права.
7. Які документи має видати банк особі у випадку відмови в наданні банківських послуг?
7.1. Прошу навести усі релевантні документи та їх нормативні джерела.
7.2. В який спосіб та в яких документах банк має зафіксувати факт, дату, причину відмови особі в наданні банківських послуг та підтвердження причини такої відмови?
7.3. Якими приписами права врегульоване це питання? Прошу навести авторів, назви, реєстраційні номери та дати реєстрації, джерела інтернет-оприлюднення усіх релевантних приписів права.
8. Прошу надати усі наявні документи на підтвердження запитаної інформації.
9. Вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації цього листа.
10. Належно засвідчену факсимільну копію (фотокопію оригіналу) цього листа, з реквізитами його вхідної реєстрації.
11. Для уникнення непорозумінь та різнопрочитань прошу надавати відповіді та запитану інформацію ОКРЕМО на кожний один запит (заяву) цього листа та вказувати, на який саме номер запиту (заяви) в цьому листі надається КОЖНА ОКРЕМА відповідь та інформація.
Відповідно до ст.7 закону України «Про інформацію»: «2. Ніхто не може обмежувати права особи у виборі форм і джерел одержання інформації, за винятком випадків, передбачених законом».
Порядок засвідчення копій документів визначений Національним стандартом України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2020).
Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів:
- слів «Згідно з оригіналом» (без лапок),
- найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища,
- дати засвідчення копії.
У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій».
Приклад:
Згідно з оригіналом
Менеджер із персоналу Особистий підпис Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ
Дата Відбиток печатки
Відмітку про засвідчення копії документа проставляють нижче реквізиту «Підпис» на лицьовому боці останнього аркуша копії документа.
Підпис відповідальної особи засвідчують на документі відбитком печатки організації. Відбиток печатки ставлять так, щоб він охоплював останні кілька літер назви посади особи, яка підписала документ.
За вищевказаним способом засвідчуватись повинна кожна сторінка документа.
Також у випадку, якщо документ складається з кількох сторінок, то копії знімаються зі всіх сторінок, які потім можна засвідчити і у такий спосіб: прошити разом, напис ”Копія” ставиться на першій із прошитих сторінок, кінчики ниток має бути заклеєно клаптиком паперу так, щоб нитки виглядали з-під цього паперу. Обов’язково зверху цього паперу робиться напис: ”Пронумеровано і прошнуровано (кількість аркушів цифрою і прописом) аркушів”, вказується посада особи, яка завіряє копію, її підпис, прізвище, ініціали й дата. Все це скріплюється печаткою таким чином, щоб частина відбитку була проставлена на приклеєному клаптику паперу, а частина - на самому аркуші копії документа.
Різні документи, які не складають єдиного цілісного документу, між собою не зшиваються.
Відповідь та запитану інформацію в оригіналах чи в цифрових (електронних) факсимільних копіях (фотокопіях з оригіналів) – сканованих копіях документів, які відповідають оригіналам документів та придатні для сприйняття їх змісту (мають містити чітке зображення повного складу тексту документа та його реквізитів), належно засвідчених відповідно до приписів пункту 5.26 ДСТУ 4163-2020, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 01.07.2020 №144, прошу надати мені на електронну адресу, з якої отриманий цей лист. Я не даю згоди на використання будь-яких інших моїх контактних даних для мети комунікації за цим листом.
07.08.23
Підпис: Н.М. Щербата
З повагою,

Щербата Наталя Михайлівна

Пошта НБУ, Національний банк України

Повідомляємо, що Ваш запит зареєстровано в Національному банку України 07.08.2023 № ЗП/502/1170.

З повагою
Департамент забезпечення діяльності
Національного банку України
Facebook  Twitter  Flickr  Youtube  Instagram Telegram  LinkedIn

показати цитоване

Національний банк України

2 Attachments

, / .

³

:
1) , :
*.pdf / ;
*.p7s , / ;
2) http://canbu.bank.gov.ua/verify *.p7s, *.pdf

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]