Звіт про переміщення продуктів в Академічних ліцеях з 3.09.19 по 30.10.19 р

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Звіт про переміщення продуктів за період з 3.09.19 по 31.10.19 р

1) Обухівський Академічного ліцей №1 ім. А. Малишка( з моменту відкриття шкільної їдальні після ремонту і по 17.12.19 р.)
2) Обухівський Академічний ліцей №2
3) Обухівський Академічний ліцей №3
4) Обухівського Академічний ліцей №4
5) Обухівського Академічний ліцей ім. О. Мельника

З повагою,

Tatyana Gumenyuk

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ - ОБУХІВ,

1 Attachment

Доброго дня!

Управління освіти є замовником послуг гарячого харчування у ФОП, які годують дітей в Обухівських Академічних Ліцеях, і є відповідальною стороною, яка контролює виконання Законів і підзаконних актів до вимог з організації харчування в школах. Тому має всі підстави вимагати від ФОПів звіт про переміщення продуктів. А також, до обов"язків кожного з директорів шкіл, входить і контроль дотримання всіх вимог організації харчування в освітніх закладів, в тому числі отримання звітів від постачальників гарячого харчування про переміщення продуктів . Тому наполегливо прошу надати мені у визначений законом термін звіти про переміщення продуктів з 3.09.19 по 31.10.19 р:

1) Обухівський Академічного ліцей №1 ім. А. Малишка( з моменту відкриття шкільної їдальні після ремонту і по 17.12.19 р.)
2) Обухівський Академічний ліцей №2
3) Обухівський Академічний ліцей №3
4) Обухівського Академічний ліцей №4
5) Обухівського Академічний ліцей ім. О. Мельника

У разі ненадання або надання неповної інформації, я буду оскаржувати вашу бездіяльність а відповідно до статті 23 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» до вищого органу, суду або Омбудсмана.

З повагою,

Tatyana Gumenyuk

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ - ОБУХІВ,

1 Attachment