Зміни № 9 до КП

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Людмила, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Я звернулася до КМУ стосовно Змін № 9 до національного класифікатора ДК 003:2010 «Класифікатор професій».
Через відсутність змін в постанові КМУ № 1298 привести назву посад у відповідність до Змін № 9 та внести ці зміни в кадровій документації (трудових книжках, особових картках працівників, наказах, штатних розписах) неможливо, тобто неможливо нарахувати заробітну плату, відправити в відпустку чи на пенсію, звільнити тощо.
Я отримала від Секретаріата Кабінету Міністрів України відповідь від 02.02.2021 за № 3036/0/2-21, що мій запит надіслано МОН та Мінекономіки. Як ці Міністерства можуть надати відповідь, якщо ЗМІНИ до постанови № 1298 ВНОСИТЬ ЛИШЕ КМУ???

Прошу ще раз надати відповідь на питання:
«Як оплачувати роботу (звільнити, оформити на пенсію) секретаря-друкарку, враховуючи, що з 18.08.2020 такої посади в Класифікаторі професій більше немає, а є «офісний службовець (друкування)»; тоді як Типовими штатними розписами і досі передбачена посада «секретар-друкарка», але відсутня професія «офісний службовець (друкування)»?

З повагою,

Людмила

Publishinfo, Кабінет Міністрів України

[FOI #82184 email]

 

Шановна пані Людмило!

 

За результатами опрацювання Вашого листа, що надійшов на адресу
електронної пошти Секретаріату Кабінету Міністрів 16.02.2021, визначену
для подання запитів на публічну інформацію, в межах компетенції
повідомляємо.

Частиною другою статті 19 Конституції України визначено, що органи
державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи
зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що
передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про доступ до
публічної інформації» (далі – Закон) публічна інформація – відображена та
задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, яка
була отримана або створена у процесі виконання суб’єктами владних
повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством або яка
знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників
публічної інформації, визначених цим Законом.

Частиною п’ятою статті 19 Закону визначено, що запит на інформацію має
містити загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст
документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо.

Ваш лист за змістом не відповідає вимогам до запиту на інформацію, містить
по суті прохання надати певні роз’яснення, тому не може бути розглянутим
відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Згідно зі статтею 13 Закону України «Про звернення громадян» діловодство
щодо звернень громадян ведеться в порядку, який встановлюється Кабінетом
Міністрів.

Прийом та реєстрація електронних звернень громадян регулюється Інструкцією
з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і
місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в
установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової
інформації (далі – Інструкція), затвердженою постановою Кабінету Міністрів
від 14.04.1997 № 348. Відповідно до Інструкції діловодство за пропозиціями
(зауваженнями), заявами (клопотаннями) і скаргами громадян в органах
державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на
підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в
засобах масової інформації ведеться окремо від інших видів діловодства і
покладається на спеціально призначених для цього посадових осіб чи на
підрозділ службового апарату.

Відповідно до абзацу третього пункту 2 Інструкції електронне звернення
приймається на визначену електронну адресу або шляхом заповнення
електронної форми, яка розміщується на офіційному веб-сайті організації.

Для прийому електронних звернень громадян, у тому числі до Кабінету
Міністрів та його керівництва, визначено спеціальну форму реєстрації в
системі «Електронне звернення» за адресою: http://ukc.gov.ua/login_ext/.

Враховуючи викладене, пропонуємо Вам звертатися засобами поштового зв’язку

(вул. М. Грушевського, 12/2, м. Київ, 01008), через спеціальну форму
реєстрації в системі «Електронне звернення» за адресою:
http://ukc.gov.ua/login_ext/ або зателефонувати на урядову «гарячу лінію»
– 1545 (дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безкоштовні).

 

Департамент інформації та взаємодії з громадськістю

Секретаріату Кабінету Міністрів

 

 

 

показати цитоване