Зміна прізвища в ІПР

Мороцька Наталія Миколаївна

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1) чи потрібно складати нову індивідуальну програму реабілітації інваліда (ІПР) у зв'язку зі зміною відомостей, що вносяться до її пункту 1, а саме прізвища особи з інвалідністю у зв'язку зі вступом у шлюб?

2) чи потрібно проходити огляд лікарів для внесення змін до пункту 1 ІПР?

3) якщо складати нову ІПР у зв'язку зі зміною прізвища не потрібно, то які документи необхідно надати до МСЕК для внесення змін до пункту 1 ІПР у зв'язку зі зміною прізвища після одруження?

З повагою,

Мороцька Наталія Миколаївна

Позднякова Надія, Міністерство охорони здоров'я

Доброго дня, пані Наталіє! Поставлені Вами запитання потребують надання
розяснення, а процес надання розяснення не підпадає під дію ЗУ "Про
доступ до публічної інформації". Це вже прерогатива іншого закону, а
саме, ЗУ "Про звернення громадян". Тому Вам необхідно звернутися із
своїми запитаннями на електронну скриньку [email address], де зареєструють
та нададуть розяснення. Прошу. Звертайтесь.

01.03.2019 12:03, Мороцька Наталія Миколаївна пишет:
> Доброго дня!
>
> На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
>
> 1) чи потрібно складати нову індивідуальну програму реабілітації інваліда (ІПР) у зв'язку зі зміною відомостей, що вносяться до її пункту 1, а саме прізвища особи з інвалідністю у зв'язку зі вступом у шлюб?
>
> 2) чи потрібно проходити огляд лікарів для внесення змін до пункту 1 ІПР?
>
> 3) якщо складати нову ІПР у зв'язку зі зміною прізвища не потрібно, то які документи необхідно надати до МСЕК для внесення змін до пункту 1 ІПР у зв'язку зі зміною прізвища після одруження?
>
> З повагою,
>
> Мороцька Наталія Миколаївна
>
> Прошу надати відповідь у визначений законом термін електронною поштою.
> -------------------------------------------------------------------
> Це повідомлення було надіслане через сайт "Доступ до Правди", призначення якого - надання можливості громадянам надсилати запити про публічну інформацію з подальшою публікацією цих запитів та відповідей на них
> -------------------------------------------------------------------
>

сховати цитоване

Мороцька Наталія Миколаївна

Добрий день, пані Надіє!

Звертаю увагу, що, по-перше, згідно зі ст.10 Закону України "Про інформацію" одним з видів інформації за змістом є правова інформація. Запитувана мною інформація є правовою, а, отже, роз'яснення і є наданням правової інформації.

По-друге, ст.3 Закону України "Про звернення громадян" передбачає три види звернень:

1) пропозиція (зауваження) - звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства;

2) заява (клопотання) - звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання - письмове звернення з проханням про визнання за особою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.

3) скарга - звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб.

Надання роз'яснення щодо законодавства не підпадає під ознаки жодного з цих видів звернень.

Крім того, запитувана мною інформація має суспільне значення і не є персоніфікованою.

Тому змушування мене звернутися до Міністерства в порядку Закону про звернення, а не Закону України "Про доступ до публічної інформації", є лише неправомірним способом затягнути розгляд мого запиту та дістати мої персональні дані.

Тому повторно прошу надати мені інформацію

З повагою,

Мороцька Наталія Миколаївна

Позднякова Надія, Міністерство охорони здоров'я

Доброго дня ще раз, пані Наталіє!

Нагадуємо, що відповідно до ЗУ "Про доступ до публічної інформації"
публічна інформація - це ВЖЕ ГОТОВА ЗАДОКУМЕНТОВАНА інформація, якою
володіє розпорядник інформації. Створювати для Вас інформацію,
відповідаючи на Ваші запитання, які потребують надання розяснення, як Ви
самі, мабуть,  розумієте, вже не є публічною інформацією та звісно не
надається протягом 5 робочих днів. Якщо Вам не зручно звертатися як
фізичній особі, для отримання відповідей на Ваші запитання, можете
звертатися як юридична особа до загального відділу канцелярії для
отримання відповідей на Ваші запитання. Прошу.

01.03.2019 14:46, Мороцька Наталія Миколаївна пишет:
> Добрий день, пані Надіє!
>
> Звертаю увагу, що, по-перше, згідно зі ст.10 Закону України "Про інформацію" одним з видів інформації за змістом є правова інформація. Запитувана мною інформація є правовою, а, отже, роз'яснення і є наданням правової інформації.
>
> По-друге, ст.3 Закону України "Про звернення громадян" передбачає три види звернень:
>
> 1) пропозиція (зауваження) - звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства;
>
> 2) заява (клопотання) - звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання - письмове звернення з проханням про визнання за особою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.
>
> 3) скарга - звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб.
>
> Надання роз'яснення щодо законодавства не підпадає під ознаки жодного з цих видів звернень.
>
> Крім того, запитувана мною інформація має суспільне значення і не є персоніфікованою.
>
> Тому змушування мене звернутися до Міністерства в порядку Закону про звернення, а не Закону України "Про доступ до публічної інформації", є лише неправомірним способом затягнути розгляд мого запиту та дістати мої персональні дані.
>
> Тому повторно прошу надати мені інформацію
>
> З повагою,
>
> Мороцька Наталія Миколаївна
>
> -----Original Message-----
>
> Доброго дня, пані Наталіє! Поставлені Вами запитання потребують надання
> розяснення, а процес надання розяснення не підпадає під дію ЗУ "Про
> доступ до публічної інформації". Це вже прерогатива іншого закону, а
> саме, ЗУ "Про звернення громадян". Тому Вам необхідно звернутися із
> своїми запитаннями на електронну скриньку [email address], де зареєструють
> та нададуть розяснення. Прошу. Звертайтесь.
>
>
> 01.03.2019 12:03, Мороцька Наталія Миколаївна пишет:
>
> -------------------------------------------------------------------
>
> Увага! Це повідомлення та будь-яка відповідь на нього будуть опубліковані на сайті Доступу до Правди
>
>
> -------------------------------------------------------------------
>

сховати цитоване

Позднякова Надія, Міністерство охорони здоров'я

Перепрошуємо, Ваші персональні дані нам а ніяким чином не потрібні.

01.03.2019 14:46, Мороцька Наталія Миколаївна пишет:
> Добрий день, пані Надіє!
>
> Звертаю увагу, що, по-перше, згідно зі ст.10 Закону України "Про інформацію" одним з видів інформації за змістом є правова інформація. Запитувана мною інформація є правовою, а, отже, роз'яснення і є наданням правової інформації.
>
> По-друге, ст.3 Закону України "Про звернення громадян" передбачає три види звернень:
>
> 1) пропозиція (зауваження) - звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства;
>
> 2) заява (клопотання) - звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання - письмове звернення з проханням про визнання за особою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.
>
> 3) скарга - звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб.
>
> Надання роз'яснення щодо законодавства не підпадає під ознаки жодного з цих видів звернень.
>
> Крім того, запитувана мною інформація має суспільне значення і не є персоніфікованою.
>
> Тому змушування мене звернутися до Міністерства в порядку Закону про звернення, а не Закону України "Про доступ до публічної інформації", є лише неправомірним способом затягнути розгляд мого запиту та дістати мої персональні дані.
>
> Тому повторно прошу надати мені інформацію
>
> З повагою,
>
> Мороцька Наталія Миколаївна
>
> -----Original Message-----
>
> Доброго дня, пані Наталіє! Поставлені Вами запитання потребують надання
> розяснення, а процес надання розяснення не підпадає під дію ЗУ "Про
> доступ до публічної інформації". Це вже прерогатива іншого закону, а
> саме, ЗУ "Про звернення громадян". Тому Вам необхідно звернутися із
> своїми запитаннями на електронну скриньку [email address], де зареєструють
> та нададуть розяснення. Прошу. Звертайтесь.
>
>
> 01.03.2019 12:03, Мороцька Наталія Миколаївна пишет:
>
> -------------------------------------------------------------------
>
> Увага! Це повідомлення та будь-яка відповідь на нього будуть опубліковані на сайті Доступу до Правди
>
>
> -------------------------------------------------------------------
>

сховати цитоване

Мороцька Наталія Миколаївна

Перепрошую, але статусу юридичної особи в мене немає. Я звернулася до МОЗ як громадянка для отримання правової інформації.

Вимоги до оформлення звернення передбачають зазначення персональних даних особи: ПІБ, адресу проживання. Також воно потребує обґрунтування мого звернення. Закон про доступ до публічної інформації встановлю моє право отримати інформацію незалежно від того, стосується вона мене особисто чи ні.

Крім того, судова практика свідчить, що органи зобов'язані створити інформацію в разі її відсутності та надати її запитувачу. З відповідним матеріалом можна ознайомитися тут:

https://dostup.pravda.com.ua/news/public...

З повагою,

Мороцька Наталія Миколаївна

Позднякова Надія, Міністерство охорони здоров'я

Перепрошуємо, ми не коментуємо посилання інтернет-ресурсів, це не є
публічною інформацією. Ми висловили узгоджену із законом позицію які в 
інших ЦОВВ. Прошу.

01.03.2019 15:12, Мороцька Наталія Миколаївна пишет:
> Перепрошую, але статусу юридичної особи в мене немає. Я звернулася до МОЗ як громадянка для отримання правової інформації.
>
> Вимоги до оформлення звернення передбачають зазначення персональних даних особи: ПІБ, адресу проживання. Також воно потребує обґрунтування мого звернення. Закон про доступ до публічної інформації встановлю моє право отримати інформацію незалежно від того, стосується вона мене особисто чи ні.
>
> Крім того, судова практика свідчить, що органи зобов'язані створити інформацію в разі її відсутності та надати її запитувачу. З відповідним матеріалом можна ознайомитися тут:
>
> https://dostup.pravda.com.ua/news/public...
>
> З повагою,
>
> Мороцька Наталія Миколаївна
>
> -----Original Message-----
>
> Перепрошуємо, Ваші персональні дані нам а ніяким чином не потрібні.
>
>
> 01.03.2019 14:46, Мороцька Наталія Миколаївна пишет:
>
> -------------------------------------------------------------------
>
> Увага! Це повідомлення та будь-яка відповідь на нього будуть опубліковані на сайті Доступу до Правди
>
>
> -------------------------------------------------------------------
>

сховати цитоване