Затримка виплати житлової субсидії: статус не зрозумілий

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Раєвська Людмила Миколаївна, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Раєвська Людмила Миколаївна

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

На даний момент (26.09.2023) мені не перераховано житлову субсидію на неопалювальний період. Відмови я не отримувала, вимог щодо подачі документів з боку ПФУ не було - навпаки, в телефонному режимі, коли я декілька раз телефонувала до управління ПФУ в Черкаській области, отримувала відповідь, що з документами все гаразд і заново подавати документи нема необхідності. Усі роки до того перерахунок субсідії був автоматичний. На даний момент, а це вже більше 5 місяців, рішення зі сторони ПФУ немає: ані позитивного, ані негативного з травня 2023 року. Про себе додатково повідомляю, що ніяких змін в сімейному стані за останні роки в мене не було, коштовних покупок я не робила, боргів по оплаті комунальних послуг не маю. Чи не могли би Ви прояснити мені ситуацію? Чи буду я отримувати судсидію? Якщо ні, то з якої причини і як її виправити? Наразі в телефонному режимі з Вашими колегами я не можу отримати цю інформацію, вони відповідають, що я в "обробці". Але, нажаль, це мені нічого не говорить і я не знаю, що робити далі. Чи не могли би Ви допогти мені і пояснити, в чому причина затримки та відповісти на мої питання? Я буду Вам щиро вдячна за домогу.

На даний момент, 26.06.2023 моє звернення до ГУ ПФУ (ВЕБ-23001-Ф-С-23-214643 від 13.09.2023) в Черкаській області не розглянуто, інформацію я не отримала.

Отримати будь-яку інформацію телефоном або персонально на прийомі теж неможливо.

Буду вдячна, якщо Ви розглянете моє звернення у визначений законом термін та приймете рішення. Відповідь Ви можете надати поштою або, як зазначено вище, на e-mail.

Заздалегідь вдячна за обробку скарги та вирішення мого питання!

З повагою,

Раєвська Л.М.

Раєвська Людмила Миколаївна

Доброго дня!

на даний момент (04.10.2023) я, нажаль, не отримала відповіді на мій запит. Я буду вдячна, якщо Ви зможете вирішити моє питання, так як питання з субсідію не вирішено вже півроку, наразі починається опалювальний сезон.

З повагою,

Раєвська Людмила Миколаївна

n.v.bryzhak, Міністерство соціальної політики України

1 Attachment

[Subject only] RE: Інформаційний запит - Затримка виплати житлової субсидії: статус не зрозумілий

показати цитоване