Запит на правомірність ненадання послуги банком Приватбанк

У цього запиту дуже багато відповідей, тому вони розміщені на кількох сторінках:

Роговський Андрій

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

На офіційному сайті Приватбанк https://privatbank.ua/business/industry-... розміщена інформація про тарифний план "Благодійнім та Громадським організаціям". Цей план гарантує цілодобове обслуговування за пільговімі тарифами.

Я уклав договір з Приватбанком на обслуговування ГО "УНКД" Ідентифікаційний код юридичної особи: 44012759 але не отримав пільговий тариф на підставі того, цитата оператора Приватбанку "що банк розглядає цю можливість тарифу".

Прошу дати відповідь, чи є подібне надання послуг відповідним вимогам НБУ?

З повагою,

Роговський Андрій

Роговський Андрій

Доброго дня!

Я получил сообщение от ПриватБанка о том, что они уберут неправильную информацию и получил возврат за обслуживание по тому периоду, где начислялось с расхождением по информации на главной страницы

Я ожидаю письменный ответ от ПриватБанка

З повагою,

Роговський Андрій

Пошта НБУ, Національний банк України

1 Attachment

Добрий день! Інформуємо, що відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про звернення громадян» (далі – Закон), звернення без зазначення місця проживання визнається анонімним і розгляду не підлягає.
У разі надсилання на адресу Національного банку України звернення оформленого відповідно до вимог частини сьомої статті 5 Закону (зазначено місце проживання: індекс, населений пункт, вулицю, номер будинку та квартири) Ваше звернення буде зареєстровано та розглянуто в межах повноважень Національного банку України.
Відсутність зазначеної інформації унеможливлює розгляд звернення.

Для Вашої зручності пропонуємо використовувати форму, розміщену у вкладенні до цього листа або оформити електронне звернення відповідно до вимог Закону.
Додаток: форма звернення громадянина у вкладенні.

З повагою
Світлана Нікуліна
провідний фахівець
відділу опрацювання документів «Єдине вікно»
управління діловодства
Департаменту забезпечення діяльності
Національного банку України
Web • Facebook • Twitter • Flickr • Youtube • Instagram

 Піклуйтеся про навколишнє середовище.
         Не роздруковуйте цей лист без необхідності

-----Original Message-----
From: Роговський Андрій [mailto:[FOI #89406 email]]
Sent: Thursday, July 22, 2021 11:39 AM
To: Пошта НБУ <[НБУ request email]>
Subject: Re: Інформаційний запит - Запит на правомірність ненадання послуги банком Приватбанк

УВАГА! Зовнішній лист.

Доброго дня!

Я получил сообщение от ПриватБанка о том, что они уберут неправильную информацию и получил возврат за обслуживание по тому периоду, где начислялось с расхождением по информации на главной страницы

Я ожидаю письменный ответ от ПриватБанка

З повагою,

Роговський Андрій

-------------------------------------------------------------------
Будь ласка, використовуйте цю електронну адресу для всіх відповідей на цей запит.
[FOI #89406 email]

Увага! Це повідомлення та будь-яка відповідь на нього будуть опубліковані на сайті Доступу до Правди

-------------------------------------------------------------------

сховати цитоване

Пошта НБУ, Національний банк України

Добрий день! Для з'ясування питання Вам необхідно звертатися до АТ КБ "Приватбанк". Національний банк України не є розрядником такої інформації.

З повагою
Олена Яцура
Відділ контролю та роботи зі зверненнями громадян
Управління діловодства
Департаменту забезпечення діяльності
Національного банку України
тел.: +38(044) 298-65-17
Web § Facebook § Twitter § Flickr § Youtube § Instagram

-----Original Message-----
From: Роговський Андрій <[FOI #89406 email]>
Sent: Thursday, July 22, 2021 11:39 AM
To: Пошта НБУ <[НБУ request email]>
Subject: Re: Інформаційний запит - Запит на правомірність ненадання послуги банком Приватбанк

УВАГА! Зовнішній лист.

Доброго дня!

Я получил сообщение от ПриватБанка о том, что они уберут неправильную информацию и получил возврат за обслуживание по тому периоду, где начислялось с расхождением по информации на главной страницы

Я ожидаю письменный ответ от ПриватБанка

З повагою,

Роговський Андрій

-------------------------------------------------------------------
Будь ласка, використовуйте цю електронну адресу для всіх відповідей на цей запит.
[FOI #89406 email]

Увага! Це повідомлення та будь-яка відповідь на нього будуть опубліковані на сайті Доступу до Правди

-------------------------------------------------------------------

сховати цитоване

Роговський Андрій

Доброго дня!

Приватбанк не выслал ответ мне на email, хотя обещал

З повагою,

Роговський Андрій