Запит на отримання публічної інформації.

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Відповідно до статті 34 Конституції України кожному гарантовано право на отримання, зберігання та поширення інформації. Гарантія права на інформацію забезпечується обов’язком органів державної влади та органів місцевого самоврядування, як розпорядників інформації, оприлюднювати інформацію, яка була отримана або створена в процесі їхньої діяльності згідно зі статтями 3, 4 14 Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Згідно зі статтею 5 Закону України «Про доступ до публічної інформації», доступ до інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на інформацію. При цьому, згідно зі статтею 19 цього самого закону, запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.
Закон України «Про доступ до публічної інформації», забороняє обмежувати доступ до інформації про розпорядження бюджетними коштами. Розпорядження бюджетними коштами включає здійснення витрат з державного чи місцевого бюджету. Заробітна плата та інші виплати (премії, матеріальна допомога тощо) посадовим та службовим особам є витратами з бюджету.

Зважаючи на вищенаведене, відповідно до статей 5, 6, 13 Закон України «Про доступ до публічної інформації», статей 5, 6 Закону України «Про інформацію»

П Р О Ш У:
1.Надати копію кошторису дитячого садочка № 2 на 2018-2019 навчальний рік.
2. Копію розрахунку до кошторису дитячого садочка № 2 на 2018-2019 навчальний рік.
З метою ознайомлення батьками, чиї діти відвідують дитячий садок № 2.

Відповідно до статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», прошу надати відповідь протягом 5 робочих днів з дня отримання запиту.

Форма одержання інформації мною визначено – в електронному вигляді.
Згідно ч.2 ст.7 Закону України «Про інформацію», ніхто не може обмежувати права особи у виборі форм і джерел одержання інформації, за винятком випадків, передбачених законом. За таких умов виставлення рахунку за надання інформації, яка запитується в електронній формі є неправомірною відмовою.

Наголошую, що відмова надати публічну інформацію, яка є відкритою у доступі, є порушенням Закону «Про доступ до публічної інформації». Створення штучних перепон є не тільки порушенням Закону України «Про доступ до публічної інформації», а й може свідчити про корупційну складову (ст.45, 60 Закону України «Про запобігання корупції»).

Закон України «Про засади державної антикорупційної політики в Україні на 2014-2017 роки» наполягає на тому, що «…ефективний доступ до інформації, якою володіють органи публічної влади, інші суб’єкти, є важливою передумовою для запобігання корупції, виявлення та припинення корупційних діянь.

Особливе значення має інформація, яка становить суспільний інтерес, а саме –
відомості про використання бюджетних коштів, розпорядження державним або комунальним майном, особисті доходи, майно, видатки та зобов’язання фінансового характеру публічних службовців.

Ст.29 Закону України «Про інформацію» містить невичерпний перелік ознак суспільно важливої інформації. Серед якої є й:
- «інформація, що свідчить про можливість порушення прав людини, введення громадськості в оману … та інші негативні наслідки діяльності (бездіяльності) фізичних або юридичних осіб, тощо».

З повагою,

Марина

УИК ДОНОДА, Вугледарський міськвиконком

2 Attachments

Вугледар, відповідь на запит від 10.08.2018
2018-08-10 19:44 GMT+03:00 Марина
<[1][FOI #37667 email]>:

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної
інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із
запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації,
прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Відповідно до статті 34 Конституції України кожному гарантовано право на
отримання, зберігання та поширення інформації. Гарантія права на
інформацію забезпечується обов’язком органів державної влади та органів
місцевого самоврядування, як розпорядників інформації, оприлюднювати
інформацію, яка була отримана або створена в процесі їхньої діяльності
згідно зі статтями 3, 4 14 Закону України «Про доступ до публічної
інформації».
Згідно зі статтею 5 Закону України «Про доступ до публічної інформації»,
доступ до інформації забезпечується шляхом надання інформації за
запитами на інформацію. При цьому, згідно зі статтею 19 цього самого
закону, запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із
запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація його
особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.
Закон України «Про доступ до публічної інформації», забороняє обмежувати
доступ до інформації про розпорядження бюджетними коштами. Розпорядження
бюджетними коштами включає здійснення витрат з державного чи місцевого
бюджету. Заробітна плата та інші виплати (премії, матеріальна допомога
тощо) посадовим та службовим особам є витратами з бюджету.

Зважаючи на вищенаведене, відповідно до статей 5, 6, 13 Закон України
«Про доступ до публічної інформації», статей 5, 6 Закону України «Про
інформацію»

П Р О Ш У:
1.Надати копію кошторису дитячого садочка № 2  на 2018-2019 навчальний
рік.
2. Копію розрахунку до кошторису дитячого садочка № 2 на 2018-2019
навчальний рік.
З метою ознайомлення батьками, чиї діти відвідують дитячий садок № 2.

Відповідно до статті 20 Закону України «Про доступ до публічної
інформації», прошу надати відповідь протягом 5 робочих днів з дня
отримання запиту.

Форма одержання інформації мною визначено – в електронному вигляді.
Згідно ч.2 ст.7 Закону України «Про інформацію», ніхто не може
обмежувати права особи у виборі форм і джерел одержання інформації, за
винятком випадків, передбачених законом. За таких умов виставлення
рахунку за надання інформації, яка запитується в електронній формі є
неправомірною відмовою.

Наголошую, що відмова надати публічну інформацію, яка є відкритою у
доступі, є порушенням Закону «Про доступ до публічної інформації».
Створення штучних перепон є не тільки порушенням Закону України «Про
доступ до публічної інформації», а й може свідчити про корупційну
складову (ст.45, 60 Закону України «Про запобігання корупції»).

Закон України «Про засади державної антикорупційної політики в Україні
на 2014-2017 роки» наполягає на тому, що «…ефективний доступ до
інформації, якою володіють органи публічної влади, інші суб’єкти, є
важливою передумовою для запобігання корупції, виявлення та припинення
корупційних діянь.

Особливе значення має інформація, яка становить суспільний інтерес, а
саме –
відомості про використання бюджетних коштів, розпорядження державним або
комунальним майном, особисті доходи, майно, видатки та зобов’язання
фінансового характеру публічних службовців.

Ст.29 Закону України «Про інформацію» містить невичерпний перелік ознак
суспільно важливої інформації. Серед якої є й:
- «інформація, що свідчить про можливість порушення прав людини,
введення громадськості в оману … та інші негативні наслідки діяльності
(бездіяльності) фізичних або юридичних осіб, тощо».

З повагою,

Марина

  Прошу надати відповідь у визначений законом термін електронною поштою.
-------------------------------------------------------------------
Це повідомлення було надіслане через сайт "Доступ до Правди",
призначення якого - надання можливості громадянам надсилати запити про
публічну інформацію з подальшою публікацією цих запитів та відповідей на
них
-------------------------------------------------------------------

--

З повагою

Вугледарська міська рада

тел/факс: (06273) 6-42-76, 6-55-24

 

References

Visible links
1. mailto:[FOI #37667 email]

Доброго дня!

Дякую, дуже допомогли.

З повагою,

Марина