запит на кошторис ДНЗ№5

До цього запиту є юридичний коментар. Перейти до коментаря

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
- копію «Кошторису» ДНЗ №5 "Олімпійський" на 2017р. ;
- копію «Розрахунку до кошторису»
- копію «Проекту кошторису» з розрахунками ДНЗ на 2017р. за
підписом керівника закладу.

З повагою,

Анна Івасюк

Від: Виконавчий комітет Кам’янець
Кам’янець-Подільська міська рада


Attachment 2017 10 12 4 0001.tif
113K Завантажити відповідь

Attachment 2017 10 12 4 0003.tif
267K Завантажити відповідь

Attachment 2017 10 12 4 0004.tif
295K Завантажити відповідь

Attachment 2017 10 12 4 0005.tif
153K Завантажити відповідь

Attachment 2017 10 12 4 0006.tif
217K Завантажити відповідь

Attachment 2017 10 12 4 0007.tif
201K Завантажити відповідь

Attachment 2017 10 12 4 0008.tif
199K Завантажити відповідь

Attachment 2017 10 12 4 0009.tif
215K Завантажити відповідь

Attachment 2017 10 12 4 0011.tif
208K Завантажити відповідь

Attachment 2017 10 12 4 0012.tif
251K Завантажити відповідь


6 жовтня 2017 р. о 13:46 Анна
<[1][FOI #26460 email]> написав:

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної
інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із
запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації,
прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
- копію «Кошторису» ДНЗ №5 "Олімпійський" на 2017р. ;
- копію «Розрахунку до кошторису»
- копію «Проекту кошторису» з розрахунками ДНЗ на 2017р. за
підписом керівника закладу.

З повагою,

Анна Івасюк

  Прошу надати відповідь у визначений законом термін електронною поштою.
-------------------------------------------------------------------
Це повідомлення було надіслане через сайт "Доступ до Правди",
призначення якого - надання можливості громадянам надсилати запити про
публічну інформацію з подальшою публікацією цих запитів та відповідей на
них
-------------------------------------------------------------------

References

Visible links
1. mailto:[FOI #26460 email]

Посилання

Юридичний коментар

Коментує Христина Буртник, Центр демократії та верховенства права

У цій ситуацію запитувач може ще запитати у міської ради:
- бюджет на 2017 рік (тут подивитись на кошти, виділені на ДНЗ);
- якщо з бюджету не видно скільки було виділено на конкретний садочок - запит про виділені на нього кошти (з розбивкою на що саме).

Паралельно у садочка можна запитати про отримані з бюджету кошти (і порівняти отримані відповіді).
Можна також на запит отримати бухгалтерську документацію, де зазначено всі отримані як благодійна допомога товари і кошти.

Відповідно до Постанови КМУ від 04.08.2000 № 1222 "Про затвердження Порядку отримання благодійних (добровільних) внесків і пожертв від юридичних та фізичних осіб бюджетними установами і закладами освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, культури, науки, спорту та фізичного виховання для потреб їх фінансування":

8. Юридичні особи - набувачі благодійної допомоги ведуть бухгалтерський та оперативний облік надходження, зберігання, розподілу та використання благодійної допомоги у вигляді товарів, робіт, послуг, а також звітність за встановленими Держкомстатом формами, яку надсилають відповідній комісії з питань гуманітарної допомоги та органам державної податкової служби.
- Для бухгалтерського обліку операцій, пов'язаних з благодійною допомогою, юридичні особи - набувачі благодійної допомоги користуються планом рахунків та інструкцією про його використання, що діють в Україні.
-Юридичні особи - набувачі благодійної допомоги самостійно визначають порядок аналітичного обліку операцій, пов'язаних з благодійною допомогою, запроваджують відповідні рахунки.
-Юридичні особи - набувачі благодійної допомоги у своїй річній фінансовій звітності відображають:
а) у бухгалтерському балансі - окремо кошти (товари, роботи, послуги), отримані як благодійна допомога;
б) у звіті про прибутки та збитки - окремо вартісну величину отриманої благодійної допомоги;
в) у додатку (коментарі) до річного звіту робляться необхідні пояснення щодо зазначених показників діяльності, пов'язаної з благодійною допомогою.

Ось ці документи можна попросити надати на запит. Отримавши інформацію, можна буде писати скарги на недофінансування чи привласнення благодійної допомоги тощо. Залежно від того, що випливе.

Ось кілька документів, які можуть пригодитись для аргументування запитів, а також подальшого оскарження:
- Постанова КМУ від 17.08.1998 №1295 „Про затвердження Порядку розподілу товарів, отриманих як благодійна допомога, та контролю за цільовим розподілом благодійної допомоги у вигляді наданих послуг або виконаних робіт”
- Постанова КМУ від 04.08.2000 № 1222 "Про затвердження Порядку отримання благодійних (добровільних) внесків і пожертв від юридичних та фізичних осіб бюджетними установами і закладами освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, культури, науки, спорту та фізичного виховання для потреб їх фінансування
- Лист МОН України від 28.04.2010 №1/9-290 "Щодо здійснення благодійних та спонсорських внесків"
- Лист Міністерства освіти, молоді та спорту України від 15.04.2011 №1/9-289 "Щодо оприлюднення інформації про використання благодійних та спонсорських внесків"
- Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 09.04.2012 №1/9-272 "Щодо благодійних внесків"

Відслідковування запиту

2 користувачі слідкують за цим запитом