Запит на інформацію щодо нежитолвих приміщень

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Територіальна Громада, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Територіальна Громада

Доброго дня!

Ми, Територіальна Громада, 01.10.2020 р. звернулися до Одеської міської ради із запитом на наступну інформацію
щодо багатоквартирного будинку за адресою м.Одеса, Військовий узвіз, 3:

-Чи розміщені у багатоквартирному будинку за адресою м.Одеса, Військовий узвіз, 3 нежитлові приміщення?

-Кількість нежитлових приміщень у багатоквартирному будинку за адресою м.Одеса, Військовий узвіз, 3 (якщо такі приміщення є);

-Площа кожного з нежитлових приміщень у багатоквартирному будинку за адресою м.Одеса, Військовий узвіз, 3 (якщо такі приміщення є);

-На яких поверхах цього будинку розміщені нежитлові приміщення (якщо такі приміщення є)?

У відповіді Одеської міської ради було зазначено, що підприємство (КП «ЖКС« Порто-Франківський») не відноситься до переліку розпорядників запитуваної інформації, визначених нормами ст.13 Закону України «Про доступ до публічної інформації», а запитувана інформація не відноситься до публічної.

Звертаємо Вашу увагу на наступне:

Згідно п.1.3. Статуту КП «ЖКС« Порто-Франківський» засновником Підприємства є Одеська міська рада.
Згідно п.2.2. Статуту КП «ЖКС« Порто-Франківський» предметом діяльності Підприємства є забезпечення поточного утримання, ремонту та благоустрою житлового фонду, нежитлових споруд, їх інженерного обладнання та прилеглих територій, надання послуг, пов'язаних з експлуатацією, утриманням та ремонтом житлового та нежитлового фонду.
Згідно п.2.3. Статуту КП «ЖКС« Порто-Франківський» підприємство здійснює наступні види діяльності:
а) ведення технічної документації щодо будівель, інженерного обладнання, об'єктів благоустрою, переданих йому у господарське відання...
Згідно інформації, яка розміщена на офіційному сайті www.omr.gov.ua, будинок № 3 за адресою м.Одеса, Військовий узвіз розміщується на ділянці №1 КП «ЖКС« Порто-Франківський».

Наголошуємо на тому, що Комунальне підприємство Є РОЗПОРЯДНИКОМ інформації відповідно до пункту 4 частини другої статті 13 Закону України «Про доступ до публічної інформації» за наступних причин:

Комунальне підприємство – підприємство, що діє на основі комунальної власності територіальної громади.
Унітарне підприємство створюється одним засновником, який виділяє необхідне для того майно, формує відповідно до закону статутний капітал, не поділений на частки (паї), затверджує статут, розподіляє доходи, безпосередньо або через керівника, який призначається (обирається) засновником (наглядовою радою такого підприємства у разі її утворення), керує підприємством і формує його трудовий колектив на засадах трудового найму, вирішує питання реорганізації та ліквідації підприємства. Унітарними є державні, комунальні підприємства, підприємства, засновані на власності об'єднання громадян, релігійної організації або на приватній власності засновника (частина четверта статті 63 Господарського кодексу України).
Комунальне унітарне підприємство утворюється компетентним органом місцевого самоврядування в розпорядчому порядку на базі відокремленої частини комунальної власності і входить до сфери його управління (частина перша статті 78 Господарського кодексу України).
Орган, до сфери управління якого входить комунальне унітарне підприємство, є представником власника – відповідної територіальної громади і виконує його функції у межах, визначених цим Кодексом та іншими законодавчими актами (частина друга статті 78 Господарського кодексу України).
Відповідно до частини третьої статті 78 Господарського кодексу України майно комунального унітарного підприємства перебуває у комунальній власності і закріплюється за таким підприємством на праві господарського відання (комунальне комерційне підприємство) або на праві оперативного управління (комунальне некомерційне підприємство).
Відповідно до частини першої статті 140 Господарського кодексу України джерелами формування майна суб'єктів господарювання є, зокрема, грошові та матеріальні внески засновників; доходи від реалізації продукції (робіт, послуг); доходи від цінних паперів; капітальні вкладення і дотації з бюджетів та інше.
Відповідно до частини 5 статті 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації» не може бути обмежено доступ до інформації про складання, розгляд і затвердження бюджетів, кошторисів розпорядників бюджетних коштів та плани використання бюджетних коштів одержувачів бюджетних коштів, а також їх виконання за розписами, бюджетними програмами та видатками (крім таємних видатків відповідно до статті 31 Бюджетного кодексу України), взяття розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів бюджетних зобов’язань або здійснення розпорядження бюджетними коштами у будь-який інший спосіб, планування, формування, здійснення та виконання закупівлі товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти, у тому числі оборонних закупівель (крім випадків, якщо окрема інформація про закупівлі товарів, робіт і послуг становить державну таємницю відповідно до Закону України "Про державну таємницю"), володіння, користування чи розпорядження державним, комунальним майном, у тому числі до копій відповідних документів, умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримали ці кошти або майно. Не підлягає обмеженню також доступ до інформації про стан і результати перевірок та службових розслідувань фактів порушень, допущених у сферах діяльності, зазначених у цій частині. Доступ до зазначеної інформації забезпечується розпорядниками інформації відповідно до положень статті 5 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Отже,у силу частини п’ятої статті 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації» доступ до інформації щодо розпорядження комунальним підприємством комунальним майном, зокрема, інформація про володіння, користування державним, комунальним майном, у тому числі до копій відповідних документів може бути обмежено лише за умов, передбачених частиною п’ятою статті 6 зазначеного закону.

Просимо звернути увагу: пленум ВАСУ у постанові № 10 "Про практику застосування адміністративними судами законодавства про доступ до публічної інформації" від 29.09.2016 дійшов висновку та прямо вказав, що у цьому контексті запитувана нами інформація є суспільно необхідною, а комунальні підприємства є її розпорядниками відповідно до пункту 4 частини другої статті 13 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Отже, Комунальне підприємство є розпорядником інформації, а запитувана інформація визнана суспільно необхідною, тобто публічною, та доступ до неї не може бути обмежено.

Також нагадуємо, що згідно Закону України "Про доступ до публічної інформації"( ст.19, п.5.1) запит на інформацію має містити ім'я (НАЙМЕНУВАННЯ) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку, якщо такий є.

Виходячи з цього :

Найменування запитувача - Територіальна Громада, Громадяни України.

Номер телефону вказувати не обов'язково, Закон цього не вимагає.

Адресу елетронної пошти, ЗГІДНО ПРАВИЛ САЙТУ, нам не потрібно включати в запит, щоб отримати відповідь. Крім того, адреса електронної пошти автоматично видаляється з сайту Доступ до правди, тому вказати 'її неможливо.

Отже, найменування запитувача «Територіальна Громада» не є приводом для відмови в наданні публічної інформації.
Згідно ст.5 Конституції України носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Народ здійснює владу безпосередньо і через органи державної влади та органи місцевого самоврядування.
Право визначати і змінювати конституційний лад в Україні належить виключно народові і не може бути узурповане державою, її органами або посадовими особами.
Ніхто не може узурпувати державну владу.
Вся влада в державі Україна належить громадянам України і реалізується через створені ним представницькі органи на місцях, загальнодержавні, що мають права не володіння, а корегування всіма нерухомим і рухомим майном держави України, від імені народу України.
Відповідно до ст. 6 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» первинним суб’єктом місцевого самоврядування, основним носієм його функцій і повноважень є територіальна громада села, селища, міста.
У ст. 16. цього закону зазначено, що органи місцевого самоврядування є юридичними особами. Тобто, законом передбачається наявність юридичного статусу всіх органів місцевого самоврядування, і в першу чергу, ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ.
Згідно ст. 10 цього закону Ради – це представницькі органи місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією та законами України.

Враховуючи усе вищевикладене, просимо не порушувати наші законні права та надати, керуючись ст.140-143 Конституції України, а також на підставі статей 1, 3, 4, 5, 6,13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» та статей 5, 6, 9 Закону України “Про інформацію”, постановою пленуму ВАСУ№ 10 "Про практику застосування адміністративними судами законодавства про доступ до публічної інформації", наступну інформацію та відповіді на питання:

-Чи розміщені у у багатоквартирному будинку за адресою м.Одеса, Військовий узвіз, 3 нежитлові приміщення?

-Кількість нежитлових приміщень у багатоквартирному будинку за адресою м.Одеса, Військовий узвіз, 3 (якщо такі приміщення є);

-Площа кожного з нежитлових приміщень у багатоквартирному будинку за адресою м.Одеса, Військовий узвіз, 3 (якщо такі приміщення є);

-На яких поверхах цього будинку розміщені нежитлові приміщення (якщо такі приміщення є)?

Відповідь просимо надати у повному обсязі, завірену належним чином ( "ЗГІДНО З ОРИГІНАЛОМ"), та опубліковати відповідь на цьому сайті.

З повагою,

Територіальна Громада

Одеська міська рада

2 Attachments

[ Email has no body, please see attachments ]

Одеська міська рада

2 Attachments

[ Email has no body, please see attachments ]