Запит на інформацію

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Оксана, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
про використання освітньої субвенції на НУШ ,зокрема скільки коштів спрямовано на Козівський район у 201'9-2020 році.
Чому при закупівлі дмдактичних матеріалів не враховуються побажання вчителів- практиків.
Хто формує список матеріалів та посібників , які закупляються за державні кошти ?
Як ми - вчителі можемо працювати за програмою НУШ, якщо у 2019-2020 році для першокласників не знайшлося коштів , щоб придбати телевізори.
Чи можете нам пояснити Ви, дорогі депутати, як можна донести відеоінформацію до дітей 25 чоловік , поставивши перед ними маленький новтбук і що вони при цьому зможуть побачити? І ще нам би дуже хотілося, щоб була врахована наша думка при виборі дидактичних та навчальних матеріалів.
НЕ треба нам закупляти ігри , які можна використати під час перев та ГПД , але є такі навчальні посібники, та пристосування , які рекомендовані "Типовим переліком засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи"
Це глобуси , секундоміри , танграми , документ-камера , магнітна дошка -фліпчартІнструменти
Контрольно-вимірювальні прилади :
- метр навчальний з кольоровою шкалою;
- метр дерев'яний з сантиметровим діленням;
- трикутники (45°, 30° - 60°);
- циркуль;
- рулетка (на менше 1 м);
- лінійка (не менше 15 см);
- ваги математичні (математичний баланс);
- математичне дзеркало
Контрольно-вимірювальні:
- терези демонстраційні з набором важків;
- терези з набором важків;
- набір годинників пісочних (1, 2, 5 хв.);
- термометр;
- спідометр;
- набір мірного посуду (пластиковий)
Математична магнітно-маркерна дошка
Математичний планшет з набором цифр та математичних знаків
Танграм
Магнітний прилад "Частки та дроби"
Навчальний набір грошових знаків
Абакус навчальний
Бізіборд для вивчення математики
Дидактичне приладдя (блоки Дьєнеша, творчі ігри для вивчення цифр, арифметичні / числові / математичні штанги тощо)
Цей список можна ще довго продовжувати ....
Чи може ,на вашу думку, вчителі повинні все це купляти за власні кошти? МИ ї так на методичну літературу і таблиці витрачаємо по 1500 тис грн щороку. Тому були великі надії на забезпечення по НУШ . Однак , нічого не змінилося.Обіцянки- цяцянки , а з місцевого бюджету коштів ледве вистачило на придбання парт та ще трохи додано було до закупівлі комп'ютерів та принтерів. Вже навіть ламінатора у 2019-2020 році не передбачили .

Чи є надія на краще забезпечення у 2020-2021 році. Куди і на що будуть спрямовані кошти освітньої субвенції , а їх виділено чимало на Тернопільську область - 36999,8тис.грн (закупівля засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи) та 699,3 тис.грн (на закупівлю обладнання, інвентарю засобів навчання, у тому числі навчально-методичної літератури ).Чи це лише для звітів цифри, а насправді тендери по закупівлях виграє той ,хто дуже далекий від школи та її реальних потреб ..

З повагою, Оксана

Тернопільська обласна рада