Запит. Інструкція з організації пропускного режиму в університеті

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Видра Петро Іванович, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Видра Петро Іванович

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1. Інструкцію з організації пропускного режиму в університеті.
2. Правила внутрішнього розпорядку Університету.
3. Інструкцію по здійсненню перепустки осіб у транспортних засобах через КПП університету.
4. Положення про відділ охорони та безпеки університету.
5. Посадову інструкцію начальника відділу охорони та безпеки університету.
6. Посадову інструкцію заступника начальника відділу охорони та безпеки університету.
7. Посадову інструкцію начальника зміни.
8. Посадову інструкцію сторожа.

З повагою,

Видра Петро Іванович

Відділ звернень громадян і юридичних осіб, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

На Ваш запит на інформацію, зареєстрований відділом звернень громадян і
юридичних осіб Київського національного університету імені Тараса Шевченка
(далі - Університет) за вх. №075/22-26/ЗІ від 25.08.2021
р. (стосовно надання інформації щодо організації режиму безпеки
в Університеті) повідомляємо, що відповідно до пункту 4 статті 20 Закону
України «Про доступ до публічної інформації» термін виконання Вашого
запиту  продовжено на 20 робочих днів, оскільки розгляд запиту  потребує
додаткового часу для опрацювання запитуваних Вами документів.
--
З повагою,
Відділ звернень громадян і юридичних осіб
Київського національного університету імені Тараса Шевченка

Відділ звернень громадян і юридичних осіб, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

2 Attachments

Шановний Петре Івановичу! Надсилаємо Вам відповідь (у вкладенні)  на Ваш
запит на інформацію, зареєстрований відділом звернень громадян і юридичних
осіб  Київського національного університету імені Тараса Шевченка за вх.
№075/22-26/ЗІ від 25.08.2021 р. Надсилаємо перші 11 сторінок.   
Загальний обсяг інформації складає 29 сторінок. 
Згідно зі ст. 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» у
разі якщо задоволення запиту на інформацію передбачає виготовлення копій
документів обсягом більш як 10 сторінок, запитувач зобов'язаний
відшкодувати фактичні витрати на виготовлення копій.

На підставі норм, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від
13 липня 2011 р. № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на
копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» зі
змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України [1]від 15 січня
2020 р. № 4 «Про внесення змін до граничних норм витрат на копіювання або
друк документів, що надаються за запитом на інформацію», Київським
національним університетом  імені Тараса Шевченка затверджені калькуляції
вартості ксерокопіювання (друку) та сканування одного листа (формат А4),
що додаються (у вкладенні).

Просимо надіслати (як додаток) на електронну пошту відділу звернень
громадян і юридичних осіб Київського національного університету імені
Тараса Шевченка ([2][Київський національний університет імені Тараса Шевченка request email]) письмову згоду (з підписом) на оплату
вартості ксерокопіювання (друку) та сканування запитуваних Вами
документів.

--
З повагою,
Відділ звернень громадян і юридичних осіб
Київського національного університету імені Тараса Шевченка

References

Visible links
1. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/4-20...
2. mailto:[Київський національний університет імені Тараса Шевченка request email]