Запит електронної адреси

Ганна Коваленко

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Прошу надати офіційну електрону адресу ДНЗ №773 для листування з адміністрацією.

З повагою,

Ганна Коваленко

Управління освіти,

1 Attachment

Ганна Коваленко

Доброго дня!

Файл не відкривається, так саме як й попередній
https://dostup.pravda.com.ua/request/shc...

Версія FineReader 2019.008.20071 та
2019.008.20081

З повагою,

Ганна Коваленко

Ганна Коваленко

Доброго дня!

В звязку з тим, що я не могла відкрити файли навіть після оновлення програми, я звернулась за допомогою у Фейсбук-спільноту за допомогою. Посилання додаю
https://www.facebook.com/groups/14475475...

Прошу звернути увагу на коментарі у цьому обговоренні:

- "Ч/з браузер, в мене Firefox - не хоче нормально відкритися. Якщо зберегти і відкрити в Adobe Acrobat Reader DC - відкривається. Однак видає помилку під час відкриття - "Недостатньо даних для зображеняя". Але документ можна прочитати. Версія рідера - 2019.008.20081."

- "нехай системщик їхній прослідкує які дії виконують при зберіганні документа, або перевіре комп. файли "биті", ось що вдалося витягнути".

Завдяки допомозі у спільноті відповіді, які надало Управління я прочитала. Прошу не відправляти їх "Укрпоштою".
Я зверталась за інформацією й я її отримала; досить незвичним способом, але отримала. Тому витрачати час працівників Управління для відправлення, а свій на отримання, та кошти на пересилку відповіді "Укрпоштою" не бачу сенсу.

Сподіваюсь ситуация, яка склалась з відповіддю на мій запит, та її обговорення допоможе уникненню аналогічних технічних проблем в подальшому.

Дякую.

З повагою,

Ганна Коваленко

Управління освіти,

Доброго дня!

Тоді давайте домовимось, що всі відповіді ми будемо відправляти Вам укрпоштою.

Ганна Коваленко

Доброго дня!

Ні, я не можу дати згоду на таку домовленість. Як би це було проблема лише мого ПК, тоді б так. Але я зі свого боку зробила оновлення програми, я звернулась до інших, щоб перевірити наскільки проблема поширена, й я отримала підтвердження, що це НЕ проблема з мого боку. І її треба вирішувати не "по страрінке", тобто через папір, а технічно.

Те, що сталось не трагедія, не крамола, від слова взагалі, це технічно питання, яке потребує уваги та вирішення. Всього лише. Звичайне робоче питання.

А за саму своєчасну відповідь на запит дякую!

З повагою,

Ганна Коваленко