Запит 10

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Олексій, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Прошу надати перелік діючих договорів сервітуту укладених між Хмільницькою міською радою та юридичними і фізичними особами із зазаначенням:
-дати укладання договору;
-терміну дії договору;
-назви юрособи або прізвище, ім'я, по батькові кожного із сервітуаріїв (землекористувачів);
-відсоток від НГО встановлений в кожному договрі;
-суми, яку згідно кожного договору повинен періодично платити сервітуарій (землекористувач).

З повагою,

Олексій

ЦНАП Хмільник, Хмільницька міська рада

1 Attachment

Доброго дня!

Не може бути обмежено доступ до інформації про розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження державним, комунальним майном, у тому числі до копій відповідних документів, умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по– батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримали ці кошти або майно. При дотриманні вимог, передбачених частиною другою цієї статті, зазначене положення не поширюється на випадки, коли оприлюднення або надання такої інформації може завдати шкоди інтересам національної безпеки, оборони, розслідуванню чи запобіганню злочину (частина п’ята статті 6 Закону «Про доступ до публічної інформації»).

Аналогічне положення відображене у частині одинадцятій статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування», згідно з яким акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування підлягають обов’язковому оприлюдненню та наданню за запитом відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».

В актах та проектах актів органів та посадових осіб місцевого самоврядування не може бути обмежено доступ до інформації про витрати чи інше розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження державним чи комунальним майном, у тому числі про умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по-батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримують ці кошти або майно, а також до іншої інформації, обмеження доступу до якої заборонено законом.

Складовою частиною комунального майна є земля (частина перша статті 142 Конституції України, частина перша статті 60 Закону «Про місцеве самоврядування в Україні»).

За правилами частини сьомої статті 6 Закону № 2939-VІ обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої необмежений. Виходячи з положень цієї норми, розпорядник інформації у випадку, коли в документі міститься інформація з обмеженим доступом, зобов’язаний надати не документ, а інформацію, доступ до якої необмежений.

З повагою,

Олексій

Доброго дня!

В своєму листі Ви мені написали, що назви юрособи або прізвище, ім'я, по батькові кожного із сервітуаріїв (землекористувачів) - це персональні дані.

Але доводжу до Вашого відома, що не може бути обмежено доступ до інформації про розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження державним, комунальним майном, у тому числі до копій відповідних документів, умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по– батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримали ці кошти або майно. При дотриманні вимог, передбачених частиною другою цієї статті, зазначене положення не поширюється на випадки, коли оприлюднення або надання такої інформації може завдати шкоди інтересам національної безпеки, оборони, розслідуванню чи запобіганню злочину (частина п’ята статті 6 Закону «Про доступ до публічної інформації»).

Аналогічне положення відображене у частині одинадцятій статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування», згідно з яким акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування підлягають обов’язковому оприлюдненню та наданню за запитом відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».

В актах та проектах актів органів та посадових осіб місцевого самоврядування не може бути обмежено доступ до інформації про витрати чи інше розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження державним чи комунальним майном, у тому числі про умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по-батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримують ці кошти або майно, а також до іншої інформації, обмеження доступу до якої заборонено законом.

Складовою частиною комунального майна є земля (частина перша статті 142 Конституції України, частина перша статті 60 Закону «Про місцеве самоврядування в Україні»).

За правилами частини сьомої статті 6 Закону № 2939-VІ обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої необмежений. Виходячи з положень цієї норми, розпорядник інформації у випадку, коли в документі міститься інформація з обмеженим доступом, зобов’язаний надати не документ, а інформацію, доступ до якої необмежений.

Тому ще раз Вас прошу надати мені запитувану мною інформацію із зазначенням - назви юрособи або прізвище, ім'я, по батькові кожного із сервітуаріїв (землекористувачів).

Окремо хочу зауважити, що в разі ненадання повної або недостовірної інформації залишаю за собою право звернення зі скаргою до Уповноваженого з прав людини ВРУ.

З повагою,

Олексій

ЦНАП Хмільник, Хмільницька міська рада

1 Attachment

ЦНАП Хмільник, Хмільницька міська рада

1 Attachment

ЦНАП Хмільник, Хмільницька міська рада

1 Attachment

Доброго дня!

Я 09 Жовтня 2023 в листі №08-12/119 отримав від вас відповідь, але якість засканованої відповіді дуже пагана, неможливо прочитати більшість інфомації.
Прошу повторно надіслати мені сканкопію відповіді в кращій якості.

З повагою,

Олексій

ЦНАП Хмільник, Хмільницька міська рада

1 Attachment