Закупівлі Освіта (Індустріальний 2016, 1 та 2 кв)

Шановний Районна рада Індустріального району,

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Оскільки раніше Вами не буда надана повна інформація(отримані файли лише по 3-м учбовим закладам) по моєму запиту за 1-й кв 2016р, прошу надати дані за 1-й та 2 кв 2016р. Нагадую, згідно закону відповідь має надійти в 5-денний термін.

1) Про закупівлі товарів (меблі, шкільне приладдя, техніка,
медикаменти, господарчі товари та інше) для шкіл, дитячих
садочків та позашкільних закладів освіти (вечірні школи, інші за КФК 070202) за 1-й (січень-березень), 2-й квартал (квітень-червень) 2016р.

2) Про закупівлі послуг (ремонти, комунальні, інші) для шкіл, дитячих
садочків та позашкільних закладів освіти (вечірні школи, інші за КФК 070202) за 1-й (січень-березень), 2-й квартал (квітень-червень) 2016р.

3) Про закупівлі продуктів харчування (для садочків, по кожному окремо) та послуги харчування (для шкіл, по кожній окремо) за 1-й (січень-березень), 2-й квартал (квітень-червень) 2016р.

Прошу надати по кожному закладу та товару\послузі окремо - це важливо, загальні суми не цікавлять. № закладу, назва постачальника, код єдрпоу або ППН, № та дата договору, повна назва товару\послуги, кількість(для товарів\продуктів), сума.

Інформацію можна подати у зручному для вас вигляді. Згідно
ст.10(1) закону про доступ до публічної інформації, подати в
форматі відкритих даних. Тобто достатньо надати файли .xls

З повагою, Іванова Лілія

Районна рада Індустріального району

18 Attachments

______________________________
Я пользуюсь почтой на Мете http://webmail.meta.ua