Закупівлі НУШ у школі 65 м. Києва, запит 2

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Наталя, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію стосовно закупівель Нової Української Школи у Спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів № 65 м. Києва з поглибленим вивченням іноземних мов Дніпровського району:

1) яке саме комп"ютерне обладнання , меблі, дидактичні матеріали були закуплені по кожному класу (окремо А, Б, В і Г) та у якій кількості;
2) коли відбулась чи планується їх доставка у школу №65?

З повагою,

Наталя

КМДА. Відділ забезпечення доступу до публічної інформації, Київська міська державна адміністрація

Доброго дня!

Повідомляємо, що Ваш запит зареєстровано 04.08.2020 в управлінні
інформаційного забезпечення та доступу до публічної інформації апарату
виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної
адміністрації) за № 5046 (з).

Після попереднього розгляду його буде надіслано до профільного
структурного підрозділу виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації) або районної в місті Києві
державної адміністрації для опрацювання у межах компетенції в
установленому законом порядку та надання Вам відповіді.

Довідки за телефонами: 202-76-00, 202-76-42.

 

03.09.2020 19:09, Наталя пишет:

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію стосовно закупівель Нової Української Школи у Спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів № 65 м. Києва з поглибленим вивченням іноземних мов Дніпровського району:

1) яке саме комп"ютерне обладнання , меблі, дидактичні матеріали були закуплені по кожному класу (окремо А, Б, В і Г) та у якій кількості;
2) коли відбулась чи планується їх доставка у школу №65?

З повагою,

Наталя

Прошу надати відповідь у визначений законом термін електронною поштою.
-------------------------------------------------------------------
Це повідомлення було надіслане через сайт "Доступ до Правди", призначення якого - надання можливості громадянам надсилати запити про публічну інформацію з подальшою публікацією цих запитів та відповідей на них
-------------------------------------------------------------------

--
З повагою

Відділ забезпечення доступу до публічної інформації
управління інформаційного забезпечення та доступу до публічної інформації
апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
(044) 202-76-00
(044) 202-46-42

1 Attachment

̦ צ Φϧ ϧ ͦԦ ɤצ ϧ ͦΦæ

044 332 46 70

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]

Доброго дня.

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію стосовно закупівель Нової Української Школи у Спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів № 65 м. Києва з поглибленим вивченням іноземних мов Дніпровського району:

в попередньому листі ви повідомили, що "до кінця вересня планується поставка меблів для облаштування перших класів за договором від 03.08.2020 №83".
В той же час, згідно договору №83, викладеного в систему Prozorro
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-0...
ці меблі мали бути доставлені до кінця липня. Лише Шафа велика розпашна, № 2, згідно Додаткової угоди №1 до Договору № 83 , мала бути доставлена до 25 серпня.

Надайте, будь-ласка, інформацію та скан-копії документів:
- згідно яких підряднику було продовжено строки поставки;
- у випадку, якщо підрядник самовільно не виконав терміни поставки у підписаних договорах - які санкції були на нього накладені.

Надайте, будь-ласка, дану інформацію у визначений Законодавством термін.

З повагою,
Наталя

1 Attachment

З повагою

Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації

044 332 46 70

________________________________________
Від: Наталя <[FOI #75097 email]>
Надіслано: 16 вересня 2020 р. 11:38
Кому: dniprosvita
Тема: Re: Відповідь на запит

Доброго дня.

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію стосовно закупівель Нової Української Школи у Спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів № 65 м. Києва з поглибленим вивченням іноземних мов Дніпровського району:

в попередньому листі ви повідомили, що "до кінця вересня планується поставка меблів для облаштування перших класів за договором від 03.08.2020 №83".
В той же час, згідно договору №83, викладеного в систему Prozorro
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-0...
ці меблі мали бути доставлені до кінця липня. Лише Шафа велика розпашна, № 2, згідно Додаткової угоди №1 до Договору № 83 , мала бути доставлена до 25 серпня.

Надайте, будь-ласка, інформацію та скан-копії документів:
- згідно яких підряднику було продовжено строки поставки;
- у випадку, якщо підрядник самовільно не виконав терміни поставки у підписаних договорах - які санкції були на нього накладені.

Надайте, будь-ласка, дану інформацію у визначений Законодавством термін.

З повагою,
Наталя

показати цитоване