Закупівлі дронів

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Іванка Коновалець, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Іванка Коновалець

Розпорядники інформації:
Одеська обласна рада
Одеська міська рада
Чорноморська міська рада
Южненська міська рада

Право громадян отримувати своєчасну та достовірну інформацію визнане не лише міжнародними актами, але й законодавством України.
Під час війни держава та державні органи вимушені діяти в значно відмінних від мирного часу умовах. Такий особливий правовий режим діяльності державних органів називається воєнним станом, і його регулює відповідний закон.
Під час воєнного стану допускається тимчасове, зумовлене загрозою, обмеження конституційних прав і свобод людини і громадянина та прав і законних інтересів юридичних осіб із зазначенням строку дії цих обмежень, наприклад, право проводити збори, мітинги, походи і демонстрації, визначене у статті 39 Конституції.
Зокрема частково діє обмеження конституційного права людей вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб. Наприклад, у ряді регіонів заборонено будь-яку відео- та фотозйомку доріг загального користування, об’єктів загального призначення, об’єктів інфраструктури, блокпостів, укріплень, тощо.
Однак таке обмеження може діяти лише в інтересах національної безпеки, територіальної цілісності або громадського порядку і зовсім не скасовує основні положення чинного Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Наказ Головнокомандувача Збройних Сил України від 3 березня 2022 року № 73 серед іншого встановлює перелік відомостей, розголошення яких може призвести до обізнаності противника про дії Збройних Сил України та інших складових сил оборони, негативно вплинути на хід виконання завдань за призначенням під час дії правового режиму воєнного стану. Зазначені у наказі відомості (інформація) є інформацією з обмеженим доступом, яка підпадає під дію Зводу відомостей, що становлять державну таємницю, поширення яких строго заборонено законом.
Держава самостійно встановлює перелік відомостей (особливо у період війни), на який не розповсюджується конституційне право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію.
Щодо інших відомостей, які не обмежує закон та держава, то навіть під час воєнного стану діють положення Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Однак є поодинокі випадки, коли державні органи відмовляють у доступі до публічної інформації, помилково мотивуючи відмову режимом «воєнного стану».
Така відмова вважається неправомірною, особливо якщо запити на публічну інформацію стосуються життєвоважливих питань, наприклад: наявності ліків в комунальних лікарнях та аптеках, ліжкомісць, продуктових питань, питань безпеки та інфраструктурного забезпечення (вода, електроенергія, тепло) тощо.
Вважаємо за потрібне нагадати, що ч. 2. ст. 20 закону встановлює особливий термін розгляду запитів, відповідь яких має бути надана не пізніше 48 годин з дня отримання, якщо запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, щодо стану довкілля, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних подій, що сталися або можуть статись і загрожують безпеці громадян.
А згідно ст. 6 закону інформація з обмеженим доступом має надаватися розпорядником інформації, якщо він правомірно оприлюднив її раніше.
Інформація з обмеженим доступом має надаватися розпорядником інформації, якщо немає законних підстав для обмеження у доступі до такої інформації, які існували раніше.
Не може бути обмежено доступ до інформації про складання, розгляд і затвердження бюджетів, кошторисів розпорядників бюджетних коштів та плани використання бюджетних коштів одержувачів бюджетних коштів, а також їх виконання за розписами, бюджетними програмами та видатками (крім таємних видатків відповідно до статті 31 Бюджетного кодексу України), взяття розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів бюджетних зобов’язань або здійснення розпорядження бюджетними коштами у будь-який інший спосіб, планування, формування, здійснення та виконання закупівлі товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти, у тому числі оборонних закупівель (крім випадків, якщо окрема інформація про закупівлі товарів, робіт і послуг становить державну таємницю відповідно до Закону України "Про державну таємницю"), володіння, користування чи розпорядження державним, комунальним майном, у тому числі до копій відповідних документів, умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримали ці кошти або майно (крім випадків, передбачених частиною другою статті 23 Закону України "Про основи національного спротиву"). Не може бути також обмежено доступ до інформації про наявність у фізичних осіб податкового боргу. Не підлягає обмеженню також доступ до інформації про стан і результати перевірок та службових розслідувань фактів порушень, допущених у сферах діяльності, зазначених у цій частині. Доступ до зазначеної інформації забезпечується розпорядниками інформації відповідно до положень статті 5 цього Закону.
Не належить до інформації з обмеженим доступом інформація про структуру, принципи формування та розмір оплати праці, винагороди, додаткового блага керівника, заступника керівника юридичної особи публічного права, керівника, заступника керівника, члена наглядової ради державного чи комунального підприємства або державної чи комунальної організації, що має на меті одержання прибутку, особи, яка постійно або тимчасово обіймає посаду члена виконавчого органу чи входить до складу наглядової ради господарського товариства, у статутному капіталі якого більше 50 відсотків акцій (часток, паїв) прямо чи опосередковано належать державі та/або територіальній громаді.
Обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої необмежений.
Звертаю Вашу увагу, що у випадку ненадання відповіді на запит або надання неповної інформації, буду змушена звертатись за захистом свого права до Уповноваженого з прав людини та до суду.
Відповідь на запит прошу залишити тут https://dostup.pravda.com.ua.
Відповідно до статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», прошу надати відповідь протягом 5 робочих дні з дня отримання запиту.
Звертаємо увагу, що інформація за запитом має надаватись безкоштовно (у тому числі й в обсязі більшому за 10 сторінок), якщо вона надається в електронному вигляді (Постанова Великої Палати Верховного Суду по справі № 9901/119/21 від 17 лютого 2022 року).
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до
публічної інформації» прошу надати наступну інформацію (наступні
документи):
1) Кількість коштів виділених вашою радою на придбання квадрокоптерів, дронів, автомобілей для ЗСУ після відкритого воєнного нападу Росії на Україну, що почався в четвер о 3:40 24 лютого 2022 року. 2) кількість коштів виділених вашою радою на ремонт адміністративних будівель вашої ради після відкритого воєнного нападу Росії на Україну, що почався в четвер о 3:40 24 лютого 2022 року. 3) перелік посадових осіб які працюють у вашій міській раді за прізвищем та ім'ям, посадою які після відкритого воєнного нападу Росії на Україну, що почався в четвер о 3:40 24 лютого 2022 року отримують премію 100% і більше.

Іванка Коновалець
Голова громадського осередку
STOP – КОНТРОЛЬ

Чорноморська міська рада

1 Attachment



Доброго дня!

Направляємо проміжну відповідь про продовження строку розгляду запиту до
20 робочих днів, вкладені файли підписано кваліфікованим електронним
підписом.

Иванка – это самозванка, такой ГО не существует. Сидит девочка, придумала,
что она Голова и отвлекает людей запросами с ошибками. 

Чорноморська міська рада

1 Attachment

Це повідомлення згенеровано системою електронного документообігу.
Відповідь прохання надсилати в залежності від змісту повідомлення.