Законодавчі підстави у ЛПЗ відхилення від норм наказу 1452/735 від 09.11.15

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Констятин Мацько, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Констятин Мацько

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1. Інформацію про діючі (чи нові)
законодавчі підстави у працівників медичних установ відхилення від норм наказу 1452/735 від 09.11.15, коли при здійсненні ними перевірки водіїв на рівень алкогольного сп'яніння з використанням технічних засобів ваші працівники, оформлюючи висновок в графі про цифру в проміле рівня сп'яніння не вказують цифру проте пишуть, що водій знаходиться в стані сп'яніння;

2. Якщо дії працівників медичних установ, шо описані у п. 1 незаконні і таких законодавчих підстав не існує, додатково прошу надати інформацію про порядок притягнення та міри покарання для медпрацівників, що допускають таку самодіяльність;

3. Інформацію чи обов'язково до акту медичного огляду (форма додаток 3 наказу 1452/735) , що додається до висновку (форма додаток 4 наказу 1452/735) додавати оригінал чи копії роздруківок застосованих технічних засобів (на підставі яких норм необов'язково) і який термін зберігаються в мед.установах роздруківки, акти, висновки після здійснення перевірки водіїв.

Примітка: прошу Вас надати розгорнуту і обгрунтовану відповідь з огляду на значний громадський інтерес до таких правовідносин і з огляду великої кількості порушень працівниками медичних установ конституційних прав громадян.

З повагою,

Констятин Мацько

Констятин Мацько

Доброго дня!

Я прошу надати відповідь на мій запит та не демонструвати публічно порушення Закону. У разі ненадання залишаю право для подальших дій та захисту своїх прав шляхом ініціювання притягнення керівника до адміністративної відповідальності, публічного розголосу та залучення Омбудсмана в порядку захисту права на доступ до інформації!

З повагою,

Констятин Мацько