Заява про порушення Законодавства

Доброго дня!

ПОВТОРЮЄМО, поставлені питання:

Згідно відповіді Державної фіскальної служби України №14459/10/15-32-04-21 від 08.10.2018 р. Для повноцінного оподаткування, місцева рада повинна прийняти Перелік спеціальних земельних ділянок відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів, в якому обовязково повинні бути зазначені:
1. Місцезнаходження(адреса)
2. Загальна площа
3. Технічне облаштування
4. Кількість місць для паркування
5. Перелік осіб які уповноважені організовувати та проводити даний вид діяльності на даній ділянці.

Зі всіх відповідей від Державних установ ствержується, що обєктом оподаткування є саме - ЗЕМЕЛЬНА ДІЛЯНКА!!!

Згідно діючого законодавства України, для знаходження - місцезнаходження ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЛЯНКИ повинен бути - кадастровий номер, або поштова адреса, що присвоєна будовам(місцьвиконкомом), які є на цій земельній ділянці.

Одеська міська рада прийняла рішення №5286-УІ від 27.08.2014 року «Про затвердження переліку спеціальних земельних ділянок, відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування(САМЕ ПАРКУВАННЯ, а не довготермінової стоянки) транспортних засобів на території міста Одеси»(надалі - Перелік)

В цьому Переліку, відсутні:
- Адреси та кадастрові номери(ті як би адреси, що там написані відносяться до інших будов та споруд), чим вводять усіх жителів міста, податкові та інші служби в оману.
- відсутній список організації які проваджують діяльность із забезпечення паркування транспортних засобів та довготермінової постановки транспортних засобів(стоянки)

Враховуючи вищезазначене, під одною і тою же адресою може бути декілька обєктів, що дозволяє Одеській міській раді приховувати кількість податків та коштів, що повинні зайти до бюджету, та є приводом корупції.

Постають питання:

1) Як у м.Одеса, Державними службами України встановлюються місцезнаходження місць для паркування та довготермінової постановки транспортних засобів(стоянки) за відсутності кадастрових номерів та поштових адрес(будов) земельних ділянок?
2) Як у м.Одеса, Державними службами України встановлюються організації які проваджують діяльность із забезпечення паркування транспортних засобів та довготермінової постановки транспортних засобів(стоянки), за відсутності вказання на них у рішеннях місцевої ради?

З повагою,

Игорь

public, Генеральна Прокуратура України

1 Attachment

КП "Одестранспарксервис",

1 Attachment

[ Email has no body, please see attachments ]

Доброго дня!

Як, що Ви не в змозі, читати, та для особливо
розумово обдарованих запитували:

1) НАДАТИ ДОВІДКИ про присвоєння АДРЕС, згідно ПЕРЕЛІКУ?
2) НАДАТИ кадастрові номери земельних ділянок згідно Переліку?
3) Надати список організації які проваджують діяльность із забезпечення паркування транспортних засобів та довготермінової постановки транспортних засобів(стоянки), згідно Переліку?

На цей час відповідь - відсутня!!!

З повагою,

Игорь

Игорь залишив коментар ()

Доброго дня!

Як, що Ви не в змозі, читати, та для особливо
розумово обдарованих запитували:

1) НАДАТИ ДОВІДКИ про присвоєння АДРЕС, згідно ПЕРЕЛІКУ?
2) НАДАТИ кадастрові номери земельних ділянок згідно Переліку?
3) Надати список організації які проваджують діяльность із забезпечення паркування транспортних засобів та довготермінової постановки транспортних засобів(стоянки), згідно Переліку?

На цей час відповідь - відсутня!!!

З повагою,

Игорь

Игорь залишив коментар ()

Доброго дня!

Згідно направленої Вами до нас відповіді, від КП "Одестранспарксервіс", 30-Ф/05-16 від 29.03.2019 р. хочеться запитати про професійну підготовку співробітників Прокуратури.
Дуже не приємно, коли, співробітників, такого вельмишановного органу, рахують за дурників.

Пояснюємо:
Є кадастрова карта України — з цілком відкритими даними про земельні ділянки.
Згідно законодавства - ЗУ "Про державний земельний кадастр" та постанову 1051,

Координати поворотних точок земельної ділянки виконують виключно сертифіковані інженери-землевпорядники, що зазначені у Державному реєстру інженерів-геодезистів, для виконання зазначених робіт.

Кожна точка земної поверхні має свої широту, довготу і висоту. За допомогою спеціальних приладів можна як визначити координати будь-якої точки на поверхні Землі, так і винести в натуру одну або іншу точку, маючи її координати. По цим даним відбувається встановлення меж земельної ділянки.

Самостійно визначити координати поворотних точок земельної ділянки власник не може. Він зобов’язаний отримати згоду сусідів щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі. По завершенні процесу вони підпишуть акт про згоду з встановленими межами.

Межі земельної ділянки проходять між кутовими точками. Кожна з цих точок має свої координати. Ці дані геодезіст розробляє в програмі Excel, формує файл, який потім переноситься в тахеометр. Прилад встановлюється на земельній ділянці, і за допомогою супутникового оболаднання визначаються його координати. За допомогою відбивача встановлюється положення кожної кутової точки.
Поворотні точки закріплюються спеціально розробленими межовими знаками.

Відповідний підхід знайшов відображення у постанові Кабінету Міністрів України від 08.12.2010 № 1117 «Про ідентифікацію об'єктів нерухомого майна для державної реєстрації прав на них».

От же згідно Закону "Про Державний земельний кадастр" - Стаття 34. Кадастровий план земельної ділянки Одеська міська рада повинна була зробити кадастровий план земельної ділянки, та внести його до державного земельного кадастру.
Це саме підтвержує ст.79 Земельного законодавства.

Враховуючи відповідь, та вищезазначене, нами і запитувалось - НАДАТИ КАДАСТРОВІ НОМЕРИ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК ЗГІДНО ПЕРЕЛІКУ!!!

Так звані Схеми на які робе наголос Одеська міська рада, не зазначені в жодному діючому законодавстві, от же нам цікаво, зі ссилкою на законодавство, звідки вони взагалі це взяли?

Також особливо зазначимо, що:
Згідно відповіді Державної фіскальної служби України №14459/10/15-32-04-21 від 08.10.2018 р. Для повноцінного оподаткування, місцева рада повинна прийняти Перелік спеціальних земельних ділянок відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів, в якому обовязково повинні бути зазначені:
1. Місцезнаходження(адреса)
2. Загальна площа
3. Технічне облаштування
4. Кількість місць для паркування
5. Перелік осіб які уповноважені організовувати та проводити даний вид діяльності на даній ділянці.

Враховуючи, що так зване КП "Одестранспарксервіс", самостійно не єксплатує жодної земельної ділянки, на балансі в нього крім основних засобів за адресою: вул.Ак.Глушка, 16, взагалі відсутне майно, земельні ділянки йому не передавалися, то згідно Законодавства, Одеська міська рада, повинна в вишезазначений Перелік, внести:
осіб які уповноважені організовувати та проводити даний вид діяльності саме на даній ділянці, та які на цей час їх і єксплотують!!

Враховуючи вищезазначене, під одною і тою же вигаданою адресою може бути декілька обєктів, що дозволяє Одеській міській раді приховувати кількість податків та коштів, що повинні зайти до бюджету, та є КОРРУПЦІЙНИМИ ДІЯМИ.

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1) НАДАТИ ДОВІДКИ про присвоєння АДРЕС, згідно ПЕРЕЛІКУ?
2) НАДАТИ кадастрові номери земельних ділянок згідно Переліку?
3) Надати список організації які проваджують діяльность із забезпечення паркування транспортних засобів та довготермінової постановки транспортних засобів(стоянки), згідно Переліку?
4) НАДАТИ координати поворотних точок по всім земельним ділянкам, на які робе наголос КП "Одестранспарксервіс", згідно ПЕРЕЛІКУ?

З повагою,

Игорь