З А П И Т на отримання публічної інформації

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Відповідно до статті 34 Конституції України кожному гарантовано право на отримання, зберігання та поширення інформації. Гарантія права на інформацію забезпечується обов’язком органів державної влади та органів місцевого самоврядування, як розпорядників інформації, оприлюднювати інформацію, яка була отримана або створена в процесі їхньої діяльності згідно зі статтями 3, 4 14 Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Згідно зі статтею 5 Закону України «Про доступ до публічної інформації», доступ до інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на інформацію. При цьому, згідно зі статтею 19 цього самого закону, запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.
Закон України «Про доступ до публічної інформації», забороняє обмежувати доступ до інформації про розпорядження бюджетними коштами. Розпорядження бюджетними коштами включає здійснення витрат з державного чи місцевого бюджету. Заробітна плата та інші виплати (премії, матеріальна допомога тощо) посадовим та службовим особам є витратами з бюджету.
Закон України «Про засади запобігання та протидії корупції», також забороняє відносити до інформації з обмеженим доступом відомості про розміри та види оплати праці зазначених осіб.
Закон України «Про оплату праці» дозволяє надавати відомості про оплату праці іншим особам, коли це передбачено законодавством.

Отже, інформація про заробітну плату, премії, матеріальну допомогу, будь-які інші виплати з державного чи місцевого бюджету працівнику державного органу або органу місцевого самоврядування не є конфіденційною, не може бути обмежена в доступі та підлягає наданню відповіді на запит.

Зважаючи на вищенаведене, відповідно до статей 5, 6, 13 Закон України «Про доступ до публічної інформації», статей 5, 6 Закону України «Про інформацію»

П Р О Ш У:
1. Надати інформацію про структуру та штатний розпис апарату управління Кремінської міської ради;

2. Надати інформацію про посадові інструкції, графіки роботи та розмір заробітної плати помісячно за 2017 рік із зазначенням складових заробітної плати (оклад, надбавки, премії тощо) таких посадових осіб:
- міського голови,
- секретаря міської ради,
- заступників міського голови,
- керуючого справами виконкому,
- начальників та заступників начальників виконавчих органів Кремінської міської ради (відділів, секторів, управлінь, служб тощо),
- начальників та заступників начальників державних органів влади Кремінської міської ради (Державної податкової інспекції, Пенсійного фонду України, Міського центру зайнятості, Центру надання адміністративних послуг, управління Держгеокадастру, управління захисту економіки тощо) в Луганській області;

3. Надати інформацію про підстави нарахування та виплати особам, зазначених в п.2, звернення, премій із наданням копій розпоряджень на підставі яких ці нарахування здійснювались;

4. Надати інформацію у вигляді довідки (бажано за формою П.І. та по Б. посадової особи – місяць за який сплачувалась премія – вид робіт/досягнень/результат роботи за наслідками яких особу було премійовано), за які конкретні види робіт, результат робіт та особистості досягнення осіб зазначених в п.2 звернення їм нараховувалась премія.

Відповідно до статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», прошу надати відповідь протягом 5 робочих днів з дня отримання запиту.

Формою одержання інформації мною визначено – в електронному вигляді.
Згідно ч.2 ст.7 Закону України «Про інформацію», ніхто не може обмежувати права особи у виборі форм і джерел одержання інформації, за винятком випадків, передбачених законом. За таких умов виставлення рахунку за надання інформації, яка запитується в електронній формі є неправомірною відмовою.

Наголошую, що відмова надати публічну інформацію, яка є відкритою у доступі, є порушенням Закону «Про доступ до публічної інформації». Створення штучних перепон є не тільки порушенням Закону України «Про доступ до публічної інформації», а й може свідчити про корупційну складову (ст.45, 60 Закону України «Про запобігання корупції»).
Звертаю Вашу увагу, що у випадку ненадання відповіді на запит або надання неповної інформації, буду змушений звертатись за захистом свого права на інформацію до суду або вимагати притягнення Вас до адміністративної відповідальності за статтею 212-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Закон України «Про засади державної антикорупційної політики в Україні на 2014-2017 роки» наполягає на тому, що «…ефективний доступ до інформації, якою володіють органи публічної влади, інші суб’єкти, є важливою передумовою для запобігання корупції, виявлення та припинення корупційних діянь.

Особливе значення має інформація, яка становить суспільний інтерес, а саме –
відомості про використання бюджетних коштів, розпорядження державним або комунальним майном, особисті доходи, майно, видатки та зобов’язання фінансового характеру публічних службовців.

Ст.29 Закону України «Про інформацію» містить невичерпний перелік ознак суспільно важливої інформації. Серед якої є й:
- «інформація, що свідчить про можливість порушення прав людини, введення громадськості в оману … та інші негативні наслідки діяльності (бездіяльності) фізичних або юридичних осіб, тощо».

Доступ до інформації є необхідним інструментом для проведення журналістських розслідувань, стимулювання громадянської активності в антикорупційній сфері (підрозділ «Доступ до інформації» Розділу 3. «Запобігання корупції»):
- «забезпечує реалізацію конституційних прав, основоположних свобод і обов’язків, серед яких і Стаття 38 Конституції України: Громадяни мають право брати участь в управлінні державними справами…»

Також пропоную ознайомитись –https://dostup.pravda.com.ua/news/public...

Саме такою суспільно важливою є інформація, що міститься у запитуваній інформації, яка буде використана для громадського контролю з метою запобігання корупції.

З метою економії бюджетних коштів прошу відповідь поштою не надсилати. Відповідь на запит та відскановані копії запитуваних документів прошу викласти на сайті https://dostup.pravda.com.ua

З повагою до Вас,
Кошель Сергій Володимирович
Регіональний координатор
в Луганській та Донецькій областях в NGO Centre UA

Адреса: м. Сєвєродонецьк, вул. Курчатова, 7,
+38 093 576 15 52
https://www.facebook.com/profile.php?id=...

Кремінська_міська_рада, Кремінська міська рада

2 Attachments

УКРАЇНА
КРЕМІНСЬКА МІСЬКА РАДА
ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

пр-т Дружби, 13, м. Кремінна, Луганської області, 92905
E-mail: [email address]
http://www.kremrada.gov.ua
тел. (06454)2-16-40, факс (06454) 2-16-44

Регіональному координатору
NGO Centre UA в Луганській та Донецькій областях
Кошелю Сергію Володимировичу

У відповідь на Ваш інформаційний запит від 23.01.2018 року надаємо
наступну інформацію:
Структура, штатний розпис та загальна чисельність апарату ради та її
виконавчих органів затверджені рішенням сесії Кремінської міської ради
від 25 жовтня 2017 року за № 26/4 та від 21 грудня 2017 року за №28/20.
Структура апарату ради та її виконавчих органів та штатний розпис
виконавчих органів Кремінської міської ради за ТПКВКМБ / ТКВКБМС 0150
«Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне
забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті
ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад» додаються.
Посадові та функціональні обов’язки міського голови, секретаря ради,
першого заступника, заступника міського голови з фінансово-економічних
питань, керуючого справами, начальника відділу адміністративних послуг,
земельного відділу, відділу житлово-комунального господарства та
будівництва, планово-фінансового відділу, відділу з військового обліку,
завідувача сектору інвестиційної політики визначені та затверджені у
відповідності до Закону України «Про службу в органах місцевого
самоврядування», Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»
інших нормативно - правових актів, що регулюють діяльність органів
місцевого самоврядування.
Графік роботи виконавчих органів Кремінської міської ради затверджено
Регламентом виконавчого комітету Кремінської міської ради - з 08-00 до
17-00 з понеділка по четвер, з 08-00 до 16-00 – в п’ятницю, перерва - з
12-00 по 12-45. Відділ адміністративних послуг – щоденно з 08-00 до
17-00 з понеділка по четвер, з 08-00 до 16-00 – в п’ятницю без перерви.
Складові заробітної плати міському голові, секретарю ради, першому
заступнику, заступнику з фінансово-економічних питань, керуючий справами
визначені у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від
09.03.2008 року №268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці
працівників органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та
інших органів» (зі змінами) та затверджені рішенням сесії Кремінської
міської ради, а саме премія, надбавка за високі досягнення у праці,
надбавка за розробку проектів нормативно – правових актів у відсотках до
посадового окладу. Посадовий оклад міському голові, секретарю ради,
першому заступнику, заступнику з фінансово-економічних питань, керуючий
справами затверджено рішенням сесії Кремінської міської ради (штатний
розпис додається).
Начальникам структурних підрозділів, а саме начальнику відділу
адміністративних послуг, земельного відділу, відділу
житлово-комунального господарства та будівництва, планово-фінансового
відділу, відділу з військового обліку, завідувачу сектору інвестиційної
політики, посадовий оклад затверджено рішенням сесії Кремінської міської
ради (штатний розпис додається). Складові заробітної плати, такі як
премія, надбавка за високі досягнення у праці, надбавка за розробку
проектів нормативно – правових актів, встановлюються розпорядженням
міського голови у відсотках до посадового окладу в межах затвердженого
фонду оплати праці на відповідний бюджетний період за ТПКВКМБ / ТКВКБМС
0150 «Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне
забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті
ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад».
Відповідно до затвердженої мережі Кремінської міської ради, підвідомчих
державних органів (Державної податкової інспекції, Пенсійного фонду,
Центру зайнятості тощо) у Кремінській міській раді немає.

Головний спеціаліст з юридичних питань А. Г. Редя

Кремінська_міська_рада, Кремінська міська рада

1 Attachment

Штатний розпис.