З А П И Т на отримання публічної інформації

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Відповідно до статті 34 Конституції України кожному гарантовано право на отримання, зберігання та поширення інформації. Гарантія права на інформацію забезпечується обов’язком органів державної влади та органів місцевого самоврядування, як розпорядників інформації, оприлюднювати інформацію, яка була отримана або створена в процесі їхньої діяльності згідно зі статтями 3, 4 14 Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Згідно зі статтею 5 Закону України «Про доступ до публічної інформації», доступ до інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на інформацію. При цьому, згідно зі статтею 19 цього самого закону, запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.
Закон України «Про доступ до публічної інформації», забороняє обмежувати доступ до інформації про розпорядження бюджетними коштами. Розпорядження бюджетними коштами включає здійснення витрат з державного чи місцевого бюджету. Заробітна плата та інші виплати (премії, матеріальна допомога тощо) посадовим та службовим особам є витратами з бюджету.
Закон України «Про засади запобігання та протидії корупції», також забороняє відносити до інформації з обмеженим доступом відомості про розміри та види оплати праці зазначених осіб.
Закон України «Про оплату праці» дозволяє надавати відомості про оплату праці іншим особам, коли це передбачено законодавством.

Отже, інформація про заробітну плату, премії, матеріальну допомогу, будь-які інші виплати з державного чи місцевого бюджету працівнику державного органу або органу місцевого самоврядування не є конфіденційною, не може бути обмежена в доступі та підлягає наданню відповіді на запит.

Зважаючи на вищенаведене, відповідно до статей 5, 6, 13 Закон України «Про доступ до публічної інформації», статей 5, 6 Закону України «Про інформацію»

П Р О Ш У:
1. Надати інформацію про структуру та штатний розпис апарату управління Авдіївської міської ради;

2. Надати інформацію про посадові інструкції, графіки роботи та розмір заробітної плати помісячно за 2017 рік із зазначенням складових заробітної плати (оклад, надбавки, премії тощо) таких посадових осіб:
- міського голови,
- секретаря міської ради,
- заступників міського голови,
- керуючого справами виконкому,
- начальників та заступників начальників виконавчих органів Авдіївської міської ради (відділів, секторів, управлінь, служб тощо),
- начальників та заступників начальників державних органів влади Авдіївської міської ради (Державної податкової інспекції, Пенсійного фонду України, Міського центру зайнятості, Центр надання адміністративних послуг, управління Держгеокадастру, управління захисту економіки тощо) в Донецькій області;

3. Надати інформацію про підстави нарахування та виплати особам, зазначених в п.2, звернення, премій із наданням копій розпоряджень на підставі яких ці нарахування здійснювались;

4. Надати інформацію у вигляді довідки (бажано за формою П.І. та по Б. посадової особи – місяць за який сплачувалась премія – вид робіт/досягнень/результат роботи за наслідками яких особу було премійовано), за які конкретні види робіт, результат робіт та особистості досягнення осіб зазначених в п.2 звернення їм нараховувалась премія.

Відповідно до статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», прошу надати відповідь протягом 5 робочих днів з дня отримання запиту.

Формою одержання інформації мною визначено – в електронному вигляді.
Згідно ч.2 ст.7 Закону України «Про інформацію», ніхто не може обмежувати права особи у виборі форм і джерел одержання інформації, за винятком випадків, передбачених законом. За таких умов виставлення рахунку за надання інформації, яка запитується в електронній формі є неправомірною відмовою.

Наголошую, що відмова надати публічну інформацію, яка є відкритою у доступі, є порушенням Закону «Про доступ до публічної інформації». Створення штучних перепон є не тільки порушенням Закону України «Про доступ до публічної інформації», а й може свідчити про корупційну складову (ст.45, 60 Закону України «Про запобігання корупції»).
Звертаю Вашу увагу, що у випадку ненадання відповіді на запит або надання неповної інформації, буду змушений звертатись за захистом свого права на інформацію до суду або вимагати притягнення Вас до адміністративної відповідальності за статтею 212-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Закон України «Про засади державної антикорупційної політики в Україні на 2014-2017 роки» наполягає на тому, що «…ефективний доступ до інформації, якою володіють органи публічної влади, інші суб’єкти, є важливою передумовою для запобігання корупції, виявлення та припинення корупційних діянь.

Особливе значення має інформація, яка становить суспільний інтерес, а саме –
відомості про використання бюджетних коштів, розпорядження державним або комунальним майном, особисті доходи, майно, видатки та зобов’язання фінансового характеру публічних службовців.

Ст.29 Закону України «Про інформацію» містить невичерпний перелік ознак суспільно важливої інформації. Серед якої є й:
- «інформація, що свідчить про можливість порушення прав людини, введення громадськості в оману … та інші негативні наслідки діяльності (бездіяльності) фізичних або юридичних осіб, тощо».

Доступ до інформації є необхідним інструментом для проведення журналістських розслідувань, стимулювання громадянської активності в антикорупційній сфері (підрозділ «Доступ до інформації» Розділу 3. «Запобігання корупції»):
- «забезпечує реалізацію конституційних прав, основоположних свобод і обов’язків, серед яких і Стаття 38 Конституції України: Громадяни мають право брати участь в управлінні державними справами…»

Також пропоную ознайомитись –https://dostup.pravda.com.ua/news/public....

Саме такою суспільно важливою є інформація, що міститься у запитуваній інформації, яка буде використана для громадського контролю з метою запобігання корупції.

З метою економії бюджетних коштів прошу відповідь поштою не надсилати. Відповідь на запит та від скановані копії запитуваних документів прошу викласти на сайті https://dostup.pravda.com.ua

З повагою до Вас,
Кошель Сергій Володимирович
Регіональний координатор
в Луганській та Донецькій областях в NGO Centre UA

Адреса: м. Сєвєродонецьк, вул. Курчатова, 7,
+38 093 576 15 52
https://www.facebook.com/profile.php?id=...

Від: Публічна інформація
Авдіївcький міськвиконком

23 січня 2018 р. о 10:40 Сергей
<[1][FOI #30393 email]> написав:

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної
інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із
запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації,
прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Відповідно до статті 34 Конституції України кожному гарантовано право на
отримання, зберігання та поширення інформації. Гарантія права на
інформацію забезпечується обов’язком органів державної влади та органів
місцевого самоврядування,  як розпорядників інформації, оприлюднювати
інформацію, яка була отримана або створена в процесі їхньої діяльності
згідно зі статтями 3, 4 14 Закону України «Про доступ до публічної
інформації».
Згідно зі статтею 5 Закону України «Про доступ до публічної інформації»,
доступ до інформації забезпечується шляхом надання інформації за
запитами на інформацію. При цьому, згідно зі статтею 19 цього самого
закону, запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із
запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація його
особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.
Закон України «Про доступ до публічної інформації», забороняє обмежувати
доступ до інформації про розпорядження бюджетними коштами. Розпорядження
бюджетними коштами включає здійснення витрат з державного чи місцевого
бюджету. Заробітна плата та інші виплати (премії, матеріальна допомога
тощо) посадовим та службовим особам є витратами з бюджету.
Закон України «Про засади запобігання та протидії корупції», також
забороняє відносити до інформації з обмеженим доступом відомості про
розміри та види оплати праці зазначених осіб.
Закон України «Про оплату праці» дозволяє надавати відомості про оплату
праці іншим особам, коли це передбачено законодавством.

Отже, інформація про заробітну плату, премії, матеріальну допомогу,
будь-які інші виплати з державного чи місцевого бюджету працівнику
державного органу або органу місцевого самоврядування не є
конфіденційною, не може бути обмежена в доступі та підлягає наданню
відповіді на запит.

Зважаючи на вищенаведене, відповідно до статей  5, 6, 13 Закон України
«Про доступ до публічної інформації», статей 5, 6 Закону України «Про
інформацію»

П Р О Ш У:
1.      Надати інформацію про структуру та штатний розпис апарату
управління Авдіївської міської ради;

2.      Надати інформацію про посадові інструкції,  графіки роботи та
розмір заробітної плати помісячно за 2017 рік із зазначенням складових
заробітної плати (оклад, надбавки, премії тощо) таких посадових осіб:
- міського голови,
- секретаря міської ради,
- заступників міського голови,
- керуючого справами виконкому,
- начальників та заступників начальників виконавчих органів Авдіївської
міської ради (відділів, секторів, управлінь, служб тощо),
- начальників та заступників начальників державних органів влади
Авдіївської міської ради (Державної податкової інспекції, Пенсійного
фонду України, Міського центру зайнятості, Центр надання
адміністративних послуг, управління Держгеокадастру, управління захисту
економіки тощо) в Донецькій області;

3.      Надати інформацію про підстави нарахування та виплати особам,
зазначених в п.2, звернення, премій із наданням копій розпоряджень на
підставі яких ці нарахування здійснювались;

4.      Надати інформацію у вигляді довідки (бажано за формою П.І. та
по  Б. посадової особи – місяць за який сплачувалась премія – вид
робіт/досягнень/результат роботи за наслідками яких особу було
премійовано), за які конкретні види робіт, результат робіт та
особистості досягнення осіб зазначених в п.2 звернення їм нараховувалась
премія.

Відповідно до статті 20 Закону України «Про доступ до публічної
інформації», прошу надати відповідь протягом 5 робочих днів з дня
отримання запиту.

Формою одержання інформації мною визначено  –  в  електронному вигляді.
Згідно ч.2 ст.7 Закону України «Про інформацію», ніхто не може
обмежувати права особи у виборі форм і джерел одержання інформації, за
винятком випадків, передбачених законом. За таких умов виставлення
рахунку за надання інформації, яка запитується в електронній формі є
неправомірною відмовою.

Наголошую, що відмова надати публічну інформацію, яка є відкритою у
доступі, є порушенням Закону «Про доступ до публічної інформації».
Створення штучних перепон є не тільки порушенням Закону України «Про
доступ до публічної інформації», а й може свідчити про корупційну
складову (ст.45, 60 Закону України «Про запобігання корупції»).
        Звертаю Вашу увагу, що у випадку ненадання відповіді на запит
або надання неповної інформації, буду змушений звертатись за захистом
свого права на інформацію до суду або вимагати притягнення Вас до
адміністративної відповідальності за статтею 212-3 Кодексу України про
адміністративні правопорушення.

Закон України «Про засади державної антикорупційної політики в Україні
на 2014-2017 роки» наполягає на тому, що «…ефективний доступ до
інформації, якою володіють органи публічної влади, інші суб’єкти, є
важливою передумовою для запобігання корупції, виявлення та припинення
корупційних діянь.

Особливе значення має інформація, яка становить суспільний інтерес, а
саме –
відомості про використання бюджетних коштів, розпорядження державним або
комунальним майном, особисті доходи, майно, видатки та зобов’язання
фінансового характеру публічних службовців.

Ст.29 Закону України «Про інформацію» містить невичерпний перелік ознак
суспільно важливої інформації. Серед якої є й:
- «інформація, що свідчить про можливість порушення прав людини,
введення громадськості в оману … та інші негативні наслідки діяльності
(бездіяльності) фізичних або юридичних осіб, тощо».

Доступ до інформації є необхідним інструментом для проведення
журналістських розслідувань, стимулювання громадянської активності в
антикорупційній сфері (підрозділ «Доступ до інформації» Розділу 3.
«Запобігання корупції»):
-       «забезпечує реалізацію конституційних прав, основоположних
свобод і обов’язків, серед яких і Стаття 38 Конституції України:
Громадяни мають право брати участь в управлінні державними справами…»

Також пропоную ознайомитись
–[2]https://dostup.pravda.com.ua/news/public....

Саме такою суспільно важливою є інформація, що міститься у запитуваній
інформації, яка буде використана для громадського контролю з метою
запобігання  корупції.

З метою економії бюджетних коштів прошу відповідь поштою не надсилати.
Відповідь на запит та від скановані копії запитуваних документів прошу
викласти на сайті [3]https://dostup.pravda.com.ua

З повагою до Вас,
Кошель Сергій Володимирович
Регіональний координатор
в Луганській та Донецькій областях в NGO Centre UA

Адреса: м. Сєвєродонецьк, вул. Курчатова, 7,
+38 093 576 15 52
[4]https://www.facebook.com/profile.php?id=...

  Прошу надати відповідь у визначений законом термін електронною поштою.
-------------------------------------------------------------------
Це повідомлення було надіслане через сайт "Доступ до Правди",
призначення якого - надання можливості громадянам надсилати запити про
публічну інформацію з подальшою публікацією цих запитів та відповідей на
них
-------------------------------------------------------------------

References

Visible links
1. mailto:[FOI #30393 email]
2. https://dostup.pravda.com.ua/
3. https://dostup.pravda.com.ua/
4. https://www.facebook.com/

Посилання