Вх №13/2019 Щодо роботи КП "Благоустрій міста"

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Єськова Оксана, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію:

1. Відносно якої кількості тимчасових споруд Виконавчим комітетом Дніпровської міської ради протягом 2017-2018 років приймалось рішення про демонтаж?

2. Скільки тимчасових споруд було демонтовано на підставі Рішення Виконавчого комітета Дніпровської міської ради протягом 2017 - 2018 років?

3. Скільки договорів про використання об'єктів благоустрою міста не за їх цільовим призначенням подовжено протягом 2018 року?

4. Яку кількість коштів в бюджет міста було перераховано КП "Благоустрій міста" в 2017 - 2018 роках?

5. Чи дотувалось КП "Благоустрій міста" з бюджету міста в 2017-2018 роках? Якщо так, то коли і скільки? Рішенням яких сесій це було затверджено?

З повагою,

член ГО "Самозахист підприємців"
Марія Самітова

Від: Інспекція з питань благоустрою міста

Посилання

Від: kpdmr

Про розгляд інформаційного запиту № 37/419

Посилання