Витяг з ЄРДР

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Тетяна Чайковска, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

У цього запиту дуже багато відповідей, тому вони розміщені на кількох сторінках:

Тетяна Чайковска

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Лінійний відділ на станції Київ-Пасажирський національної поліції України на Південно-Західній залізниці
Адреса: 01032, м.Київ, вул. Симона Петлюри, 21-а
(044) 465-16-02, 465-16-08
ЗАПИТ
22.06.2021 р. мною було подано заяву про кримінальне правопорушення за фактом крадіжки в поїзді 144(Ворохта-Київ) грошових коштів в сумі 8000 грн (номіналом по 500 грн). Проте досі мені не було надано жодної відповіді щодо реєстрації моєї заяви про злочин.
Згідно ст. 56 Кримінального процесуального кодексу України потерпілий має право отримувати від уповноваженого органу, до якого він подав заяву, документ, що підтверджує її прийняття і реєстрацію.Відповідно до ст. 214 КПК Слідчий, прокурор невідкладно, але не пізніше 24 годин після подання заяви, повідомлення про вчинене кримінальне правопорушення або після самостійного виявлення ним з будь-якого джерела обставин, що можуть свідчити про вчинення кримінального правопорушення, зобов'язаний внести відповідні відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань та розпочати розслідування.
На підставі вищезазначеного та керуючись положеннями ст.ст. 56, 214 Кримінального процесуального кодексу України,
ПРОШУ ВАС:
Повідомити мені:
1. Чи зареєстрована в ЄРДР подана мною заява ? Повідомити мені, в чиєму провадженні вона знаходиться, ПІБ та контакти слідчого в цьому провадженні, номер в ЄРДР ?. Надати копію витягу з ЄРДР.
2. Чи визнано мене потерпілим в провадженні?
3. Які слідчі дії були проведені під час досудового розслідування кримінального провадження?
4. Якщо моя заява про вчинене кримінальне правопорушення не зареєстрована, то внести зазначені відомості до ЄРДР.
З повагою,

Тетяна Чайковска

Сервіс автоматизованої обробки та контролю вхідної кореспонденції, Національна Поліція

-- відповідь пишіть над цим рядком --

Доброго дня, Тетяна Чайковска!

Створен запит #815598 до Сервіс вхідної електронної кореспонденції НПУ .

Ви можете [1]подивитися прогрес цієї заявки онлайн .

--------------------------------------------------------------------------

Цей лист згенеровано автоматично системою.
Не відповідайте на нього.

References

Visible links
1. https://ticket.np.gov.ua/view.php?auth=o...

Сервіс автоматизованої обробки та контролю вхідної кореспонденції, Національна Поліція

-- відповідь пишіть над цим рядком --

Доброго дня, Тетяна Чайковска

На ваше звернення #815598 надана відповідь:

Шановний Тетяна Чайковска!

Ваше звернення передано адресату.
У подальшому просимо звертатися у канцелярію адресата.
Номер телефону канцелярії адресата
+380 (44) 465-16-37

[1]Перейти для ознайомлення з відповіддю.

--------------------------------------------------------------------------

Цей лист згенеровано автоматично системою.
Не відповідайте на нього.

References

Visible links
1. https://ticket.np.gov.ua/view.php?auth=o...

Сервіс автоматизованої обробки та контролю вхідної кореспонденції, Національна Поліція

Доброго дня, Тетяна Чайковска!

Створен запит #289965 до Сервіс вхідної електронної кореспонденції НПУ .

Ви можете [1]подивитися прогрес цієї заявки онлайн .

--------------------------------------------------------------------------

Цей лист згенеровано автоматично системою.
Не відповідайте на нього.

References

Visible links
1. https://ticket.np.gov.ua/view.php?auth=o...

Сервіс автоматизованої обробки та контролю вхідної кореспонденції, Національна Поліція

-- відповідь пишіть над цим рядком --

Доброго дня, Тетяна Чайковска

На ваше звернення #289965 надана відповідь:

Шановний Тетяна Чайковска!

Ваше звернення передано адресату.
У подальшому просимо звертатися у канцелярію адресата.
Номер телефону канцелярії адресата.

[1]Перейти для ознайомлення з відповіддю.

--------------------------------------------------------------------------

Цей лист згенеровано автоматично системою.
Не відповідайте на нього.

References

Visible links
1. https://ticket.np.gov.ua/view.php?auth=o...

Тетяна Чайковска

Доброго дня!

Прошу направити копію витягу , я в канцеліряю не можу дозвонитись !

З повагою,

Тетяна Чайковска

Сервіс автоматизованої обробки та контролю вхідної кореспонденції, Національна Поліція

-- відповідь пишіть над цим рядком --

Доброго дня, Тетяна Чайковска!

Створен запит #882862 до Сервіс вхідної електронної кореспонденції НПУ .

Ви можете [1]подивитися прогрес цієї заявки онлайн .

--------------------------------------------------------------------------

Цей лист згенеровано автоматично системою.
Не відповідайте на нього.

References

Visible links
1. https://ticket.np.gov.ua/view.php?auth=o...

Сервіс автоматизованої обробки та контролю вхідної кореспонденції, Національна Поліція

-- відповідь пишіть над цим рядком --

Доброго дня, Тетяна Чайковска

На ваше звернення #882862 надана відповідь:

Інформуємо, що Ваше звернення оформлене без дотримання вимогстатті 5
Закону України Про звернення громадян» (далі – Закон), у зв’язку з чим
пропонуємо Вам оформити звернення відповідно до вимог вказаної статті
Закону, та надіслати його до Національної поліції України на електронну
поштову адресу: [1][email address] або поштову адресу: вул.
Богомольця, 10, м. Київ, 01601, чи викласти його за допомогою засобів
телефонного зв’язку через телефонну гарячу лінію» Національної поліції
України (0-800-50-0202), для розгляду в межах компетенції поліції.

Відповідно до статті 5 Закону звернення може бути усним чи письмовим. Усне
звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою
засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні
гарячі лінії» та записується (реєструється) посадовою особою.

Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до
відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу,
повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове
звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет,
засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

Відповідно, електронне звернення є різновидом письмового.

Згідно з указаним положенням Закону, у зверненні має бути зазначено
прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено
сутьпитання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із
зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено
електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь,
або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного
цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Як вбачається з вимог статті 5 Закону, електронне звернення має
відповідати всім вимогам письмового звернення.

Таким чином, електронне звернення має містити підпис заявника у будь-якій
формі, крім електронного цифрового підпису.

Необхідність наявності в електронних зверненнях підпису громадян, яке може
бути виготовлене за допомогою оргтехніки у вигляді сканованої копії чи
фотокопії зазначено в листі представника Уповноваженого Верховної Ради
України з прав людини від 02.09.2016 № 2.1794/1683-16-107 та Секретаріату
Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини від 29.09.2016№
2/13-К273895.16-1/23-42 та ухвали Львівського апеляційного
адміністративного суду від 12.07.2017 № 876/6255/17.

Одночасно звертаємо увагу, що відповідно до статті 124 Конституції України
правосуддя в Україні здійснюють виключно суди.

Статею 129--1 Конституції України визначено, що Суд ухвалює рішення іменем
України. Судове рішення є обов’язковим до виконання.

З метою забезпечення однакового та правильного застосування судами
законодавства, що встановлює гарантії незалежності судової влади, Пленум
Верховного суду України постановою від 13.06.2007 № 8 (далі – Постанова
Пленуму) надав роз’яснення.

Так, пунктом 10 Постанови Пленуму визначено, що відповідно дочастини
п’ятої статті 124 Конституції України судові рішення є обов'язковими до
виконання на всій території України і тому вважаються законними,докивони
не скасовані в апеляційному чи касаційному порядку або не
переглянутікомпетентним судом в іншому порядку, визначеному
процесуальнимзаконом, в межах провадження справи, в якій вони ухвалені.

Разом з тим інформуємо, що статтею 12 Закону України Про звернення
громадян» передбачено, що дія цього Закону не поширюється на порядок
розгляду заяв і скарг громадян, встановлений кримінальним процесуальним,
цивільно-процесуальним, трудовим законодавством, законодавством про захист
економічної конкуренції, законами України Про судоустрій і статус суддів»
та Про доступ до судових рішень», Кодексом адміністративного судочинства
України, законами України Про засади запобігання і протидії корупції», Про
виконавче провадження».

У разі наявної інформації про вчинення кримінального чи адміністративного
правопорушення чи настання іншої події, яка потребує негайного реагування
поліції Ви можете також звернутися на телефонну спецлінію поліції 102»,
функціонування якої забезпечено цілодобово або безпосередньо звернутися до
найближчого територіального органу поліції (у тому числі його структурних(
відокремлених) підрозділів).

[2]Перейти для ознайомлення з відповіддю.

--------------------------------------------------------------------------

Цей лист згенеровано автоматично системою.
Не відповідайте на нього.

References

Visible links
1. mailto:[email address]
2. https://ticket.np.gov.ua/view.php?auth=o...