Витяг з ЄРДР

У цього запиту дуже багато відповідей, тому вони розміщені на кількох сторінках:

ЗАЯВА

15.02.2021 працівниками Департаменту кіберполіції були направлені матеріали ЄО №1370 від 15.02.2021 для внесення відомостей вказаних у електронному зверненні до Єдиного реєстру досудових розслідувань.
Щодо відкриття кримінального впровадження, рішення має прийматися у Оболонському УП ГУНП в м. Києві.

Відповідно до вимог ст.60 КПК України, заявник має право отримувати витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань. Відповідно до вимог ст. 214 КПК України, слідчий зобов’язаний через 24 години з моменту внесення відомостей надати заявнику витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань.

Станом на момент написання даної заяви (24.02.20201) жодних повідомлень я досі не отримав.

У зв’язку з вищевикладеним, керуючись вимогами ст.ст. 60, 214 КПК України та ст.ст. 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» України, -

ПРОШУ:
1. Надіслати мені витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо відкриття кримінального провадження за ектронною та поштовою адресами, вказаними у даній заяві
2. Якщо моя заява про вчинене кримінальне правопорушення не зареєстрована, то внести зазначені відомості до ЄРДР.

Електрона адреса: [email address]
Поштова адреса: 04213, м. Київ, пр. Героїв Сталінграду 36.

Заявник:
Маруженко Денис Борисович

З повагою,

Денис

Доброго дня!

Так и не отримав відповідь на рахунок Витягу з ЄРДР, прошу надіслати інформацію.

З повагою,

Денис

Сервіс автоматизованої обробки та контролю вхідної кореспонденції, Національна Поліція

-- відповідь пишіть над цим рядком --

Доброго дня, Денис!

Створен запит #653963 до Сервіс вхідної електронної кореспонденції НПУ .

Ви можете [1]подивитися прогрес цієї заявки онлайн .

--------------------------------------------------------------------------

Цей лист згенеровано автоматично системою.
Не відповідайте на нього.

References

Visible links
1. https://ticket.np.gov.ua/view.php?auth=o...

Сервіс автоматизованої обробки та контролю вхідної кореспонденції, Національна Поліція

-- відповідь пишіть над цим рядком --

Доброго дня, Денис

На ваше звернення #653963 надана відповідь:

Шановний(а) Денис!

Інформуємо, що публічна інформація – це відображена та задокументована
будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана
або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх
обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у
володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної
інформації, визначених цим Законом.

Відповідно до вимог Закону України Про доступ до публічної інформації»
запит має містити:
1) ім'я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної
пошти, а також номер засобу зв'язку, якщо такий є;
(Відповідно до статті 28 Цивільного кодексу України ім'я фізичної особи,
яка є громадянином України, складається із прізвища, власного імені та по
батькові, якщо інше не випливає із закону або звичаю національної меншини,
до якої вона належить».)
2) загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа,
щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
3) підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.

Зразок форми для запиту ви можете [1]отримати тут.

[2]Перейти для ознайомлення з відповіддю.

--------------------------------------------------------------------------

Цей лист згенеровано автоматично системою.
Не відповідайте на нього.

References

Visible links
1. http://www.npu.gov.ua/uk/publish/article...
2. https://ticket.np.gov.ua/view.php?auth=o...

Сервіс автоматизованої обробки та контролю вхідної кореспонденції, Національна Поліція

Доброго дня, Денис!

Створен запит #253142 до Сервіс вхідної електронної кореспонденції НПУ .

Ви можете [1]подивитися прогрес цієї заявки онлайн .

--------------------------------------------------------------------------

Цей лист згенеровано автоматично системою.
Не відповідайте на нього.

References

Visible links
1. https://ticket.np.gov.ua/view.php?auth=o...

Сервіс автоматизованої обробки та контролю вхідної кореспонденції, Національна Поліція

-- відповідь пишіть над цим рядком --

Доброго дня, Денис

На ваше звернення #253142 надана відповідь:

Шановний Денис!

Ваше звернення передано на розгляд керівництву Національної поліції
України.

[1]Перейти для ознайомлення з відповіддю.

--------------------------------------------------------------------------

Цей лист згенеровано автоматично системою.
Не відповідайте на нього.

References

Visible links
1. https://ticket.np.gov.ua/view.php?auth=o...

Сервіс автоматизованої обробки та контролю вхідної кореспонденції, Національна Поліція

Доброго дня, Денис!

Створен запит #945095 до Сервіс вхідної електронної кореспонденції НПУ .

Ви можете [1]подивитися прогрес цієї заявки онлайн .

--------------------------------------------------------------------------

Цей лист згенеровано автоматично системою.
Не відповідайте на нього.

References

Visible links
1. https://ticket.np.gov.ua/view.php?auth=o...

Сервіс автоматизованої обробки та контролю вхідної кореспонденції, Національна Поліція

-- відповідь пишіть над цим рядком --

Доброго дня, Денис

На ваше звернення #945095 надана відповідь:

Шановний Денис!

Ваше звернення передано на розгляд керівництву Національної поліції
України.

[1]Перейти для ознайомлення з відповіддю.

--------------------------------------------------------------------------

Цей лист згенеровано автоматично системою.
Не відповідайте на нього.

References

Visible links
1. https://ticket.np.gov.ua/view.php?auth=o...

Сервіс автоматизованої обробки та контролю вхідної кореспонденції, Національна Поліція

1 Attachment

-- відповідь пишіть над цим рядком --

Доброго дня, Денис

На ваше звернення #945095 надана відповідь:

направлено відповідь

[1]Перейти для ознайомлення з відповіддю.

--------------------------------------------------------------------------

Цей лист згенеровано автоматично системою.
Не відповідайте на нього.

References

Visible links
1. https://ticket.np.gov.ua/view.php?auth=o...

Сервіс автоматизованої обробки та контролю вхідної кореспонденції, Національна Поліція

Доброго дня, Денис!

Створен запит #678843 до Сервіс вхідної електронної кореспонденції НПУ .

Ви можете [1]подивитися прогрес цієї заявки онлайн .

--------------------------------------------------------------------------

Цей лист згенеровано автоматично системою.
Не відповідайте на нього.

References

Visible links
1. https://ticket.np.gov.ua/view.php?auth=o...

Сервіс автоматизованої обробки та контролю вхідної кореспонденції, Національна Поліція

-- відповідь пишіть над цим рядком --

Доброго дня, Денис

На ваше звернення #678843 надана відповідь:

Шановний Денис!

Ваше звернення передано на розгляд керівництву Національної поліції
України.

[1]Перейти для ознайомлення з відповіддю.

--------------------------------------------------------------------------

Цей лист згенеровано автоматично системою.
Не відповідайте на нього.

References

Visible links
1. https://ticket.np.gov.ua/view.php?auth=o...

Сервіс автоматизованої обробки та контролю вхідної кореспонденції, Національна Поліція

Доброго дня, Денис!

Створен запит #845150 до Сервіс вхідної електронної кореспонденції НПУ .

Ви можете [1]подивитися прогрес цієї заявки онлайн .

--------------------------------------------------------------------------

Цей лист згенеровано автоматично системою.
Не відповідайте на нього.

References

Visible links
1. https://ticket.np.gov.ua/view.php?auth=o...