Виплата за поранення учаснику АТО

Оксана Чубик

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1) чи можливе перерахування одноразової грошової допомоги за поранення учаснику АТО, якщо буде встановлено, що МСЕК надало не вірну інформацію стосовно відсотку втрати працездатності за поранення?

2) чи правильно, що МСЕК, відбулося після сплину 9 місяців після поранення учасника АТО, для встановлення відсотку втрати працездатності за поранення, в зв'язку з тим, що внаслідок поранення проходили медичне стаціонарне лікування і не було фактичної можливості (ніхто не направляв) на МСЕК? Як можна говорити про об'єктивність такого МСЕК?

3)Якщо після поранення учасник АТО, був демобілізований, але визнаний придатним до служби і відразу уклав контракт, але з часом під час проходження служби стан здоров'я погіршився і визнаний ВЛК обмежено придатним, то в такому випадку чи передбачено перерахування одноразової грошової виплати за поранення, яка була нарахавана раніше?

З повагою,

Оксана Чубик

Publishinfo, Кабінет Міністрів України

О. ЧУБИК
[FOI #18980 email]
Шановна пані Оксано!

За результатами опрацювання Вашого листа від 09.03.2017, що надійшов до Секретаріату Кабінету Міністрів електронною поштою, в межах компетенції повідомляємо.
Статтею 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон) публічна інформація – відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, яка була отримана або створена у процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Частиною п’ятою статті 19 Закону визначено, що запит на інформацію має містити загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо.
Згідно з частиною другою статті 2 Закону цей Закон не поширюється, зокрема, на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом.
Ваш лист не відповідає вимогам до запиту на інформацію, містить по суті прохання надати роз’яснення з окремих питань діяльності медико-соціальних експертних комісій та соціального захисту учасників антитерористичної операції, тому не може бути розглянутим у порядку, визначеному Законом.
Звернення розглядаються згідно із Законом України «Про звернення громадян». Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» звернення може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне). Звернення може бути усним чи письмовим.
Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні «гарячі лінії» та записується (реєструється) посадовою особою.
Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
Згідно із Законом України «Про Кабінет Міністрів України» та відповідно до § 1 Регламенту Кабінету Міністрів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів від 18.07.2007 № 950, Кабінет Міністрів є колегіальним органом, який здійснює виконавчу владу безпосередньо та через міністерства, інші центральні та місцеві органи виконавчої влади. Питання діяльності, зокрема міністерств, у Кабінеті Міністрів представляють відповідні міністри, які забезпечують формування та реалізацію державної політики у відповідній сфері.
Відповідно до Положення про Міністерство соціальної політики, затвердженого постановою Кабінету Міністрів від 17.06.2015 № 423, одним із основних завдань Мінсоцполітики є забезпечення формування та реалізації державної політики, зокрема щодо соціального захисту ветеранів війни та учасників антитерористичної операції.
Положенням про медико-соціальну експертизу, затвердженим постановою Кабінету Міністрів від 03.12.2009 № 1317, визначено, що медико-соціальну експертизу проводять медико-соціальні експертні комісії (далі – комісії), з яких утворюються в установленому порядку центри (бюро), що належать до закладів охорони здоров’я, зокрема при управліннях охорони здоров’я обласних, Київської міської держадміністрацій. Комісії перебувають у віданні Міністерства охорони здоров’я.
Ураховуючи викладене, для отримання відповідних роз’яснень пропонуємо Вам звертатися до Мінсоцполітики (вул. Еспланадна, 8/10, м. Київ, 01601) і МОЗ (вул. Грушевського, 7, м. Київ, 01601) за допомогою засобів поштового зв’язку у порядку, визначеному Законом України «Про звернення громадян», або зателефонувати на урядову «гарячу лінію» 1545 (дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безкоштовні).
Одночасно повідомляємо, що електронне звернення може бути надіслане з використанням мережі Інтернет через спеціальну форму реєстрації в системі «Електронне звернення» за адресою: http://ezvernennia.kmu.gov.ua/login_ext/.

Департамент інформації та комунікацій з громадськістю
Секретаріату Кабінету Міністрів України

показати цитоване