Виконання обов'язків тимчасово відсутнього працівника

Мирослава

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Виконання обов'язків тимчасово відсутнього працівника - це заміна працівника, відсутнього у зв'язку з хворобою, відпусткою, відрядженням та з інших причин, коли працівник поряд зі своєю основною роботою виконує обов'язки тимчасово відсутнього працівника.

Скажіть, будь ласка, якщо посадовою інструкцією працівника передбачено виконання обов'язків іншого працівника на час його відсутності, то такі обов'язки належать до його трудової функції і виконуються без необхідності видання окремого наказу та без обов'язку встановлення доплати за таке виконання?

З повагою,

Мирослава

Державна служба України з питань праці

1 Attachment

[ Email has no body, please see attachments ]