Виключення п. 37

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Игорь, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!

ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ
«КОРУПЦІЯ - СТОП»
Україна, м. Одеса, вул. Новікова 2а, буд. 42а
ЄДРПОУ:23211432

ЗАЯВА

В ході проведення громадського контролю за діяльність Одеської міської ради та її виконавчих органів на ниві ухвалення рішень та їх подальшого виконання нашою організацією виявлено численні порушення антикорупційного законодавства, зокрема на майданчиках для паркування в прибережній зоні міста.
Майданчик для платного паркування 13 станції великого фонтану привертає особливу увагу, оскільки шлагбаум для заїзду до нього та сплата коштів за паркування здійснюється на в’їзді за 400 метрів від місця безпосереднього паркування.
ГО «Корупція-Стоп» не залишилась осторонь від зазначеного, оскільки обладнання майданчика за його межами є незаконним, та звернулась до КП «Одестранспарксервіс» та виконавчих органів місцевої ради з відповідними запитами.
Відповідно до листу КП «Одестранспарксервіс» № 974/05-12 від 10.10.2018 р. земельна ділянка, яка призначена для паркування транспортних засобів площею 440 кв.м. за адресою: 13 станція Великого Фонтану, знаходиться у приватній власності, і КП «Одестранспарксервіс» не має законних підстав втручатися в господарські відносини оператора і власника. За таких обставин постає питання, якщо КП «Одестранспарксервіс» не має права втручатись во взаємовідносини двох суб’єктів господарювання, тоді на підставі чого КП «Одестранспарксервіс» укладено договір балансоутримання місць для паркування на приватній земельній ділянці та дозволено встановити контрольно-пропускний пункт на відстані від майданчика понад 400 метрів.
Департамент комунальної власності у листі №01-17/481-ЗПІ від 11.10.2018 р. повідомило, що земельна ділянка, на якій розміщується місця для паркування 13 станції Великого Фонтану знаходиться з 2007 року у приватній власності, кадастровий номер ділянки 5110136900:28:001:0024. Цільове призначення земельної ділянки – для будівництва спортивно-оздоровчого центру (3-4 поверхи). Крім того Департаментом зазначено, що земельна ділянка під майданчиком для паркування розміщена далеко від в’їзду на 13 станцію Великого Фонтану та має Фактичну адресу 12 Станція Великого Фонтану.
За таких обставин земельна ділянка майданчика для паркування, розміщена за адресою 13 станція Великого Фонтану, площею 440 кв. м., є частиною ділянки, яка є приватною власністю та не належить міській владі, а тому не може передаватись КП «Одестранспарксервіс» у користування зі зміною цільового використання майданчика під паркування.
Місця для паркування площею 440 кв.м. за адресою 13 ст. Великого Фонтану включено в п. 37додатку № 1 Київського району рішення від 27.08.2014 № 5286-VI «Про затвердження переліку спеціальних земельних ділянок, відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів на території м. Одеси, у новій редакції».
Відповідно до ст. 14.1.104. Податкового кодексу України майданчики для платного паркування - це площа території (землі), що належить на правах власності територіальній громаді або державі, на якій відповідно до рішення органу місцевого самоврядування здійснюється платне паркування транспортних засобів.
Відповідно до ст.14.1.229 Податкового кодексу України, спеціально відведені автостоянки - площа території (землі), що належить на правах власності територіальній громаді або державі, яка визначається органами місцевого самоврядування із встановленням правил щодо відповідальності за збереження транспортного засобу
За ст. 268-1 Перелік спеціальних земельних ділянок, відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів, в якому зазначаються їх місцезнаходження, загальна площа, технічне облаштування, кількість місць для паркування транспортних засобів, затверджується рішенням сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, про встановлення збору.
Оскільки майданчик для паркування 13 станції Великого Фонтану знаходиться у приватній власності, то в контексті вищенаведених положень він не може бути включеним до додатку № 1 Київського району рішення від 27.08.2014 № 5286-VI «Про затвердження переліку спеціальних земельних ділянок, відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів на території м. Одеси, у новій редакції», а укладення будь-яких договорів про паркування на даному майданчику є проявом корупції та зловживання правами з боку посадовців міської ради та її комунального підприємства.
Таким чином вимагаємо негайно вжити заходів щодо виключення п. 37 з додатку № 1 Київського району рішення від 27.08.2014 № 5286-VI «Про затвердження переліку спеціальних земельних ділянок, відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів на території м. Одеси, у новій редакції», майданчика 13 станції Великого Фонтану, площею 440 кв.м.

Голова ГО Француз І.В.

Головний департамент забезпечення доступу до публічної інформаці, Офіс Президента України

1 Attachment

Звернення громадян, Офіс Президента України

1 Attachment

Звернення громадян, Офіс Президента України

1 Attachment