Вих 35 Стостовно невиконання рішення Виконавчого комітета Дніпровської міської ради

23 січня 2018 року Виконавчий комітет Дніпровської міської ради прийняв рішення №26 стосовно демонтажу тимчасових споруд «Спрінт Кіоск» в кількості 166 торгівельних об'єктів.

З того часу пройшло вже більше ніж рік, а жодна тимчасова споруда демонтована ще не була. За інформацією, отриманою від ГоловАПУ, жодна з перелічених споруд ніколи не отримувала паспортів прив'язки, а отже всі вказані торгівельні споруди є самовільно встановленими

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, просимо надати наступну інформацію:

1.) Чи було скасовано рішення Виконавчого комітету Дніпровської міської ради №26 від 23.01.2018? Якщо так, то ким і коли?

2.)У разі дії вказаного рішення просимо пояснити, хто конкретно і з яких підстав присвоїв собі право не виконувати рішення Виконавчого комітету Дніпровської міської ради №26 від 23.01.2018.

3.) Яка була нагальна потреба приймати наступні рішення щодо демонтажу тимчасових споруд, якщо попередні рішення ще й досі не виконані?

4.)Яким чином організований контроль за виконанням прийнятих Виконавчим комітетом Дніпровської міської ради рішень?

З повагою,

Голова громадської організації
"Самозахист підприємців"
Віктор Боровинський

Доброго дня! Повторно надсилаю запит №35
23 січня 2018 року Виконавчий комітет Дніпровської міської ради прийняв рішення №26 стосовно демонтажу тимчасових споруд «Спрінт Кіоск» в кількості 166 торгівельних об'єктів.

З того часу пройшло вже більше ніж рік, а жодна тимчасова споруда демонтована ще не була. За інформацією, отриманою від ГоловАПУ, жодна з перелічених споруд ніколи не отримувала паспортів прив'язки, а отже всі вказані торгівельні споруди є самовільно встановленими

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, просимо надати наступну інформацію:

1.) Чи було скасовано рішення Виконавчого комітету Дніпровської міської ради №26 від 23.01.2018? Якщо так, то ким і коли?

2.)У разі дії вказаного рішення просимо пояснити, хто конкретно і з яких підстав присвоїв собі право не виконувати рішення Виконавчого комітету Дніпровської міської ради №26 від 23.01.2018.

3.) Яка була нагальна потреба приймати наступні рішення щодо демонтажу тимчасових споруд, якщо попередні рішення ще й досі не виконані?

4.)Яким чином організований контроль за виконанням прийнятих Виконавчим комітетом Дніпровської міської ради рішень?

З повагою,

Голова громадської організації
"Самозахист підприємців"
Віктор Боровинський

З повагою,

Єськова Оксана