Велоінфраструктура в проекті капремонту вул. Курчатова

Юрій Лозовенко

Доброго дня!

На відповіді заступника департаменту благоустрою та інфраструктури Самілика О. М. №4/2-159 від 24.04.17 (на запит №37/1326 від 18.04.17) та №Л-143/1 від 28.04.17 (на запит №ЛО-1311569 від 18.04.17) щодо врахування велоінфраструктури при капремонті вул. Курчатова, надсилаю такі пропозиції:

1) По парній стороні вулиці тротуар дійсно дуже вузький і без зміни профілю вулиці облаштувати 1-сторонню велодоріжку там наразі неможливо. Але по непарній стороні (вздовж ТЦ "Слов'янка") тротуар має ширину майже 8 м без парковки, що дозволяє облаштувати там 2-сторонню велодоріжку завширшки 2,5 м і при цьому лишається достатньо місця для пішоходів.

Пропонується провести 2-сторонню велодоріжку 2,5 м завширшки по непарній стороні, з відступом від краю парковки на 0,5...1 м (відступ від бамперів авто) від просп. Яворницького до Ярмаркового узвозу (кол. узвіз Калініна), з облаштуванням велопереїздів поруч із пішохідними переходами через вул. Курчатова буля вул. Поперечної (та щоб був зручний заїзд на цю вулицю) і біля Ярмаркового узвозу (для доступу до Автовокзалу і об'єктів поруч). Велодоріжку обладнати усіма необхідними знаками і розміткою.

2) Від узвозу Ярмаркового до просп. С. Нігояна (кол. Калініна) по непарній стороні, якщо немає можливості помістити за рахунок тротуару велодоріжку, пропонується застосувати знак 4.14 "доріжка для пішоходів і велосипедистів" і забезпечити повністю безбар'єрний прохід і проїзд тротуаром (з пониженнями по всій ширині на перетинах з проїздами, а не тільки 1 м ширини пандусу).

3) По парній стороні, від узвозу Ярмаркового до початку парку Пам'яті та Примирення (перехрестя з вул. Довільною) - облаштувати велосмугу для руху в сторону просп. Нігояна), а від вул. Довільної (виїзд з Автовокзалу) до просп. Нігояна так само застосувати знак 4.14 для спільного руху пішоходів і велосипедистів.

4) Через просп. С. Нігояна і через просп. Пушкіна з іншого боку облащтувати велопереїзди паралельно пішохідним переходам.

5) Для підвищення безпеки руху змінити конфігурацію відгалуження вул. Боброва від вул. Курчатова так, щоб вул. Боброва відходила під кутом не менше 75 градусів, а довжина ПП і велопереїзду була не більше 10-15 м замість теперішніх 60 м переходу через проїзну частину. Існуюча конфігурація перехрестя є дуже небезпечною і не відповідає вимогам ГБН В.2.3-37641918-555:2016 "Транспортні розв'язки в 1 рівні".

6) Усі примикання велодоріжок одна до одної влаштовувати з радіусом не менше 2 м за напрямком руху для зручності виконання поворотів.

Усі пропозиції нанесені на схему і надіслані на електронну пошту [email address]. Прошу перевірити пошту і розглянути пропозиції.

Сподіваюся на врахування вищевказаних пропозицій.

З повагою,

Юрій Лозовенко