Відсутність можливості придбання електронного квитка на потяг 755 Хмельницький-Київ

Доброго дня!

Глибоко обурений раптовим скасуванням з 07.03 електронного квитка на потяг №755 Хмельницький-Київ (причому, тільки відправленням з Хмельницького, тоді як у зворотньому напрямку електронний квиток діє). Давно звик здійснювати посадку до вагонів потягів, надаючи провідникам пасажирських вагонів бар-код для сканування на смартфоні. Цього ж разу, 09.03 (потяг 755К, вагон 07, місце 33), поїздка з Хмельницького до Києва не вдалась, оскільки мав в наявності тільки бланк замовлення, який через сімейні обставини не встиг обміняти в касі на проїзний документ і перед самим потягом роздурукувати його теж не вдалось через те, що на вокзалі працює тільки дві каси. Тиждень тому їхав з Хмельницького потягом 755, де у мене зісканували зі смартфона електронний квиток, цього ж разу, при рушаючому потязі провідник не допустив мене у вагон без проїзного документу. Його я не звинуваючую і ситуацію розумію, але не можу зрозуміти логічність скасування електронного квитка. Якби в даному випадку я його мав, то навіть при потязі, що відправляється, встиг би заскочити до вагона, натомість моя поїздка перенеслась на плюс одну добу, створивши безліч незручностей, в т.ч. відсутність на робочому місці протягом дня 10.03.

Враховуючи вищесказане, прошу Вас докласти максимум зусиль для того, аби повернути електронний квиток на потяг №755 Хмельницький-Київ для максимальної зручності пасажирів при користуванні послугами залізничного транспорту.

Заздалегідь вдячний.

З повагою,

Анатолій Сенюк