Відмова в обслуговуванні

Доброго дня!
Я оплатив послуги по оформленню закордонного паспорту згідно реквізитів та звернувся у відповідний відділ міграційної служби,що знаходиться в іншому місті. Там після ретельного дослідження моєї квитанції мені заявили що в графі "призничення платежу" відсутній номер саме їхнього відділення і на підставі цього в оформленні паспорту мені було відмовлено.

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1.надати правову оцінку відмови в оформленні закордонного паспорту працівниками міграційної служби України ;

2. Чи можливо і якщо можливо то яким чином відкликати платіж або відкорегувати його ?

З повагою,

Vitaliy