ВІДМОВА В АКЦЕПТІ ОФЕРТИ/ЗАБОРОНА/ВИМОГА стосовно "Проекту Закону про єдину систему відеомоніторингу стану публічної безпеки"

Користуючись основим законом Республіки Україна - Конституцією України, а саме статтями 1, 3, 5, 6, 8, 9, 19, 21, 22, 27, 28, 31, ч 1,2 ст.32, ч 1 ст.34, 40, 68.

Міжнародним пактом про громадянські і політичні права 1966 року, визначено, що кожна людина має право на вільне вираження свого погляду; це право включає свободу шукати, одержувати і поширювати будь-яку інформацію та ідеї, незалежно від державних кордонів, усно, письмово чи за допомогою друку або художніх форм вираження чи іншими способами на свій вибір (пункт 2 статті 19).

Конституційне та законодавче регулювання права на невтручання в особисте та сімейне життя узгоджується із міжнародно-правовими актами.
Так, у статті 12 Загальної декларації прав людини 1948 року встановлено, що ніхто не може зазнавати безпідставного втручання у його особисте і сімейне життя, безпідставного посягання на недоторканність його житла, таємницю його кореспонденції або на його честь і репутацію. Кожна людина має право на захист законом від такого втручання або таких посягань.

У Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року визначено, що кожен має право на повагу до свого приватного і сімейного життя, до свого житла і кореспонденції; органи державної влади не можуть втручатись у здійснення цього права, за винятком випадків, коли втручання здійснюється згідно із законом і є необхідним у демократичному суспільстві в інтересах національної та громадської безпеки чи економічного добробуту країни, для запобігання заворушенням чи злочинам, для захисту здоров’я чи моралі або для захисту прав і свобод інших осіб (стаття 8).

Парламентська Асамблея Ради Європи в Резолюції № 1165 зазначила, що право кожної людини на приватність і право на свободу вираження поглядів є основою демократичного суспільства; ці права не є абсолютними і не мають ієрархічного характеру, оскільки мають однакову цінність (пункт 11). Виходячи з цього право на приватність, закріплене у статті 8 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року, повинне захищати приватне життя особи не лише від втручання влади, а й від подібних дій з боку інших осіб чи інститутів, зокрема засобів масової інформації (пункт 12 Резолюції № 1165).

Пункт 2 статті 29 Загальної декларації прав людини 1948 року, в яких зазначено, що при здійсненні своїх прав і свобод кожна людина повинна зазнавати тільки таких обмежень, які встановлені законом виключно з метою забезпечення належного визнання і поваги прав і свобод інших та забезпечення справедливих вимог моралі, громадського порядку і загального добробуту в демократичному суспільстві.

Міжнародним пактом про громадянські і політичні права 1966 року встановлено, що ніхто не повинен зазнавати свавільного чи незаконного втручання в його особисте і сімейне життя, свавільних чи незаконних посягань на недоторканність його житла або таємницю його кореспонденції чи незаконних посягань на його честь і репутацію (пункт 1 статті 17).

"Проект Закону про єдину систему відеомоніторингу стану публічної безпеки" це ніщо інше, як доказ у державній зраді проти ініціаторів законопроекту, тому що збільшення кількості та об'єднання 50000 тисяч камер відеоспостереження з записом звуку це не лише порушення прав людини - це повний відеоконтроль та аудіоконтроль території України, захищений доступ до якого неможливо забеспечити на 100%!!! В умовах існуючої війни, яку до сих пір всупереч Конституції України продовжують називати "Військовий стан", це - підігравання ворогу і здача національних інтересів, державна зрада! В умовах того, що контроль за камерами буде здійснювати юридична особа приватного права в умовах тотальної корупції, розвинених хакерських технологій 2024 року - ворог безперешкодно буде мати змогу за допомогою доступу до вищевказаних камер не тільки планувати, а й корегувати ракетні удари тощо... Я, МужЧина :Роман, який діє через правовий статус Людина з повним збереженням прав і свобод, на підставі ст.ст 3,5 Конституції України, підпорядковую та зобов'язую ВЕРХОВНУ РАДУ УКРАЇНИ, негайно звернутися з офіційним листом до Служби Безпеки України (СБУ), стосовно ініціювання початку розлідування даного факту державної зради! Сповістити мене не пізніше 5-ти календарних днів, засобами поштового зв'язку, про виконання зобов'язання та про початок розслідування!

Я, МужЧина :Роман, який діє через правовий статус Людина з повним збереженням прав і свобод - офіційно заявляю і наголошую на тому, що:
1. В акцепті оферти стосовно законопроекту №11031 і всіх подальших оферт від ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ - відмовлено! Без акцепту! Довіра втрачена!
2. 17.01.2024 вами було отримано, надісланий мною Вих. лист: ЗПВ№07.16 I.24 на 6 аркушах, в якому вас було повідомлено про зміну правовідносин та про правовий статус мій і членів моєї сім'ї! Дякую вам за те, що акцептували вищезазначений лист, разом з його умовами своєю мовчазною згодою, не зважаючи на те, що ви перенаправили його на "КИЇВСЬКУ МІСЬКУ ВІЙСЬКОВУ АДМІНІСТРАЦІЮ" (у разі її утворення)!
3. Забороняю, всім без винятку, вважати мене і членів моєї сім'ї - фізичними особами, особами, персонами, товаром, річчю, ресурсом, порушувати нашу свідому волю, стежити на нами, знімати на фото та відеотехніку, записувати наші голоси, оцифровувати наші обличчя, будь-яким чиноном знімати наші біометричні дані, сканувати, збирати, зберігати, передавати, обробляти, використовувати, розпоряджатися будь-якими нашими особистими даними, що належать мені і членам моєї сім'ї від народження, які можуть ідентифікувати нас без нашої згоди.
4. Я забороняю всім, без винятку, у будь-який спосіб зазіхати на моє життя і життя членів моєї сім'ї, нашу недоторканність, проводити будь-які експеременти над нами, створювати несприятливі для нас умови життя, впливати будь-яким негативним чином на нас, примушувати нас будь до чого проти нашої свідомої волі, нав'язувати нам те, що ми не бажаємо и не приймаємо, порушувати наші права і свободи дані нам від народження і прописані у Загальній декларації прав людини, Конвенції про права Людини та основних свобод, Міжнародного пакту про громадянські та політичні права та інших міжнародних договорах, у яких проголошено та захищено права людини та народів.

Зобов'язую та підпорядковую уповноважену особу на державній службі, яка має ранг, надати відповідь в електронному вигляді, створити і підписати копію відповіді на цей лист та разом з копією вищезазначеного листа до СБУ, направити мені на поштову адресу для листування, яка зберігається в базі Апарату Верховної Ради України.
Так, як правосуб'єктність людини і громадянина починаються із встановлення Власного імені, по батькові та за іменем роду, ВИМАГАЮ застосовувати, щодо Автора, у разі письмового звернення в листах, на конвертах та визначенні цивільного та правового статусу у будь-яких документах згідно § 49 Українського правопису саме у такому порядку: Роман Федорович Прокопенко.

©:Роман
Залишаю за собою всі майнові та інші права. Без шкоди та упередження. Без акцепта. Без обороту на мене. Без обороту на власність. Без регресу. По боргах і зобов'язаннях персони не відповідаю.

ЗАПИТ ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, Верховна Рада України

Відповідно до Положення про порядок роботи з документами у Верховній Раді України, затвердженого розпорядженням Голови Верховної Ради України від 08.02.2021 р. № 19:
1. Приймання службової кореспонденції, що надходить до Верховної Ради України, у тому числі до її органів та Апарату, народних депутатів України здійснюється структурним підрозділом з документального забезпечення засобами поштового зв'язку та/або через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади (далі – СЕВ ОВВ).
2. Звернення у паперовій формі подаються до Верховної Ради України:
1) засобами поштового зв’язку;
2) безпосередньо на особистому прийомі у приймальні Верховної Ради України;
3) через уповноважену особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства;
4) через скриньку "Для звернень громадян", розміщену у приймальні Верховної Ради України за адресою вул. Банкова, 6-8.
Звернення в електронній формі (далі – електронне звернення), надіслане на адресу Верховної Ради України, приймається централізовано структурним підрозділом з питань звернень громадян шляхом заповнення громадянином електронної форми на веб-порталі "Електронний кабінет громадянина" офіційного веб-сайту Верховної Ради України (режим доступу: https://itd.rada.gov.ua/idsrv/).
Застосування кваліфікованого електронного підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Електронне звернення без кваліфікованого електронного підпису надсилається у вигляді сканованого або фотографованого письмового звернення з підписом заявника із зазначенням дати.
3. Запит на інформацію подається на вибір запитувача в усній або письмовій формі (засобами поштового зв’язку, факсом, телефоном, електронною поштою (централізовано на єдину електронну адресу запитів на інформацію Апарату [Верховна Рада України request email]), шляхом заповнення електронної форми запиту на інформацію в "Електронному кабінеті громадянина" офіційного веб-сайту Верховної Ради України, через СЕВ ОВВ).

Апарат Верховної Ради України

показати цитоване