Вакцинація

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Симонова Тетяна Михайлівна, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Симонова Тетяна Михайлівна

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1. Чи є вакцинація від коронавірусної хвороби COVID-19 обов’язковою в Україні?
Адже про добровільну згоду йдеться в «ДОРОЖНІЙ КАРТІ з впровадження вакцини від гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 і проведення масової вакцинації у відповідь на пандемію COVID-19 в Україні у 2021 - 2022 роках» (затверджена наказом Міністерства охорони здоров'я України від 24 грудня 2020 року № 3018): розділ «Мета та цілі впровадження вакцини від коронавірусної хвороби COVID-19»: вакцинація від коронавірусної хвороби COVID-19 в Україні буде добровільною для усіх груп населення та професійних груп.

Крім того, у резолюції ПАРЄ від 27.01.2021 №2361 (2021) «Вакцини проти COVID-19: етичні, правові та практичні міркування», асамблея закликала держави-члени забезпечити, щоб ніхто не піддавався дискримінації за те, що не пройшов вакцинації. Більш того, цей документ зобов’язує інформувати громадян про те, що вакцинація не є обов’язковою, що ніхто не може зазнавати політичного, соціального чи іншого тиску для проходження вакцинації.

2. Чи правомірно примушувати громадня вакцинуватися від коронавірусної хвороби COVID-19 та/або притягати їх до відповідальності за відмову вакцинуватися від цієї хвороби?

3. Чи можуть громадяни України, працівники приватних підприємств бути відсторонені від роботи, позбавлені премій та надбавок у разі відмови від вакцинації від коронавірусної хвороби COVID-19? Якщо так, то відповідно до якого документа?
Адже, відповідно до статті 2-1 Кодексу законів про працю України будь-яка дискримінація у сфері праці, пряме або непряме обмеження прав працівників залежно, зокрема, від стану здоров’я, не допускається.
Крім того, Конституція, Кодекс законів про працю України, Закони України мають вищу юридичну силу, ніж наказ МОЗ (зокрема, від 04.10.2021 № 2153, при прийнятті якого було порушено процедуру: не було погоджень з усіх структур, недостатній час перебування на обговоренні).
Буду вдячна за відповіді.

З повагою,

Симонова Тетяна Михайлівна

Public Health Department MOH,

1 Attachment

--
З повагою
Директорат громадського здоров'я  та профілактики захворюваності МОЗ
України

Public Health Department MOH,

1 Attachment

--
З повагою
Директорат громадського здоров'я  та профілактики захворюваності МОЗ
України