В черговий раз щодо штатного розпису та даних.

Олександр Андрєєв

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1.Штатний розпис ради станом на 31.01.2017р.
2.Штатний розпис установ, засновником яких є рада , станом на 31.01.2017 року.
3.Дані щодо осіб ради , та осіб установ, засновником яких є рада ,на яких поширюється дія ст.3 З.У. «Про запобігання корупції» та які в період з 01.01.2017 р. по 31.03.2017 року включно повинні подати електронні декларації (враховуючи осіб,які звільнилися та/або звільнені) . Дані прошу надати в наступному форматі : Прізвище, Ім'я , По батькові (за наявності), Займана посада (або посада, на яку претендує як кандидат), Місце роботи або проходження служби (або місце майбутньої роботи чи проходження служби для кандидатів).

Прошу надати відповідь на запит у встановлений законом строк.Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» відповідь на інформаційний запит має бути надано не пізніше 5 робочих днів з дня отримання запиту. У разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження.З.У."Про доступ до публічної інформації"
Стаття 22. Відмова та відстрочка в задоволенні запиту на інформацію
2.Відповідь розпорядника інформації про те, що інформація може бути одержана запитувачем із загальнодоступних джерел, або відповідь не по суті запиту вважається неправомірною відмовою в наданні інформації.
В разі ненадання або надання неповної інформації, бездіяльність розпорядника буде оскаржено відповідно до статті 23 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» до суду або Омбудсмана.
За порушення Закону «Про доступ до публічної інформації» передбачено адміністративну відповідальність у вигляді штрафу у розмірі від 425 до 850 грн (25-50 НМДГ).

Щодо зміни адреси електронної пошти органу місцевого самоврядування.Через сайт “Доступ до правди” запити надсилаються на адреси електронної пошти розпорядників , які знаходяться в офіційному документі “Електронний довідник «Україна. Адміністративно-територіальний устрій» “ на офіційному сайті Верховної Ради України”.Згідно З.У. “Про доступ до публічної інформації” у запитувачів відсутній обов’язок відшукувати додаткові дані (змінені поштові адреси,змінені номери телефонів,змінені зміни адреси електронної пошти) та обов’язок звертатися з запитом на будь-яку іншу адресу,окрім тих,що є в офіційному доступі.
Враховуючи вищенаведене,повідомлення розпорядника до офісу Омбудсмена щодо ненадходження запиту і,відповідно,не внесення запиту до журналів обліку вхідної кореспонденції,є доказом факту підробки службової документації з боку посадових осіб органу місцевого самоврядування.

В одночас,якщо діяльність посадових осіб органу місцевого самоврядування - розпорядника публічної інформації,направлена на незаконне привласнення коштів місцевого та державного бюджетів,приховування протиправної діяльності,та посадові особи розпорядника здійснюють дії ,направлені на посягання на територіальну цілісність та недоторканість держави,розпорядник може в черговий раз не надавити відповідь на запит.В цьому випадку ненадання відповіді на запит за принципом “мовчазної згоди” буде вважатися підтвердженням протиправної діяльності посадових осіб організації-розпорядника публічної інформації.

З метою економії бюджетних коштів ,прошу відповідь поштою не надсилати,відповідь на запит та відскановані копії запитуваних документів прошу викласти на сайті https://dostup.pravda.com.ua .

З повагою,
Андрєєв Олександр Вікторович ,
керівник РГО «Кремінський центр правової інформації,консультації та допомоги «КОЛОХОРТ»,
ЄДРПОУ 38817298 ,
+380509388236