Тендер на розробку ТЕО впровадження високошвидкісного руху

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Сергій, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

На підставі повідомлення на офіційному сайті Міністерства Інфраструктури України про розробку ТЕО на впровадження високошвідкісного сполучення в Україні, вказано нижче: (https://mtu.gov.ua/news/29498.html)
Запит:
Чи проводився тендер (конкурс) на дану роботу серед проектних організацій в Україні? Якщо проводився, то які проектні організації приймали участь? Чи буде розрахунок за виконану роботу з Італійцями виконан згідно наших нормативних документів (ДБН,ДСТУ, тощо)?

З повагою,

Сергій

Дегтяр Роман Алексеевич, Міністерство інфраструктури України

1 Attachment

Dmytro залишив коментар ()

До відома працівників міністерства: в Україні діють принаймні два великихи ВНЗ, які готують фахівців проектування залізниць.
Дніпровський національний університет залізничного транспорту: 10 000 студентів, 650 викладачів, 300 професорів, 50 докторів наук.
Український державний університет залізночного транспорту (Харків):
13 200 студентів, 551 викладач, 274 професорів, 41 доктор наук.
Також в Україні є багато проектних організацій з великим досвідом.
В 2005 році я особисто отримав диплом фахівця за фахом інженер-проектувальник колії та кольйного господарства, у 2007 році я отримав ступінь магістра і захистив магістрську роботу на тему швидкісний рух, в 2007-2008 роках розробляв проекти швидкісного руху для переобладнання існуючих колій до Євро 2012, взагалі на тому глобальному проекті працівники галузі здобули чималого досвіду.
Я знаю не меньше 20 фахівців з досвідом не меньшим, а той більшим за мій, які володіють сучасним программним забезпеченням в сфері проектування залізниць. Чому ж кличете італійців?
Працівники мінінфраструктури у відповіді на запити стверджують, що в Україні відсутній досвід запровадження швідкісного сполучення. Зважаючи на вищезазначені факти, можу запевнити, що відповідь мінінфраструктури, то некомпетентна маячня і знищення існиючих інженерних ресурсів країни.