Статус жертви насильства, як особи із інвалідністю 2 групи зв'язку із психічним захворбваннями позасудовому порядку.Розмір отриманих з бюджету коштів.

Юрій Литвиненко

Доброго дня!

Загальна інформація:
08.08.2021 року, я Литвиненко Ю.М. особа із інвалідністю 2 групи, безстроково зв'язку із психічним захворюванням зазнав прямої дискримінації за ознакою інвалідності, соціального статусу, знущань та принижень, що враховуючи те, що я особа із особливими потребами сприйнято мною як катування.
Загалом, із 2020 року в місті Дніпро прямо дискримінують осіб із інвалідністю, особливими потребами за ознакою соціального статусу, інвалідністю тощо.
Правопорушення вчиняються на Центральному автовокзалі міста Дніпро, Приватним акціонерним товариством Дніпропетровське обласне підприємство автобусних станцій ( приватизоване в 2020 році) при пособництві/бездіяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, місцевого управління Національної поліції України в Дніпро тощо.
При предявленні пенсійного посвідчення встановленого зразка в касі автобусної станції надають безкоштовний квиток на приміський маршрут виключно за пенсійним посвідченням в якому відсутня відмітка про інвалідність. Особам із пенсійним посвідченням в якому зазначено що це особа із інвалідністю І та ІІ групи інвалідності, а це і діти з особливими потребами, особи із психічним захворбваннями тощо, в грубій формі відмовляють на такий безкоштовний проїзд в транспорті приміського сполучення.
Відео, соціальних мережах.:
Discrimination against people with disabilities
https://t.co/pMiQHMmMx0
Згідно з чинним законодавством право на безкоштовний проїзд автотранспортом у приміському (!) сполученні Держава ГАРАНТУЄ певним категоріям громадян, тому числі інвалідам І та ІІ групи, нормативно-правовий акт: Закон України
«Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні»; Постанова КМУ від 16.08.94 р. № 555 «Про поширення чинності постанови Кабінету Міністрів України від 17 травня 1993 р. № 354», підстава пенсійне посвідчення встановленого зразка.
Відразу, після вчинення у відношенні мене прямої дискримінації за ознакою особи із інвалідністю (відео) мною було було викликано поліцію та повідомлено на гарячу лінію Дніпропетровської обласної державної адміністрації про вчинення правопорушення із проханням припинити правопорушення та захистити мої права особи із особливими потребами та забезпечити проїзд до місця виконання свої Інвидуальної програми реабілітації і соціалізації інваліда. Коли до автовокзалу прибув наряд поліції ГУ НПУ в Дніпропетровській області припинити правопорушення відмовились, бо з їх слів не знають, що таке "чинні постанови Кабінету Міністрів України", а про Закон України Про запобігання і протидії дискримінації в Україні, взагалі не чули - просто морально та психологічно знущалися. На мою вимогу скласти протокол правопорушення і відібрати пояснення в порушників-працваників автовокзалу - відмовились. І оскільки я попередив, що знімаю все на камеру змушені були погодитися скласти протокол правопорушення, але для його складання затягли мене в підвальне приміщення автовокзалу (3на 3 м) і 4 години протримали мене там в 40°С спеку, складаючи протокол. Нагадаю, я особа із інвалідністю 2 групи із психічним захворюванням. Після чого,врешті-решт допомогти мені прослідкувати до місця виконання Індивідуальної програми реабілітації і соціалізації інваліда - все рівно відмовили.
Станом на 27.01.2022 року протокол правопорушення/заява про злочин (ст.161 ККУ) в ЄРДР не внесено.
Дніпропетровська обласна державна адміністрація/її департамент соцзахист, охорони здоров'я, управління транспорту та куратори із заступників голови адміністрації, на мої повідомлення на гарячу лінію, письмові звернення та скарги бездіє, пособствує і покриває ці правопорушення. Тому числі ГУ НПУ в Дніпропетровській області.
Додаткова інформація: 01.11.2021року Уповноваженою ВРУ з прав людини відкрито провадження за моїм зверненням Л-16658.3/21 від 16.09.2021 року- всі факти підтвердилися в зроблених Секретаріатом запитах відповідно до НП України, Дніпропетровської обласної державної адміністрації, Міністерства інфраструктури, Укртрансбезпеки, Міністерства соціальної політики тощо.
Із 30.09.2021 року за моїм цивільним позовом про дискримінацію, пособництво дискримінації, утиск і відшкодування моральної шкоди до ПРаТ ДОПАС та Дніпропетровська обласна державна адміністрація Кіровським судом м.Дніпропетровська розглядається справа №203/41111/21, 4 місяці і розгляд по-суті ще не почався.
Всі згадані міністерства у відповідь на мої звернення щодо допомоги і захисту від дискримінації і знущання наді мною - телефоном повідомляють що то, не іх повноваження, а в Міністерстві соцполітики керівник експертної групи соціального захисту осіб із інвалідністю, навіть відверто розсміявся після викладених мною обставин дискримінації, знущань (аудиозапис) - йому здалося це дуже смішним.
В Міністерстві охорони здоров'я звернення зареєстроване - ГЛ-6977, але вони теж телефон повідомили, що то, їх не стосується, а виконання положень Конвенції про захист прав інвалідів, взагалі не чули, порадили - йди де інде..

Згідно переліку в додатку
до розпорядження Кабінету Міністрів України від 7 квітня 2021 р. № 285-р визначено
центральні органі виконавчої влади, відповідальні за виконання положень Конвенції про права осіб з інвалідністю, зокрема:

Стаття 10 “Право на життя” - МОЗ, Мін’юст, інші центральні органи виконавчої влади відповідно до компетенції
Стаття 17 “Захист особистої цілісності” - Мін’юст, МОЗ, інші центральні органи виконавчої влади відповідно до компетенції
Стаття 18 “Свобода пересування та громадянство” - Мін’юст, МОЗ, Мінрегіон, Мінінфраструктури, інші центральні органи виконавчої влади
Стаття 19 “Самостійний спосіб життя й залучення до місцевої спільноти” - Мінсоцполітики, МОН, МОЗ, Мін’юст, Мінрегіон, Мінінфраструктури
Стаття 20 “Індивідуальна мобільність” - Мінсоцполітики, МОЗ
Стаття 23 “Повага до дому та сім’ї” - Мінсоцполітики, МОН, МОЗ, Мін’юст
Стаття 25 “Здоров’я” - МОЗ, інші центральні органи виконавчої влади відповідно до компетенції
Стаття 26 “Абілітація та реабілітація” - Мінсоцполітики, МОЗ, Мінмолодьспорт, інші центральні органи виконавчої влади відповідно до компетенції
Стаття 33 “Національне виконання та моніторинг” - Мінсоцполітики, МОЗ, інші центральні органи виконавчої влади відповідно до компетенції.
Про системні грубі порушення вимог національного законодавства України у відношенні мене , як особи із особливими потребами зв'язку із психічним захворюваням, напевно , не варто і згадувати - Міністкрство охорони здоров'я України про це добре знає, а факти підтверджено документально.

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1) Нащву міністерства, інший державний орган до якого я можу звернутися як особа із інвалідністю 2 групи зв'язку із психічним захворбванням щоб отримати в позасудовому порядку статус жертви/потерпілого від насильства як особа із інвалідністю із психічним захворюванням (не плутати із жертвами нацистських переслідувань, хоча обставини схожі, жертвою домашнього насильства, торгівлі людьми), оскільки, в доступі до правосуддя мені умисно перешкоджають користуючись тим, що я особа із особливими потребами, зокрема, всудовому порядку в кримінальному провадженні у відношенні посадових осіб причетних до обмеження моїх прав і свобод за ознакою інвалідності, соціального статусу тощо - це неможливо, із таким рівнем корупції в Україні. МОЗ плювати на таких осіб із особливими потребами тощо

2) Надати інформацію про розмір коштів з державного бюджету в період 2017-2022р.р виділених з держбюджету МОЗ іншим органам і підпорядкованим структурам на виконання постанови КМУ щодо виконання положень Конвенції про захист прав інвалідів за напрямками, утримання службовців директоратів/управлінь/відділів міністерства. Іх навчання з вказаних напрямків.

3) Окремо, прошу надати інформацію щодо розміру отриманої МОЗ міжнародної допомоги в період 2017-2022р.р. на виконання міжнародних програм в сфері захисту і дотримання прав людини, доступу до правосуддя, кримінальній юстиції. Навчання посадовців за вказаними напрямками, включно із коштами на закордонні відрядження, проведення круглих тематичних столів та фуршетів.

Готовий надати міністру МОЗ України Ляшко, Держсекретарю міністерства, особисто, будь-яку додаткову фактологісну інформацію.к.т.098-462-76-75 (мені так зручно, як особі із особливими потребами )

З повагою,

Юрій Литвиненко

Юрій Литвиненко

Доброго дня!
Повідомлення.

Розпорядник інформації має надати відповідь на запит (надісланий 28.01.2022) на інформацію не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.

Зазначаємо, запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя особи особи із інвалідністю 2 групи, безстроково, в зв'язку із психічним захворюванням, а події, що сталися/пряма сегрегація осіб із особливими потребами за ознакою інвалідності, пособництво дискримінації посадових осіб органу державної влади (Дніпропетровська обласна адміністрація) і поліції загрожують безпеці громадян із особливими потребами, відтак відповідь має бути надана не пізніше 48 годин з дня отримання запиту.

За таких обставин і підстав, заявляємо:
Клопотання про термінове опрацювання запиту.
Крім того, просимо Міністерство охорони здоров'я, його посодовиз осіб вчинити відповідні акти реагування/повідомлення уповноважену особу в сфері протидії корупції та вжити термінових заходів в передбачений законом порядку щодо фактів дискримінаційних корупційних правопорушень (злочину,ч.ч.2, 3 ст.ст. 161, 363 КК України) які МОЗ, його посадовим особам стали відомі із описової частини запиту.

З повагою,

Юрій Литвиненко

Юрій Литвиненко

Доброго дня!

Міністру Міністерства охорони здоров'я КМ України
Ляшко В.
Звертаю Увагу: посадові і службові особи державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, посадові особи органів місцевого самоврядування, юридичних осіб публічного права, їх структурних підрозділів у разі виявлення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення чи одержання повідомлення ! про вчинення такого правопорушення працівниками відповідних державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, юридичних осіб публічного права, їх структурних підрозділів, юридичних осіб, зазначених у частині другій статті 62 Закону України «Про запобігання корупції», ЗОБОВ'ЯЗАНІ у межах своїх повноважень ужити заходів щодо припинення такого правопорушення та НЕГАЙНО, протягом 24 годин, письмово повідомити про його вчинення спеціально уповноважений суб’єкт у сфері протидії корупції (частина шоста статті 53 Закону України «Про запобігання корупції»).

Відтак, вимагаю повідомити про дату, реєстраційний номер такого повідомлення та назву уповноваженого суб'єкта у сфері протидії корупції, т.ч. протидії дискримінації в Україні до якого Міністерство охорони здоров'я України/ посадові особи структурних підрозділів письмово звернувся про вчинення корупційного правопорушення яке посадовим особам Міністерства охорони здоров'я України повідомлено/стало відомо із загальної описової частини та .відео в Інформаційному запиті.

З повагою,

Юрій Литвиненко