Сплата орендної плати за землю (великих площ)

Захар Унич

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1. Інформацію про розмір сплаченої користувачем орендної плати за користування земельною ділянкою під кадастровим номером 6810500000:02:004:0050 до бюджету Нетішинської міської ради Хмельницької області окремо по роках за період часу з 2012-2014 роки.

2. Найменування (назва або П.І.Б) платника, користувача або його код ЄДПРОУ.

З повагою,

Захар Унич

Державна податкова служба України

1 Attachment

Захар Унич

Доброго дня!

Дякую Вам за Вашу відповідь, але, на жаль, вона є не повною.

Фізична чи юридична особа, користуючись комунальним майном, зокрема орендуючи земельну ділянку, сплачує відповідну плату, яка формує відповідний місцевий бюджет.
Статтею 6 ЗУ "Про доступ до публічної інформації" встановлено, що "не може бути обмежено доступ до інформації про розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження державним, комунальним майном, у тому числі до копій відповідних документів, умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримали ці кошти або майно."
Статтею 13 цього ж Закону визначено, що розпорядник інформації - Державна податкова служба України, як орган якому "делеговані повноваження суб'єктів владних повноважень згідно із законом чи договором, включаючи надання освітніх, оздоровчих, соціальних або інших державних послуг, - стосовно інформації, пов'язаної з виконанням їхніх обов'язків" збирає та контролює сплату користувачами земельних ділянок орендної плати, тощо.
Таким чином Державна податкова служба України не може приховувати інформацію про платників і отримані чи зараховані розміри надходжень місцевими бюджетами від оренди землі, оскільки від їх розміру залежить розмір бюджету. І стаття 13 Закону не передбачає обов'язок (як вказано у відповіді ДПА) розпоряднику отримати згоду на поширення цієї інформації від платника.

Тому, враховуючи викладене, прошу після отримання додаткової інформації від Держагенства земельних ресурсів надати повну запитувану мною інформацію в запиті (вх. №1399/зпі від 26.12.2014)

З повагою,

Захар Унич

Державна податкова служба України

1 Attachment

Захар Унич залишив коментар ()

Розпорядник інформації, зокрема ДПА, безпідставно відмовив у надані інформації, посилаючись у другій відповіді на власні аргументи, що нібито вичерпна відповідь була надана на перший запит, а в іншій частині запиту ДПА переадресувала його до Держагенства земельних ресурсів. Але це не так, оскільки про номер кадастрової ділянки мені відомо і його я вказав, подаючи запит. Щодо розмірів сплачених коштів до бюджету за дану земельну ділянку, то ДПА, ігноруючи вимоги ст.6 ЗУ "Про доступ до публічної інформації", незаконно кваліфікує дану інформацію, як конфіденційну, державну чи банківську таємницю (точно не визначаючи яка саме). Таким чином громадяни України позбавлені права державним органом (ДПА) в контролі за наповненням/витрачанням бюджетів. Отже єдиний спосіб захистити свої права - є подання запиту (звернення) до Уповноваженої ВРУ з прав людини (http://www.ombudsman.gov.ua/ua/page/info...)

Державна податкова служба України

1 Attachment

Держземагентство Відділ оцінки,

1 Attachment

Повідомте, будь ласка, про отримання листа!