Службова перевірка

Гошовський Володимир

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

У відповідності до абзацу 4 пункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України №442 від 10.09.2014 року «Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади», Кабмін постановив утворити Державну службу України з лікарських засобів та контролю за наркотиками, реорганізувавши шляхом злиття Державну службу з лікарських засобів та Державну службу з контролю за наркотиками і поклавши на Службу, що утворюється, функції з реалізації державної політики, які виконували органи, що припиняються (крім функцій із забезпечення формування державної політики з питань обігу наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів і прекурсорів, протидії їх незаконному обігу, а також координації діяльності органів виконавчої влади із зазначених питань).
Постановою Кабінету Міністрів України №647 від 12.08.2015 року затверджено «Положення про Державну службу України з лікарських засобів та контролю за наркотиками». Державна служба України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (Держлікслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра охорони здоров'я, який реалізує державну політику у сферах контролю якості та безпеки лікарських засобів, у тому числі медичних імунобіологічних препаратів (далі - лікарські засоби), медичної техніки і виробів медичного призначення (далі - медичні вироби), та обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, протидії їх незаконному обігу.
Розпорядженням Кабінету Міністрів України № 107-р від 18 лютого 2015 року було утворено комісію з реорганізації Державної служби з контролю за наркотиками. Затверджено головою комісії начальника Управління ліцензування квот та дозволів Державної служби з контролю за наркотиками Дзісяка Олега Петровича. Голові комісії було доручено:
- затвердити її персональний склад;
- забезпечити здійснення заходів, пов’язаних з реорганізацією Державної служби з контролю за наркотиками;
- поінформувати у шестимісячний строк Кабінет Міністрів України про результати проведеної роботи.
Відповідно до ст. 104 Цивільного кодексу України юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов’язки переходять до правонаступників. Юридична особа є такою, що припинилася, з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про її припинення.
Проте станом на сьогодні, на 2020 рік, до єдиного державного реєстру не внесено запису про припинення Державної служби з контролю за наркотиками. Зокрема, у єдиному державному реєстрі досі міститься запис про те, що Державна служба з контролю за наркотиками перебуває у стані припинення.
Таким чином, Державна служба з контролю за наркотиками станом на сьогодні не припинена та продовжує залишатись юридичною особою (центральним органом виконавчої влади) з відповідними повноваженнями, правами та обов’язками, а на утримання її апарату продовжують виділятись кошти з Державного бюджету України.
У зв’язку з викладеним вище, прошу провести службову перевірку щодо ситуації, яка склалась з припиненням Державної служби з контролю за наркотиками та безпідставним використанням коштів з Державного бюджету України, а також повідомити мене про результати такої перевірки.

З повагою,

Гошовський Володимир

Publishinfo, Кабінет Міністрів України

В. ГОШОВСЬКОМУ
[FOI #74030 email]

Шановний пане Володимире!

За результатами опрацювання Вашого листа від 13.08.2020, що надійшов на електронну пошту Секретаріату Кабінету Міністрів, визначену для подання запитів на публічну інформацію, в межах компетенції повідомляємо.
Частиною другою статті 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон) публічна інформація – відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, яка була отримана або створена у процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Частиною п’ятою статті 19 Закону визначено, що запит на інформацію має містити загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо.
Згідно з частиною другою статті 2 Закону цей Закон не поширюється, зокрема, на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом.
Звернення розглядаються згідно з Законом України «Про звернення громадян».
Ваш лист за змістом не відповідає вимогам до запиту на інформацію, містить по суті прохання вчинити певні дії, тому не може бути розглянутою відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Прийом та реєстрація електронних звернень громадян регулюється Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації (далі – Інструкція), затвердженою постановою Кабінету Міністрів від 14.04.1997 № 348. Відповідно до Інструкції діловодство за пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями) і скаргами громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації ведеться окремо від інших видів діловодства і покладається на спеціально призначених для цього посадових осіб чи на підрозділ службового апарату.
Відповідно до абзацу третього пункту 2 Інструкції електронне звернення приймається на визначену електронну адресу або шляхом заповнення електронної форми, яка розміщується на офіційному веб-сайті організації.
Для прийому електронних звернень громадян, у тому числі до Кабінету Міністрів та його керівництва, визначено спеціальну форму реєстрації в системі «Електронне звернення» за адресою: http://ukc.gov.ua/login_ext/.
Ураховуючи викладене, пропонуємо Вам звертатися відповідно до Закону України «Про звернення громадян» засобами поштового зв’язку (вул. М. Грушевського, 12/2, м. Київ, 01008), через спеціальну форму реєстрації в системі «Електронне звернення» за адресою: http://ukc.gov.ua/login_ext/ або зателефонувати на урядову «гарячу лінію» – 1545 (дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безкоштовні).

Департамент інформації та взаємодії з громадськістю
Секретаріату Кабінету Міністрів України

показати цитоване