Слава Україні

Джон Шерідан

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

№ 82 від 24.04.2014. по КП "Київпастранс", згідно якого оголошено
догану та зменшено премію на 25% за квітень працівнику Толочко А.
В.

Хочу нагадати, що згідно п.7 ст. 6 ЗУ "Про доступ до публічної інформації" "...Обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої необмежений..."

Маю також попередити, що за необгрунтовану відмову у наданні інформації, зокрема шляхом необгрунтованного віднесення її до категорії службової, конфіденційної, та ін. передбачена адміністративна та кримінальна відповідальність.

З повагою,

Джон Шерідан

Управління інформаційного забезпечення та доступу до публічної інформації,

1 Attachment

Надсилаємо Вам лист у прикріпленому файлі
--Управління інформаційного забезпечення
та доступу до публічної інформації
апарату виконавчого органу Київської міської ради
Київської міської державної адміністрації
т.ф.(044) 239-18-31

12 травня 2014 р. 16:26 Джон Шерідан
<[FOI #907 email]> написав:

показати цитоване

Київська міська державна адміністрація

1 Attachment

Джон Шерідан

Доброго дня!

Свою відмову надати запитаний мною документ № 82 від 24.04.2014. по КП "Київпастранс", згідно якого оголошено
догану та зменшено премію на 25% за квітень працівнику Толочко А.
В. ви обгрунтовуєте, посилаючись на норми п.2 ч.2 ст.22 та ч.2 ст.6 ЗУ "Про доступ до публічної інформації".

Така відмова є неправомірною, бо у п.2 ч.2 ст.22 та ч.2 ст.6 ЗУ "Про доступ до публічної інформації" йдеться про відмову у наданні САМЕ ІНФОРМАЦІЇ, А НЕ ВСЬОГО ДОКУМЕНТУ. Окрім того, у ч.7 ст.6 ЗУ "Про доступ до публічної інформації" явно встановлюе, що:

"Обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої необмежений. "

Враховуючи вищезазначене, я доходжу висновку, що відмова на мій запит є наслідком не досить повного розуминня практики застосування норм ЗУ "Про доступ до публічної інформації" у КП "Київпастранс" та прошу направити їм мій запит для надання відповіді відповідно до чинного законодавства.

Хочу також звернути увагу Розпорядника, що у віпадку подачі до прокуратури запитувачем заяви за ознаками порушення посадовими особами 212-3 КУпАП (Порушення права на інформацію), попереднє оскарження запитувачем відмови надання інформації у судоиому порядку не є обов'язковою умовою для накладання стягнення.

З повагою,

Джон Шерідан

Mail Delivery System,

Не вдалося доставити листа розпоряднику. Можливо, ця адреса вже недійсна, в розпорядника переповнена пошта або вони відмовляються отримувати листи з Доступа. Ви можете спробувати написати їм з власної пошти

Джон Шерідан

Свою відмову надати запитаний мною документ № 82 від 24.04.2014. по
КП "Київпастранс", згідно якого оголошено
догану та зменшено премію на 25% за квітень працівнику Толочко А.
В. ви обгрунтовуєте, посилаючись на норми п.2 ч.2 ст.22 та ч.2 ст.6
ЗУ "Про доступ до публічної інформації".

Така відмова є неправомірною, бо у п.2 ч.2 ст.22 та ч.2 ст.6 ЗУ
"Про доступ до публічної інформації" йдеться про відмову у наданні
САМЕ ІНФОРМАЦІЇ, А НЕ ВСЬОГО ДОКУМЕНТУ. Окрім того, у ч.7 ст.6 ЗУ
"Про доступ до публічної інформації" явно встановлюе, що:

"Обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо
документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення
надається інформація, доступ до якої необмежений. "

Враховуючи вищезазначене, я доходжу висновку, що відмова на мій
запит є наслідком не досить повного розуминня практики застосування
норм ЗУ "Про доступ до публічної інформації" у КП "Київпастранс" та
прошу направити їм мій запит для надання відповіді відповідно до
чинного законодавства.

Хочу також звернути увагу Розпорядника, що у віпадку подачі до
прокуратури запитувачем заяви за ознаками порушення посадовими
особами 212-3 КУпАП (Порушення права на інформацію), попереднє
оскарження запитувачем відмови надання інформації у судоиому
порядку не є обов'язковою умовою для накладання стягнення.

З повагою,

Джон Шерідан

Управління інформаційного забезпечення та доступу до публічної інформації,

1 Attachment

На Ваш запит за № 678(з)
Надсилаємо лист у прикріпленному файлі
з повагою
управління інформаційного забезпечення
та доступу до публічної інформаціїв.о. Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
--Управління інформаційного забезпечення
та доступу до публічної інформації
апарату виконавчого органу Київської міської ради
Київської міської державної адміністрації
т.ф.(044) 239-18-31

21 травня 2014 р. 12:17 Джон Шерідан
<[FOI #907 email]> написав:

показати цитоване

1 Attachment

Link: [1]File-List
Link: [2]Edit-Time-Data

 

ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО

 

[3]на головну сторінку

 

04070, м. Київ, Набережне шосе, 2, тел. (044) 2546503, факс (044) 2795231

Код ЄДРПОУ 31725604, р/р 2600600012840 в ВАТ КБ “Хрещатик” м. Києва, МФО 300670

 

            19.05.2014  №  40/343

        на № 567(З)   від  12.05.2014
                                                            

                              

                              Гр. Джон Шерідан <foi+request-896-
f2baae21@dostup.pravda. com.ua>

                      Копія:  Управління інформаційного забезпечення та
доступу

                                   до публічної інформації

 

Шановний пане Джон!

 

Згідно з дорученням першого заступника керівника апарату виконавчого
органу Київської міської державної адміністрації А.Почтарьова в
комунальному підприємстві «Київпастранс» розглянуто Ваш запит стосовно
роботи контролерів пасажирського транспорту.

Повідомляємо, що робота контролерів пасажирського транспорту
регламентується діючим законодавством, зокрема: Кодексом України про
адміністративні правопорушення, Законом України «Про автомобільний
транспорт», Законом України «Про міський електричний транспорт», Правилами
надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, Правилами надання
населенню послуг з перевезень міським електротранспортом, Правилами
користування трамваєм і тролейбусом у містах України. Посадова інструкція
контролера пасажирського транспорту розроблена у відповідності з
вищезгаданими нормативно-правовими документами для внутрішнього службового
користування.

Порядок накладення адміністративних стягнень передбачений Кодексом України
про адміністративні правопорушення, яким визначені як розміри
адміністративних стягнень, так і перелік та повноваження осіб, які мають
право їх накладати.

Відповідно до п. 6.3. Правил користування трамваєм і тролейбусом у містах
України, штрафи за порушення даних правил накладаються уповноваженими на
те особами і стягуються на місці.

За бажанням пасажира штраф може бути сплаченим поза рухомим складом.

Відповідно до ст. 258 та 259 Кодексу України про адміністративні
правопорушення, якщо порушник оспорює стягнення, що на нього накладається,
то складається протокол про адміністративне правопорушення, а з метою
складання протоколу порушник може бути доставлений в міліцію або в штаб
добровільної народної дружини по охороні громадського порядку. Після
складання протоколу розглядається справа про адміністративне
правопорушення і виноситься постанова по справі.

Після чого, отримавши копію постанови, правопорушник матиме змогу оплатити
штраф через банківську установу.

 

З повагою,

заступник генерального
директора                                                          
            С. Литвинов

References

Visible links
1. file:///tmp/cid:filelist.xml@01CF7417.20545020
2. file:///tmp/cid:editdata.mso
3. http://www.kpt.kiev.ua/

Джон Шерідан

Доброго дня!

Прошу не порушувати закон та надати запитуваний документ, зачорнивши конфіденційну інформацію.

Тим часом за допомгою ukc.gov.ua мною подане таке:

Повідомлення про адміністративне правопорушення за 212-3 КУпАП (Порушення права на інформацію).

КП "Київпрастранс" та Департамент транспортної інфраструктури КМДА з явно корупційними цілями зухвало нехтують нормами ЗУ "Про доступ до публічної інформації", що виражається у ненаданні інформації у відповідь на запит https://dostup.pravda.com.ua/request/sla....

Як видно з чергової відписки (https://dostup.pravda.com.ua/request/907...), нехтується, зокрема, ч.7 ст.6 ЗУ
"Про доступ до публічної інформації" яка явно встановлюе, що:

"Обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо
документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення
надається інформація, доступ до якої необмежений. "

Тим не менш, КП "Київпрастранс" та Департамент транспортної інфраструктури КМДА продовжують "секретити" сам запитуваний документ.

Прошу вжити до відповідальних осіб передбачене ст. 212-3 КУпАП покарання. Прошу також перевірити їхні дії на наявність ознак кримінальних діянь корупційного характеру.

З повагою,

Джон Шерідан